Maistatko eron maussa eri kahvien välillä?
Tietysti tummapaahtoinen ja vaaleapahtoinen "peruskahvi" maistuu erilaiselta, mutta jos juot kahdesta eri vaaleapaahtoisesta (tai tummapaahtoisesta) kahvijauheesta tehtyä kahvia, niin maistatko eron niiden välillä? Ja jos maistat eron, niin mikä/mitkä kahvit on mielestäsi parhaimman makuisia?
Kommentit (9)
Maistan kyllä eron joidenkin merkkien välillä, mutta en koskaan tunnista kahveista niitä makuja millä niitä paketissa kuvaillaan (esim. hedelmäinen, suklainen).
Maistan, kaverilla ja töissä juhlamokaa, niin maistuu ihan paskalle verrattuna omaan pavuista juuri jauhetuista poroista tehtyyn verrattuna.
Kyllä avio ERO alkaa maistumaan, jos kaapista alkaa löytymään muuta kuin Juhlamokkaa.
En. Ainoa poikkeus oli Xtra-kahvi, jota ostin yhden kerran rahapulassa. Se oli pahaa. Muuten kaikki vaaleat merkit maistuvat minusta aivan samalta.
Vierailija kirjoitti:
tummapaahtoiset
vaalea alkaa närästämään
Vaaleapaahtoinen on niin happoista että helpolla närästää. Mitä tummempi paahto, sitä vähemmän vatsavaivoja. Ja vaaleapaahtoinen maistuukin kitkerältä tiskivedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Maistan, kaverilla ja töissä juhlamokaa, niin maistuu ihan paskalle verrattuna omaan pavuista juuri jauhetuista poroista tehtyyn verrattuna.
Juhlamoka on kyllä yksi paskimmista kahveista 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä mitään jauhettua poroa kyllä suostu juomaan.
Kyllä mä maistan eroja eri kahvimerkeissä. Tykkään tummapaahtoisesta kahvista. Esim ne Pauligin (muistaakseni oli Pauligin) kaupunkien nimillä nimetyt kahvit on tosi hyviä, lempparini on Reykjavik -kahvi. Nyt minulla on Löfsbergin tummapaahtoista kahvia, huomaan kyllä eron esim tummaan juhlamokkaan tai presidenttiin, kaikki hyviä mutta huomaan makueron. Vaaleapaahtoinen kahvi ei ole mielestäni kovin hyvää mutta juon sitä kyllä esim kylässä jos tarjotaan.
tummapaahtoiset
vaalea alkaa närästämään