Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nuku kunnolla, miten kierre poikki..?

Vierailija
16.12.2023 |

Olen aina ollut sellainen että jos on stressiä, kiireistä tai muutenkin elämässä liikaa kaikkea (positiivistakin), niin eka menee unet. Illalla nukahdan ajoissa ja hyvin, mutta herään aamuyöstä eikä uni enää tule. Se ärsyttää. Päiväunet on melkein aina otettava. Vapaapäivinä se ei niin haittaa, mutta töissä alkaa iltapäivästä väsyttää ja kotiin on päästävä mahdollisimman pian nukkumaan. Viikonloppuisin herään myös tosi aikaseen mikä myös ärsyttää kun olisi mahdollista nukkua niin ei nukuta. Miten saisi aamuyön unta pitemmäksi omin avuin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vääränlainen tyyny? Mä en nimittäin voi nukkua muhkean tyynyn kanssa vaan pitää olla ohut tyyny.

Vierailija
2/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan onnistu omin avuin, jos elimistö on jo tottunut heräämään aina tiettyyn aikaan yöstä. Otan sitten muutamana iltana Ataraxia ja saan sillä korjattua rytmin. Vaatii tosin sen, että stressin aihe on jo poistunut ja kyse on enää tottumuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tosiaan tavaksi jo tullut nuo päiväunet ja luulen, että se häiriöittää yöunien pituutta. Ihmiselle riittää päivässä tietty määrä unta ja sinullakin tämä pätee. Nyt kun päivällä nukut niin yöunien tarvetta ei paljon ole. Pitäisi saada sinniteltyä päivä ilman päiväunia, niin tilanne voisi normalisoitua.

Vierailija
4/4 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi auttaa saamaan unta suurina annoksina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän