Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin hankalia ostajia (Tori, FB-kirppis, jne)

Vierailija
16.12.2023 |

Miesostajien kanssa kaupat ovat sujuneet helposti. Jotkut kyllä yrittävät tingata ja tarjota vaihtoja, mutta kun näistä kieltäytyy, itse kaupat sujuvat helposti ja nopeast.

Naisetkin tinkaavat mutta eivät juurikaan tarjoa romua vaihdossa. Siinä tulikin sitten ainoa plussapuoli. Ollaan kiinnostuneita, varaillaan, mietitään ja mittaillaan, halutaan loputtomiin lisätietoja, kysytään mieheltä ja naapurilta, perutaan ja säädetään. Kun on sovittu kaupat, ei kun en ostakaan, ei kun harkitsen vielä, jne. Aina on joku ongelma kulkemisen ja noudon kanssa, ja ruinataan voinko tuoda ja tietysti ilman korvausta. Ei liene edes tarpeen mainita sitä AV/YV-säätöä kun tapellaan kuka varasi ensin, ja onko lopullinen ostaja viides vai kymmenes jonoon ilmoittautunut. Ehkä 10% "ostajista" lopulta ostaa, loput haaskaavat myyjän aikaa. 

Olen itse nainen, tai ainakin luulin olevani. Minulla ei ole aikaa tällaiseen. Ostajilla tuntuu olevan. Onko tämä sitten joku korvike shoppailulle tavaratalossa? Nautitaan siitä kun saadaan myyjältä palvelua, kun on ylimääräistä aikaa mutta perse niin auki että vitosen ostonkin kanssa pitää veivata loputtomiin.

N34

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman.

N41

Vierailija
2/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut ostajina vastaan sekopäitä ja hankalia tapauksia kyllä ihan kummankin sukupuolen edustajissa. 

Ja jos oikeasti haluat menettää hermosi, niin myypä huviksesi vanhempaa autoa naismyyjänä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niitä "kotiäitejä" eli elämäntapatyöttömiä, joilla tosiaan ei ole mitään muuta tekemistä eikä sisältöä elämässä kuin somessa perseily. Ei tietenkään normaalit naiset ole tuollaisia.

Vierailija
4/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Myin erästä tuotetta ja hinta oli 40e. Käteiskaupat oli sovittu. Erittäin ärsyttävä ostaja etukäteen kysymättä edes, onko minulla vaihtorahaa marssii paikalle 50e setelin kanssa. Oli siis juuri käynyt kaupan automaatilla,ei viitsinyt laittaa viestiä onko mulla vaihtorahaa, tai ei edes käyny kaupassa rikkomassa sitä ostamalla vaikka muumitikkarin. Kyllä savu nousi korvistani, tottakai mulla oli, mutta se et kysymättä edes olettaa kun tiesi myyntihinnan olevan tasan 40e. Mitäs jos mulla ei ois sattunu olemaan yhtään käteistä? Tai mullakin ois sattunu olemaan tasan 50e seteli lompakossa. Jäi sellanen maku, et onneks oli mulla 10e ja hei hei ärsyttävä ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi