Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää vaan tilatko Telia viihdettä

Vierailija
15.12.2023 |

Noin kuukausi sitten tilattu. Pitäisi näkyä niin liiga, britbox kuin MTV plus. Vaan kun ei näy.

Kalliin, tukeen soitetun puhelun johdosta ratkaisuksi näkyvyysongelmiin löytyi c More, joka ei uudistuksen johdosta nyt enää näy. Vaan kun ei näy myöskään tilaukseen kuuluva MTV plus.

Nauraisin jos ei niin paljon vit#ttaisi. Telia menettää nyt yhden turhasta maksavan asiakkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
2/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa.

Vierailija
4/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koijari firma, älkää asioiko.

Nim. kokemuksesta oppinut.

Vierailija
5/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla edes kunnon antennit millä näkyy? Tuskin saat kanavia millään 80-luvun laitteilla näkysälle.

Vierailija
6/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

telia laskutti multa 2 eri kämpän nettiä päällekkäin yli puoli vuotta, olin kyllä ilmoittanut muutosta sinne..mutta pitääpä tehdä rahaa toki jollakin. Juu olen niin kroisos etten heti reagoinut kun meni ylimääräinen kymppi sen puolen vuoden ajalta..mut joo, monessa asunnossa on vain sen telian netti valmiina ja voi ostaa lisää tehoja..niin eipä paljon voi valita.

Vierailija
7/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei päässyt millään eroon. Lopulta piti katkaista asiakkuus kokonaan että veloitukset loppuivat. Eipä ole haitannut. Moin liittymä on ollut hyvä. 

Vierailija
8/8 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pitäisi olla katsomo + voimassa, olen saikannut kuukauden päivät kylläkin telian kautta otetun katsomo plus kanssa.

Jos mtv katsomossa lukee jonkun ohjelman kohdalla, katso nyt tuotteella katsoma +., niin eikö se silloin tarkoita, että sen pitäisi pystyä katsomaan ???