Monenko lapsen sylikummi on eversti?
Kommentit (12)
Mun lapsen kummi on kenraaliluutnantti ja esimerkiksi hääjuhlien kuvissa ei kummi saanut näkyä lainkaan, ainoastaan perhealbumin yksityiskuvissa.
Lähetä puolusvoimille kysely, helpoin tie selvittää. Samalla voit kysellä kaikkien kummiudet varushenkilöstä korkeimpaan kenraaliin.
Miksi eversti ei saa olla somessa?
Näiden av-mammojen lapsilaumojen kummit on sosiaalihuolllonn tädit.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä puolusvoimille kysely, helpoin tie selvittää. Samalla voit kysellä kaikkien kummiudet varushenkilöstä korkeimpaan kenraaliin.
Saa olla somessa, mutta ei omalla naamalla turvallisuussyistä. Koskee kai kaikkia korkeampiarvoisia upseereja.
Minun lapseni sylikummi on kerrassaan korpraali.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kyselllä.Mieti itse, miksi eversti ei voi olla somessa.
t: itsekin intin käynyt nainen
Mun lapsen sylikummi on eversti Sandels.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla somessa, mutta ei omalla naamalla turvallisuussyistä. Koskee kai kaikkia korkeampiarvoisia upseereja.
No kenenkään ei kannata olla somessa omalla naamallaan, vain tyhmäthän noin tekevät, jakavat vielä nimensä, asuinpaikkansa ja lapsensakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kyselllä.Mieti itse, miksi eversti ei voi olla somessa.
t: itsekin intin käynyt nainen
Matti Möttönen tai ihan kuka vaan VOI olla somessa, mutta hullu se Matti Möttönen, joka mainostaa olevansa eversti.
AV-mamma on muistanut aloittaa glöginjuonnin kello hyvissä ajoin. Kummeissa lääketieteen tohtori & matematiikan lehtori. Hammaslääkäri & mehiläistarhuri. Röntgenhoitaja AMK & insinööri. Poliisi & kaupan kassa. Että ihan koko skaala yhteiskunnasta on otanta.
Oman lapseni kummi on nykyään kenraalimajuri.