Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella kihlasormus mutta asuu yksin?

Vierailija
16.12.2023 |

Onko outoa? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on naimisissa, mutta asuu yksin. Jokainen tekee omat järjestelynsä.

Vierailija
2/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joskus "kihlasormusta" ihan vaan saadakseni olla rauhassa. Ja osa pitää sormusta vasemmassa nimettömässä muuten vaan, ilman että sillä on mitään tekemistä kihlautumisen kanssa.

Ja voihan nuo asua eri osoitteissa ja olla silti kihloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pitää vaan sormusta siinä sormessa kun muihin ei mahdu. Ei kaikki ajattele asiaa sen syvemmin. 

Vierailija
4/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan muutettiin yhdessä asumaan vasta kun oltiin naimisissa. Niin kauan kuin oltiin vain kihloissa, asuttiin erillään.

Vierailija
5/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä jollain sormuksella on!

Kysy jos noin häiritsee!

Paitsi mitä se sulle oikeestaan kuuluu koko asia!

Vierailija
6/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä sormusta pitää missä sormessa huvittaa,vaikkei naimisissa tai kihloissa olekaan.

Vierailija
7/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lestadiolaiset muuttaa yhteen vasta kun on vihitty. Ja tiedän monta ei-lestadiolaistakin jotka kihloissa mutta asuu erillään

Vierailija
8/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon naimisissa enkä oo koronan alettua pitäny vihkisormustakaan kertaakaan. Toki kun sairaalassa työskennellessä ei voi sormuksia pitää ja hygienisyyttä oon käsissäkin pitäny sairaalatasolla vapaa-aikanakin,onko sitten osasyy miksi olen ollut terve? Puolisokin tottunut jo ettei mulla sormusta ole. 

Vierailija
9/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon naimisissa enkä oo koronan alettua pitäny vihkisormustakaan kertaakaan. Toki kun sairaalassa työskennellessä ei voi sormuksia pitää ja hygienisyyttä oon käsissäkin pitäny sairaalatasolla vapaa-aikanakin,onko sitten osasyy miksi olen ollut terve? Puolisokin tottunut jo ettei mulla sormusta ole. 

Mulla sama. Tuolla laatikossa ovat. Pitääkin jouluksi laittaa pitkästä aikaa. Mies käyttää omaansa. T. Naimisissa yli 30 vuotta.

Vierailija
10/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut käyttää vihkisormuksia vaikka on eronneet ja jotkut ei käytä vaikka ovat naimisissa. 

Vierailija
11/18 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaverini on kihloissa, muttei asu (ainakaan vielä) yhdessä kihlattunsa kanssa. Ennen tämä oli normi. Yhteen muutettiin vasta naimisiin mentyä.

Vierailija
12/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan muutettiin yhdessä asumaan vasta kun oltiin naimisissa. Niin kauan kuin oltiin vain kihloissa, asuttiin erillään.

1) Siitä on kyllä aika kauan! Isosiskoni on 77 ja nuorna naisna muutti kihlattunsa kanssa yhteen opiskeluaikanaan, eli 55 vuotta sitten. Olin itse silloin 15 enkä muista kenenkään ihmetelleen heidän yhteenmuuttoaan, 

2) Mitä ihmettä varten joku sormus kuuluu yhtään kenellekään muulle kuin käyttäjälleen? 

Vierailija
13/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut aina vaikka olen yksineläjä. 

Vierailija
14/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa kihlaus tai edes avioliitto edellyttää yhdessä asumista?

Vierailija
15/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan outoa. Voi olla vaikka etäsuhteessa.

Vierailija
16/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyttäät naapuriesi sormuksia tai mietit niiden siviilisäätyä muutenkaan? Kunnon naapurikyylä.

Vierailija
17/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole outoa.

Vierailija
18/18 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin myös kihloissa vaikka asuttiin erillään, ihan normaalia. Nyt naimisissa ja asutaan yhdessä, tämäkin on ihan normaalia.