Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä - eihän näin voi sanoa: kulkee NATO:n ja Venäjän raja? NATO vastaa enemmänkin armeijaa ei maata ja Venäjä on maa.

Vierailija
15.12.2023 |

Mitä ihmettä - eihän näin voi sanoa: kulkee NATO:n ja Venäjän raja? NATO vastaa enemmänkin armeijaa ei maata ja Venäjä on maa. Vai onko maa Suomi muutettu NATO:ksi... JO KÄVI NOPEASTI! NATO:n ja Venäjän armeijoiden kohtauspaikka! 

IL: Korvatunturin keskimmäisen huipun kautta kulkee Suomen ja Venäjän raja eli nykyään myös Naton ja Venäjän raja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok, yksi tapa sanoa asia, ts. tästä kulkee puolustusliiton ja rysälän raja.

Vierailija
2/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok, yksi tapa sanoa asia, ts. tästä kulkee p u o l u s t u s liiton ja r y ssälän raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ok, yksi tapa sanoa asia, ts. tästä kulkee p u o l u s t u s liiton ja r y ssälän raja.

Sorry tuplat, ei ensin päästänyt läpi.

Vierailija
4/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni :)

Vierailija
5/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari Suuri suruunsa pieri Natoa kun suri.

Vierailija
6/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kyllä mailla on ihan omat nimet. Ellei se ole valtionimi vain. Puolustusliitto ei ole maan nimi.

Vierailija
7/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natokiimaisille persuille se on nato raja.

Kyllä se on ihan kaikille Naton raja.

Vierailija
8/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä militaristien aivopesua. Minä olen suomalainen ja Suomen kansalainen, en natolainen ja Naton kansalainen. Siinä on iso ero. Tämä on myös sitä Putlerin pussiin pelaamista, että tahallisesti luodaan tätä asetelmaa. Minä vastustan hyökkäyssotaa Ukrainassa suomalaisena, en natolaisena. Vaikka Suomi ei olisi liittynyt Natoon, olisi minun mielipiteeni silti sama. Nato on militaristinen järjestö, jonka tehtävänä on suojella Jenkkien hegemoniaa maailmalla, ja minä en halua olla siinä osallisena yhtään sen enempää, kuin kannattaa tuon itänaapurin sekopään tekosia maailmalla. 

Ei aseille. Ei sodalle. Ei murhalle. Ei suurvaltojen pelolla hallitsemiselle. Ei näille kaikille kusipäille.

Vierailija
9/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ja Venäjän välinen raja on Suomen ja Venäjän välinen raja. Mutta se on myös EU:n ja Naton ulkoraja. Viron ja Latvian Venäjän vastaisilla rajoilla sama juttu, kolme eri merkitystä.

Vierailija
10/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä militaristien aivopesua. Minä olen suomalainen ja Suomen kansalainen, en natolainen ja Naton kansalainen. Siinä on iso ero. Tämä on myös sitä Putlerin pussiin pelaamista, että tahallisesti luodaan tätä asetelmaa. Minä vastustan hyökkäyssotaa Ukrainassa suomalaisena, en natolaisena. Vaikka Suomi ei olisi liittynyt Natoon, olisi minun mielipiteeni silti sama. Nato on militaristinen järjestö, jonka tehtävänä on suojella Jenkkien hegemoniaa maailmalla, ja minä en halua olla siinä osallisena yhtään sen enempää, kuin kannattaa tuon itänaapurin sekopään tekosia maailmalla. 

Ei aseille. Ei sodalle. Ei murhalle. Ei suurvaltojen pelolla hallitsemiselle. Ei näille kaikille kusipäille.

AAmen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi