Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat

Vierailija
15.12.2023 |

Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat

Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia

Kuten tämäkin julkaisu todistaa:

Tutkimus:

Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women

But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.

https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo yhteen tälläiseen ketjuun, että se on yksilöllistä kuka on onnellinen ja kuka ei äitinä.

Ei se onnellisuus äitiydestä tule yksistään.

Vierailija
22/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Sehän on selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin lehdestä, että lapsettomat naiset on tutkimusten mukaan kaikkein onnellisimpia 😅 no näitä tutkimuksiahan löytyy joka lähtöön.. 

Vierailija
24/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen katkera lapseton. Omat vanhemmat eivät osanneet lämmöllä ja lemmellä kasvattaa, mutta alkoholi tuntui maistuvan. Ei tee mieli hankkia lapsia. Katkerana vanhemmilleni ja vapaaehtoisesti lapsettomana. 

Vierailija
25/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lapsettomuuden syynä on esim. mielenterveysongelmat tai itsellä ollut eri syistä niin rankka lapsuus, että ei halua omia lapsia. Nämä taustamuuttujat heijastuvat sitten sekä elämän onnellisuuteen että lapsettomuuteen. 

Mutta mitenköhän Suomessa yleisesti? Epäilen, että onnellisimpia hyvätuloiset ja hyvinvoivat vapaaehtoisesti lapsettomat sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
26/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen katkera lapseton. Omat vanhemmat eivät osanneet lämmöllä ja lemmellä kasvattaa, mutta alkoholi tuntui maistuvan. Ei tee mieli hankkia lapsia. Katkerana vanhemmilleni ja vapaaehtoisesti lapsettomana. 

On se kiva ettei mua nähdä omana ihmisenä. Haluanko tuottaa lasta maailmaan missä lapsia saalistetaan netissä? Naisten oikeuksia tykätään polkea? Tai seurustelu nähdään ostotapahtumana? Ei,ei ja vielä kerran ei. 

Vierailija
27/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Päivi Räsänen ja Sari Essayah tehny tämän tutkimuksen ym lahkolais äidit. Syyllistäen veloja ja joihinkin luusereihin tämä iskee kuin häkä.

Minuun ei. Jokainen elää tavallaan, taivasspaikkaa nämä tälläiset aloittajat hakee. Toivottavsti lettunne repeää lopullisesti kun jeesus lasta tuhannesta puskette läpi. Haistakaa jo metrinen v....u

Vierailija
28/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitetään että lapsettomat ovat luusereita ja katkeria mutta perusteluita sille ei näy.

Vierailija
29/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat on kauheen katkeria

Te lapsellisethan täällä jatkuvasti katkerana öyhötätte 🤭 Mä oon onnellinen vela.

Vierailija
30/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen saaminen kyllä onnelliseksi tee. Rakastan lastani eniten maailmassa mutta se valtava huoli mikä lapsen myötä tulee Ei onnellisuuden tavoittelun vuoksi kannata lapsia hankkia, pieleen menee. En itse valitsisi toisin mutta silti: ei lapsen saaminen tee onnelliseksi. 

Vierailija
31/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas keskenkasvuiset akat asialla. Keksii omasta päästään tutkimuksia. Säälittävää luuseripuhetta. Muka ollaan ehjiä ja ylpeitä kun tehty vaikka sitten roskakuskeiksi sopivia poikia. Tai automekaanikoiksi. Nekin on ihmisiä. Alkkiksia niistä tulee! Luusereita. Läskejä. Mutta äitit senkun marmattaa ylpeinä kun perse on revitetty niiden takia ja muut ei tee. Kiva huutokarjua veloille. 

Ne sisimmässään tietää et ne joutuu sotaan Nato joukkoihin ja huolissaan kun Ellun kanat mut syyllisä täytyy löytää heidän pahaan oloonsa. Ainahan kaikki on muiden syy vaik ite levitetty se perde ja synnyteyty jälkeläinen. 

Mutta muissa syy. Ei koskaan itsessä

Vierailija
32/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se v...u soikoon et jokaisen vi....u ei oo oma vaan yhteiskunnan

Vierailija
33/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katerat velat 🤗

Vierailija
34/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei muka oo nainen jos se ei oo tehny jälkeläistä....oookkke ja jeesus söi pullaa. V..u et mitä se teidän v...a hiertää jos jotkut ajattelee ja toimii toisin. 

Mikään kakara ei oo koskaan tehny naisia onnelliseks, vaan huolesta sekaseks. Se on tosi tutkimus. Varsinkin tänä päivänä.

Sanonpa vaan et kaikki teinityttöjen äidit alkaa olla veloille kateellisia kun rajajoosepin tulijat pääsee siihen kotikuntaan missä niiden teinityttljö on.

Että pitäkää vi...n akat ne turvat kiinni. Onnellisia olette huolesta. Onnelsi olkoon kun lettuanne levitetitte ja sen teinitytön teitte. Mam. ut kiittää

Vierailija
35/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tyytyväinen valintaani ja elän oikein mukavaa elämää ilman omia lapsia. Pidän silti lapsista ja mielelläni olen yksi tärkeä aikuinen kummilapseni elämässä. Toki, voisin ymmärtää, että tahattomasti lapseton tai vanhemmaksi ilman omaa valintaansa tulleet aikuiset ovat katkerampia. Harvoin asiat ovat niin mustavalkoisia, että joukko ihmisiä ajattelisi tai tuntisi automaattisesti samoin.

Vierailija
36/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus..? Joku dailycitizen.focusonthefamily.com kuulostaa aika.. no, mielenkiintoiselta lähteeltä.

Tosiaan, Focus on the Family, yhdysvaltalainen kristilliseen oikeistoon kuuluva järjestö. Tuutatkoon rauhassa, kuin Kettu-Uutiset konsanaan. Kyllä näin on. 

Venäläiset sisarjärjestönsä ovat btw aika hurjia, koska tähän diktatuuriin kuuluu vahva anti-LGBT-agenda, minkä avulla voidaan viime kädessä vaikkapa heittää syytön mies vankilaan "pedofiilina" tai katkaista hallintoa epämiellyttävien ihmisten tutkijanura. No se Venäjästä, mutta maailmamme tuottaa propagandaa kyllä jokaiseen tarpeeseen. 

(Ai niin ja, todella toivottavaahan on, että äidit ja isät ja perheet ovat onnellisia. Silloinhan maailma on rauhallinen ja kaikille parempi. Ainahan ei näin ole, mutta toivottavaahan se kokonaisuuden kannalta on.)

Vierailija
37/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mun lapset on parasta elämässä ja elämä ihanaa omien lasten kanssa eronneena. Kokeilin uusia suhteita (eivät tavanneet lapsiani), mutta onnellisempi olen keskittyen lapsiini, työhöni ja harrastuksiini.

Vierailija
38/38 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat onnellisempia kuin ne jotka eivät ole naisia . On mahdollisuus parisuhteeseen ja pökkimiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi