Nainen! Oletko koskaan ollut YÖKERHOSSA aamuun saakka?
Kommentit (22)
Olen ollut. Jos menee katsomaan jotain maailmankuuluja DJ:tä niin ne välillä vasta aloittavatkin settinsä joskus kahden aikaa yöllä. Omasta puolestani saisivat aloittaa kyllä paljon aikaisemmin, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
EN! Mut tarviiko sun huutaa!
"Nainen!" on tavaramerkkini jolla vedän huomiota kiireisellä palstalla.
Jos neljään lasketaan aamuun asti niin olen. Taisin lopettaa baareilun juuri suunnilleen niihin aikoihin kun sulkemisaika siirrettiin viiteen.
Lukemattomat kerrat, yleensä ulkomailla.
Olen, silloin parikymppisenä.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
YÖKERHOSSAKO?
Joo, sitä se kysyi. YÖKERHOSSA.
Kyllä. Ja pilkun jälkeen heti sitten persettä jakamaan.
Lapsena luulin et yökerho on sellanen suuri sali, jossa nukutaan makuupusseissa lattialla.
Kelpaako, jos on ollut DISCOSSA aamuun asti?
Tuohon aikaan oppii miehistä paljon. Ne on oikeasti lutusia äidin poikia. Yrittävät vaan pärjätä.
En.
Siihen aikaan kun vielä jaksoin riekkua baareissa, yökerhot meni kiinni klo 04. Onhan sekin kyllä melkein aamu. Mutta harvemmin noinkaan myöhään.
Asuin Kalliossa ja siellä kaikki baarit meni kiinni klo 02.
Esimerkiksi Ibizan klubeissa on ihan tavanomaista, että artistit ja deejiit starttaavat settinsä tai esiintymisensä siinä 03-04 aikaan aamuyöstä.
En. Joskus menen mukaan kun kaverit tahtoo, mutta en oikein viihdy niissä paikoissa ja lähden yleensä ikävystyneenä aikaisin pois. Ihan oikeasti kotona on kivempaa, tai melkein missä muualla tahansa.
Olen ja jatkanut juhlimista vielä pitkälle päivään.
Voi elämä mitä kysymyksiä. Onko kysyjä joku teini tai muuten tynnyrissä kasvanut? Eiköhän suurin osa suomalaisista ole ollut ja useamman kerran. Emme elä fundamentalistisessa muslimivaltiossa. Neljään, viiteen tai pidempään, ihan siihen saakka kun baarit ovat auki, ulkomailla klubeilla jopa aamu-yhdeksään tai kymmeneen on hyvät reivit jatkuneet. Ja vieläkin joskus olen YÖKERHOSSA aamuun saakka, vaikka lähentelen viittäkymppiä, jos sattuu olemaan hyvä DJ ja meno. Ei mitään outoa tässä.
Olen! Mutta siitä on kauan! Onneksi jäi nuoruuteen!
EN! Mut tarviiko sun huutaa!