Viihde Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus: Ero!
Olikin epäilyttävän imelää käytöstä tv-ohjelmissa tällä pariskunnalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010062186.html
Kommentit (387)
Uusperheiden Eroissa myös paljon hyvää. Esim. Juhlapyhien, joulun ym. vietto muuttuu selkeämmäksi ja helpommaksi.
Kun ei ole exiä, exien lapsia, lapsien exiä, eikä ehkä uusia nyxiä huomioitavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitän tässä ihan ystävällisen pyynnön Hannalle että laitatko nämä ertunnot vain tanssiteoksiin eikä sanaakaan kirjaan?
Sinun pyynnöllä pyyhitään persettä. Jokainen kirjoittaa kirjaansa mitä päättää.. Älä lue niitä.
No en luekaan. Aivan jotain muuta tykkään lukea. Jokainen ei voi kirjoittaa mitä lystää ilman seuraamuksia. Autofiktio on ikävä laji kaikille läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitän tässä ihan ystävällisen pyynnön Hannalle että laitatko nämä ertunnot vain tanssiteoksiin eikä sanaakaan kirjaan?
Sinun pyynnöllä pyyhitään persettä. Jokainen kirjoittaa kirjaansa mitä päättää.. Älä lue niitä.
No en luekaan. Aivan jotain muuta tykkään lukea. Jokainen ei voi kirjoittaa mitä lystää ilman seuraamuksia. Autofiktio on ikävä laji kaikille läheisille.
Tämä! Erityisesti romaanin kaapuun puettuna todella ikävää, itsekästä ja jopa narsisimin piirteitä ilmentävää.
Jotkut malttaa kirjoittaa päiväkirjaa tai muuta terapeuttista tekstiä vain itselle. Autofiktiot on joo semmonen säälittävä kirjoittamisen laji jossa kuvittelukyky ei riitä taiteeksi transformoimiseen, ja maine on raavittava silti jostain. Se on minusta sellasta hätäilyn ja hötkyilyn tuuttaamista markkinoille.
Tässä ketjussa on selkeesti mukana Hanna ja Mikko, ja jommalla kummalla kuuppa on kuumunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Erityisesti romaanin kaapuun puettuna todella ikävää, itsekästä ja jopa narsisimin piirteitä ilmentävää.
Sellaisessa ei ole mitään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan yllätti Iikan ja Sebastianinkin ero, ja Minkan ja Akun, kun en ole heidän elämäänsä sen kummemmin pohtinut.
Sebun valloitti Lotta Hintsa.
Miten kävisi jos kaikki äidit tai isät jäisi vuosiksi kotiin leipomaan ja soseuttelemaan lapsille? Tai jokainen kirjoittaisi autofiktiot sukulaisten kuolemista ja yksityisistä sairauksista? Miettikää mikä kuvio siitä syntyisi. Loppujen lopuksi ne on paljastuskirjoja, joiden riidat jätetään usein riitelemättä, koska kirjoittaja muutenkin hankalaksi tyypiksi tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣😅 T. Eri
Enpä tiedä tästä Hännästä juuri mitään. Mikko tvstä tuttu.
Joo ei oo ollu mitään vaikeuksia lukea laatukirjallisuutta ja jättää autofiktiot vielä elävistä ihmisistä ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkkiä?
Etippä LOKKI ihan itse! Niin muutkin tekee!
Vierailija kirjoitti:
Uusperheiden Eroissa myös paljon hyvää. Esim. Juhlapyhien, joulun ym. vietto muuttuu selkeämmäksi ja helpommaksi.
Kun ei ole exiä, exien lapsia, lapsien exiä, eikä ehkä uusia nyxiä huomioitavana.
häh?
minä olen elänyt 10 v uusperheessä. Molemmilla omia lapsia, ei yhteisiä. Ei tässä ole mitään sekavaa.
minun lapseni ovat joka toisen jouluaaton minun luona, joka toisen aaton isän luona. miehen lapset tulevat meille aina tapanina, sillä heillä on iso sukujoulu äitinsä luona.
suunnitelmat menevät joka vuosi kuin juna eteenpäin. kaikki pyhät on selkeät.
Tiedättekö sen ihmistyypin ja pariskuntatyypin, että kun vierailun jälkeen ovi suljetaan, niin voi oikein tuntea nahoissaan, kuinka he jäävät analysoimaan ja märehtimään jokaista käyttämääni äänensävyä, sanavalintaa, lapsenkasvatustapaa, elämänvalintaa ja ylipäänsä minua ihmisenä? Se on autofiktion syntymaasto ja vastenmielistä ihmissuhteissa, sellasista piireistä pysyn kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkkiä?
Etippä LOKKI ihan itse! Niin muutkin tekee
Huomenta Hanna.
Autofiktio on agression muoto. Kirjoittaja nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Joo en ite pystyisi huteraan romaaniin laittamaan ihan lähipiirin teemoja. Miksi, miksi tätä tehdään? Koska MÄ voin?
Olen lukenut ensimmäisen kirjan. Aihe vaikutti mielenkiintoiselta, mutta se jatkuva analyysi ja samojen asioiden pyörittelyä erilaisilla kielikuvilla väsytti todella pian. Luin kuitenkin loppuun saakka, toista kirjaa en lukenut. Onneksi kirjafriikkinä en sentään mennyt ostamaan ensimmäistäkään kirjaa vaan lainasin kirjastosta.
Erokirja tulee kyllä jossain vaiheessa, uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ite pystyisi huteraan romaaniin laittamaan ihan lähipiirin teemoja. Miksi, miksi tätä tehdään? Koska MÄ voin?
Narsismi kukkii noissa. Mutta tarpeeksi kun kritiikkiä on niin jollain voi jäädä tekemättä se romaani koska tietää että murska-arviot tulossa ja raatelevaa keskustelua.
Edelliselle: entä sitten että tahkoo rahaa? Olet kateellinen