No höh. 64-vuotiaan naisen seksuaalinen vapautuminen oli liikaa tälle palstalle
Vai alkoiko ketjuun tulla jotain törkyä?
Eli keskusteltiin tästä
Kommentit (31)
En halua kuulla enkä lukea enää mitään tuollaisia. Minkään ikäisiltä. Toi on niin rahvaanomaista ja brutaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi nyt ole jo tosi tosi myöhäistä?
Mä olen nyt 50+ ikäisenä jo luopassa seksistä. Mulla on ollut sitä lajia ihan riittävästi nuorempna.
Onnea sinulle. Minulla on seksisuhde 80+ naisen kanssa joka todellakin nauttii seksistä.
Just oli 81v sukulaismiehen hautajaiset. En usko sanaakaan kirjoituksestasi.
Kommenttisi on kaikkien aikojen älyttömin!
Joku kuolee esim. 25-vuotiaana. Tarkoittaako se sitä, ettei joku toinen sen ikäinen voisi harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt 50+ ikäisenä jo luopassa seksistä. Mulla on ollut sitä lajia ihan riittävästi nuorempna.
Onnea sinulle. Minulla on seksisuhde 80+ naisen kanssa joka todellakin nauttii seksistä.
Just oli 81v sukulaismiehen hautajaiset. En usko sanaakaan kirjoituksestasi.
Onhan niitä todistetusti isäksi tulleita kahdeksankymppisiä vaikka kuinka.
Onko tämä nainen nyt sitten "mieslapsi" kun katsoo animea?
Taisi sohaista käärmeenpesään, kun alkoi kauhea kiemurtelu ja vääntely!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joiltakin tosiaan loppuu fyysinen kyky saada orgasmeja, josko paikat turtuu synnytyksistä.
Synnytys yleensä lisää kykyä nauttia seksistä.
vanhat rumat ja tyhmätkin harrastavat erotiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joiltakin tosiaan loppuu fyysinen kyky saada orgasmeja, josko paikat turtuu synnytyksistä.
Synnytys yleensä lisää kykyä nauttia seksistä.
Vain niillä naisilla, jotka ovat lähes aseksuaaleja eivätkä ole aiemmin nauttineet seksistä. Jos nauttii seksistä ennen synnytystä, synnytys huonontaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta seksijutuista puhuminen sen jälkeen kun on täyttänyt 50v on yksinomaan säälittävää vaikka seksiä yhä olisikin.
No kyllä se on säälittävää kaikenikäisenä - muissa yhteyksissä kuin lääkäri-, terapeutti-, nimettömänä vertaisfoorumi- tms yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei:D
Päinvastoin tunton on parempi ja paikat napakat.
4:n äiti # 5
En halua kuulla kummaltakaan sukupuolelta, miltään seksuaaliselta suuntautumiselta.