Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se ghostaamista kun lopettaa yhteydenpidon Tinderissä koska nainen ei ilmeisesti ole tosissaan?

Vierailija
15.12.2023 |

Ikäänkuin jättää pallon hänelle ja keskittyy itse muihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ghostaaminen on sitä, että sä et enää vastaa sen yhteydenottoihin.

Vierailija
2/6 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy asiasta suoraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nainen kertoa siitä suoraan.

Vierailija
4/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan nainen kertoa siitä suoraan.

Ap on alemman tason flegmaattinen mies. Hyi!

5/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain muutama viesti vaihdettu Tinderissä, ja sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään, niin ei siitä tarvii tehdä mitään isoa numeroa, mutta jos on jo tavattu, varsinkin useita kertoja, ja sitten jättää vastaamatta yhteydenottoihin, se on ghostaamista ja todella törkeää. Esim. Itse tapasin viime kesänä neljä kertaa yhtä fiksua kolmekymppistä miestä, joka sitten yhtäkkiä lakkasi vastaamasta viestiini. Miksei vaan voi ilmoittaa, että ei halua enää tavata? Ilmeisesti se on aivan liian iso vaiva.

Vierailija
6/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos on vain muutama viesti vaihdettu Tinderissä, ja sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään, niin ei siitä tarvii tehdä mitään isoa numeroa, mutta jos on jo tavattu, varsinkin useita kertoja, ja sitten jättää vastaamatta yhteydenottoihin, se on ghostaamista ja todella törkeää. Esim. Itse tapasin viime kesänä neljä kertaa yhtä fiksua kolmekymppistä miestä, joka sitten yhtäkkiä lakkasi vastaamasta viestiini. Miksei vaan voi ilmoittaa, että ei halua enää tavata? Ilmeisesti se on aivan liian iso vaiva.

Rassattiinko ihan mirriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän