Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperheiden Eroissa myös paljon hyvää. Esim. Juhlapyhien, joulun ym. vietto muuttuu selkeämmäksi ja helpommaksi.
Kun ei ole exiä, exien lapsia, lapsien exiä, eikä ehkä uusia nyxiä huomioitavana.
häh?minä olen elänyt 10 v uusperheessä. Molemmilla omia lapsia, ei yhteisiä. Ei tässä ole mitään sekavaa.
minun lapseni ovat joka toisen jouluaaton minun luona, joka toisen aaton isän luona. miehen lapset tulevat meille aina tapanina, sillä heillä on iso sukujoulu äitinsä luona.
suunnitelmat menevät joka vuosi kuin juna eteenpäin. kaikki pyhät on selkeät.
Säälin lapsianne.
Kyllähän muusikkopiireissä puhutaan, että Kuustonen olisi aika itseriittoinen kaveri, tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperheiden Eroissa myös paljon hyvää. Esim. Juhlapyhien, joulun ym. vietto muuttuu selkeämmäksi ja helpommaksi.
Kun ei ole exiä, exien lapsia, lapsien exiä, eikä ehkä uusia nyxiä huomioitavana.
häh?minä olen elänyt 10 v uusperheessä. Molemmilla omia lapsia, ei yhteisiä. Ei tässä ole mitään sekavaa.
minun lapseni ovat joka toisen jouluaaton minun luona, joka toisen aaton isän luona. miehen lapset tulevat meille aina tapanina, sillä heillä on iso sukujoulu äitinsä luona.
Säälin lapsianne.
miksi?
näin mentiin jo ennen uusperhettämme. Eli tuo oli kuvio, kun molemmat oli yh:ta.
Kaunis asunto!
Miksihän isännöitsijälle ei ole myönnetty vastuuvapautta+
Kolkko asunto nykyisellään. Mutta potentiaalia siinä on.
minä olen elänyt 10 v uusperheessä. Molemmilla omia lapsia, ei yhteisiä. Ei tässä ole mitään sekavaa.
Nyyh, miehen lapset eivät siis koskaan saa viettää joulua, jouluaattoa tai joulupäivää isänsä kanssa.
Tapanina saavat tulla, kun tapanina muutenkin vieraat tervetulleita, kun on perinteinen perhejoulu vietetty.
Suunnitelmasi menee kuin juna ja sinä olet tyytyväinen. Muista en olisi ihan varma. Tosi tyypillinen toi kuvaus uusperheestä: minä, minä, minä olen tyytyväinen. Ja sen täytyy tarkoittaa, että muutkin ovat. Koska minä ja minun lapset.
Onkohan tämä liitto ollut oikeasti olemassa? Voisiko olla julkisuustrippi? Kuustosen muusikkouralla ollut hiljaista. Tän julkisuuden jälkeen lisääntyneet hänen TV-työt, juontajana, kommentaattorina tosi monessa ohjelmassa. Muusikon sijaan on viihteen monitoimimies. Ja Brotheruksen julkisuus varsinkin räjäytti pajatson, kun 5-kymppisenä tämä kaikki tapahtui. Kiva sinänsä, että myös keski-ikä kuvioineen saa huomiota ja palstatilaa.
Kuustosen 1. Vaimo on kyllä kaunis ja viisas. Tyttäret kauneutensa häneltä perineet. Netistä löytyy vain muutama kuva Linnan juhlista. Joten ei ole hän julkisuuden henkilö, ei kai ole antanut yhtään haastattelua. Viisas ratkaisu. Varmasti olisi palstatilaa ollut hänelle tarjolla. Varmasti voimavara ja tuki lapsille ja lapsenlapsille, kun ei ole lähtenyt julkisuuteen ja on yksi siviilihenkilönä säilynyt läheinen heillä.
Niin harmi, kun liitto hajoaa yli 5-kymppisenä. Kun on yhteinen menneisyys ja lapset ja sitten lasten aikuistuminen, lapsenlapset ja kaikki se hyvä, mitä kaikki tämä tuottaa. Kun sen saa kokea yhdessä saman henkilön kanssa, niin ei soisi kenenkään sitä menettävän.
Onkohan hanna huomannu olevansakin naisiin päin? Siksi ero.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olikin jo mainintaa lokakuisesta Avun yhteishaastattelusta. Kieltämättä sen luettuaan tajuaa, miten todennäköistä ero on. Eikä heidän puheensa ole mitenkään toista kunnioittavaa.
Tässä pätkä haastattelusta:
Erilaiset luonteenpiirteet aiheuttavat Mikon ja Hannan elämässä jatkuvasti koomisia tilanteita. Mikkoa naurattaa vieläkin hetki portugalilaisessa puistossa.
Istuin puistonpenkillä syömässä rauhassa jäätelöä ja katsoin vierestä, kuinka Hanna pomppi kuin karannut kenguru pitkin nurmea. Samaa hän tekee myös Helsingin puistoissa.
Aluks on voinu olla hauskaa ja virkistävää, mutta pidemmän päälle järjetöntä sirkusta. Mikko on varmaan saanu tarpeekseen, ei o enää tota jaksanu. Raja tuli ja meni.
Kuolleen valkoinen asunto. Pimeän oloinen, vaikka valkoinen. Katselin myynti-ilmoitusta.
Veikkaan et mikko ei ole viihtyny siellä.
Mikähän tota hannaa vaivaa? Niin levoton sisintä myöten (kirjojen ja haastattelujen ja tv-juttujen perusteella) eikä mikään vaikuta sitä helpottavan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hanna huomannu olevansakin naisiin päin? Siksi ero.
Se voi kaihertaa. Jos kaikki muu on jo kokeiltu.
Autofiktiivinen teos uusperhekuvioista, jossa osallisina useampi sukupolvi kuumimpia julkisuuden nimiä ja sitten ero-prosessin analyysi kirjallisuuden ja tanssitaiteen keinoin. Autofiktiivisiä taideteoksia: kirjoja, tanssitaideteoksia, haastatteluja, TV-sarjoja, keskusteluohjelmia, voimaantumisperformansseja ja -luentoja yritysmaailmalle, workshopeja. Voisi tuottaa yleisöä enemmän kuin Seiskan koko lukijakunta.
Vierailija kirjoitti:
minä olen elänyt 10 v uusperheessä. Molemmilla omia lapsia, ei yhteisiä. Ei tässä ole mitään sekavaa.
Nyyh, miehen lapset eivät siis koskaan saa viettää joulua, jouluaattoa tai joulupäivää isänsä kanssa.
Tapanina saavat tulla, kun tapanina muutenkin vieraat tervetulleita, kun on perinteinen perhejoulu vietetty.
Suunnitelmasi menee kuin juna ja sinä olet tyytyväinen. Muista en olisi ihan varma. Tosi tyypillinen toi kuvaus uusperheestä: minä, minä, minä olen tyytyväinen. Ja sen täytyy tarkoittaa, että muutkin ovat. Koska minä ja minun lapset.
miehen lapset haluavat olla jouluaaton ja joulupäivän äitinsä ja tämän sukunsa luona. Heiltä on kysytty, miten haluaa joulun, ja se on noin. Miehen eksä haluaa lapset jouluna ja sukuloida.
minulta ei ole kysytty mitään. Noin oli kuviot jo ennen kuin minä tulin kuvioihin. Kyllä, olen ihan tyytyväinen, muttta millä perusteella sinä väität, että kaikki olisi lähtöisin minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olikin jo mainintaa lokakuisesta Avun yhteishaastattelusta. Kieltämättä sen luettuaan tajuaa, miten todennäköistä ero on. Eikä heidän puheensa ole mitenkään toista kunnioittavaa.
Tässä pätkä haastattelusta:
Erilaiset luonteenpiirteet aiheuttavat Mikon ja Hannan elämässä jatkuvasti koomisia tilanteita. Mikkoa naurattaa vieläkin hetki portugalilaisessa puistossa.
Istuin puistonpenkillä syömässä rauhassa jäätelöä ja katsoin vierestä, kuinka Hanna pomppi kuin karannut kenguru pitkin nurmea. Samaa hän tekee myös Helsingin puistoissa.
Aluks on voinu olla hauskaa ja virkistävää, mutta pidemmän päälle järjetöntä sirkusta. Mikko on varmaan saanu tarpeekseen, ei o enää tota jaksanu. Raja tuli ja meni.
Jep tulee kieltämättä Avun jutusta mieleen, että miksi ei haluaisi viettää omia rokkimiehen eläkevuosiaan omanlaisessaan seurassa nauttien siitä rytmistä ja harrastuksista mistä tykkää. Elämä on lyhyt ja vuodet menee nopeasti, miksi parisuhteessa pitäisi jatkuvasti olla venymässä väkisin toisen, täysin erilaisen ihmisen tempossa ja pingottaa kaikessa, kotioloissakin. Miksi se kiinnostaisi enää, kun alkuhuuma ja fyysinen kohtaaminen väljähtyvät.
Luultavasti joku vanha, sopivampi heila jommalla kummalla löytynyt menneisyydestä.
No mikä se syy nyt sitte heidän mielestään on, kun kerrotaan, mut sitte ei kuitenkaan. Olimme liian erilaisia toisillemme lopulta, oletan.
Varauksessa lainastosta se hannan viime vuonna julkasema kirja. Odotan innolla päästä kurkkaamaan, löytyskö johtolankoja.
Asunnosta löytyy myös Meillä kotona -lehden juttu, jossa on selostettu seikkaperäisesti sisustussuunnittelijan tekemiset ja seiniltä löytyvät taiteilijoiden taulut. Ei mikään ihan halpa kämppä.