Miksi naiset luulevat että miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa? Itse haluaisin antaa ja saada lämpimää emotionaalista kosketusta ja
sielujen yhteensulautumista. Sanoittaisimme tunteet ja halaisimme sulavan universaalisti ykseyden yhteensulautumaan.
M42
Kommentit (76)
Minulta voisi saada tuota aloituksessa kuvattua, kunhan ei tarvitsisi harrastaa seksiä. :( Mutta siihen se lopulta kuitenkin kaatuu kaikkien miesten kanssa. :(
Koska ette te miehet halua siveitä naisia. Jonotatte henkenne uhalla tatuoidun tissitoppia pitävän jännärin luo. Tehän tässä sytytte metsästäjän katseesta!
Ja sitten onanoidaan lateksiasuiselle, transseksuaalin näköiselle kiinalaiselle hampputukalle. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Minulta voisi saada tuota aloituksessa kuvattua, kunhan ei tarvitsisi harrastaa seksiä. :( Mutta siihen se lopulta kuitenkin kaatuu kaikkien miesten kanssa. :(
Eli sun kannattaisi laihduttaa että saisit itsetuntoa ja sekstailuhalut.
Useiden tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. Naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla sekä aloituksessa kuvattua että s*ksiä??
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan
järki
Miesten tunne-elämästä vaietaan koska miehen seksuaalisuus nähdään likipitäen uhkana, sen sijaan naisten kohdalla sallitaan jopa provokatiivinen käyttäytyminen, se on pelkästään hyväksyttävää naisen omaa itsemääräämisoikeutta ja vapautumista.
Ylipäänsä miettisin miten järkevää on olettaa yhtä ihmistä suuremman porukan olevan monestakaan asiastan samaa mieltä tai haluavan samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan miehet ovat romanttisempia kuin naiset. Naiset ovat kylmiä ja laskelmoivia.
Voi, minä olisin kyllä romanttinen. Saisi olla seksiäkin mutta myös hellyyttä, voisi vain olla sylikkäin ja silitellä ja kertoa kuinka paljon toista rakastaa, kuiskata kauniita sanoja korvaan, käydä kävelyllä pitäen välillä kädestä kiinni, tehdä toista ilahduttavia juttuja kuten yllätysaamupalan sänkyyn.
Missä olisi minulle hellä ja romanttinen mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulevat että miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa?
Näin toki ajattelevat irtosuhteissa, sitähän he itsekin. Kuten myös pelkissä seksisuhteissa, siinähän on omat hyvät puolensa. Mutteivät näin ajattele, kun pitempiaikaiseen suhteeseen hakeudutaan - vaikkakin seksi kuuluu asiaan, monet muut asiat ovat näissä usein tärkeämpiä.
Varmaan siksi kun kaikki muut maailman miehet haluaa vaan sitä yhtä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun kannattaisi laihduttaa että saisit itsetuntoa ja sekstailuhalut.
En halua harrastaa yhdyntää, orgasmin saa yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä olisin kyllä romanttinen. Saisi olla seksiäkin mutta myös hellyyttä, voisi vain olla sylikkäin ja silitellä ja kertoa kuinka paljon toista rakastaa, kuiskata kauniita sanoja korvaan, käydä kävelyllä pitäen välillä kädestä kiinni, tehdä toista ilahduttavia juttuja kuten yllätysaamupalan sänkyyn.
Missä olisi minulle hellä ja romanttinen mies
Kun olen toiminut kuvailemallasi tavallasi naisteni kanssa, ovat 9/10 säpsähtäneet ja sanoneet jotain tyyliin "mitä helvettíä lässytät siinä". Puuttui enää joku "ole mies!"- käsky ääneen.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla sekä aloituksessa kuvattua että s*ksiä??
No niillä tietenkin voi olla jotka sitä haluavat?? Mutta MINÄ en halua seksiä.
3/5