Missä ajassa mies voi laueta kahdesti tai kolmesti?
Kommentit (44)
Hyi miten teidän paikat kestää tommosta??
Vieläkin onnistuu, 45v., nopeasti uudestaan, jos ollut vähän taukoa edellisestä. Parhaimmillaan niin, että laukeamisen jälkeen kulli sisällä koko ajan. Vähän pehmenee mutta varovaista työntelyä koko ajan. Vähitellen kovenee takaisin ja uusi kierros. Tällaisen jälkeen on kyllä kulli hellänä js vaatii pidemmän tauon ennen seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
16v. silloisen tyttöystävän kanssa suunnilleen joka välitunti yhdynnällä, 4-5 yhdyntää päivän aikana + koulun jälkeen meillä kotona tai tytön kotona nelisen kertaa ihan peräkkäin.
24v. opiskelujen jälkeen kämpillä kolme kertaa rakastelemalla ja illalla vielä kolme yhdyntää ennen tytön kotiinlähtöä.
41v. neljä kertaa päivässä alkaa olla paljon, vielä jaksaa ehkä viisi jos on oikein kuumana ja on vapaapäivä.
Sperman määrä vähenee nykyään jo toisesta laukeamisesta eteenpäin. Ennen lennähti yksi paksu nauha vielä viidennellä.
Vähän sama tuossa, että teiniaikojen tyttiksen kanssa meni joka vapaatunnilla ainakin kahdesti, usein kolmesti. Saatettiin rakastella vaikka kirjastossa isossa siivouskomerossa ja sitten palattiin koululle ja suudeltiin seinää vasten kiihkeästi. Siinä sitten kovetuin taas kivikovaksi ja teki niin mieli seksiä. Jos ehdittiin, jatkettiin kielistudion varastossa. Tunnin aikana ainakin neljä kertaa pystyin silloin.
Taisin olla 27 kun luonani kävi muutaman vuoden nuorempi naimisissa oleva nainen. Laukesin hänen sisäänsä 7 kertaa ottamatta kertaakaan ulos. Oli joku ihmeellinen yhteys naiseen kun pysyi aina kovana laukeamisen jälkeen.
Molemmat ihmeteltiin jälkeenpäin mitä tapahtui :D
Kyllä mä ainakin pystyn vielä tunnin aikana helpostikin 3 x jos oon vallassa seksissä ja mulla on oikein kaunista ja kompaktin sievää, seksikästä vakkari naisseuraa, jota kiusoitella orkun partaalle ja orgasmiin kerta toisensa jälkeen. M43N24
No viikonloppuna tuli todettua, että 61v mies pystyy laukeamaan kaksi kertaa kahden tunnin sisällä. 😄 En tiedä kuinka usein tuohon pystyy, mutta noin kävi mun kanssa.
Riippuu miehestä kuinka usein onnistuu. Jotkut on myös pitempään viriilejä.
Riippuu niini monesta asiasta ja tietenkin naisesta. Nuoruudessani 25-vuotiaana yhden naisen kanssa kuusi kertaa siemensyöksy 1,5-2 tunnin aikana ja olin koko ajan hänen sisällään. Ihmeellinen pimpsa, joka lypsi ja hieroi kalun uuteen koitokseen. Muistelen lämmöllä.
Laukesin nuorena aina 3 kertaa tulematta edes ulos pimpulasta välillä. Huohotin tytön päällä kovasta orgasmista ja samalla jatkoin työntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niini monesta asiasta ja tietenkin naisesta. Nuoruudessani 25-vuotiaana yhden naisen kanssa kuusi kertaa siemensyöksy 1,5-2 tunnin aikana ja olin koko ajan hänen sisällään. Ihmeellinen pimpsa, joka lypsi ja hieroi kalun uuteen koitokseen. Muistelen lämmöllä.
Lisänä tähän vielä, että nainenkin sai orgasmin kuusi kertaa ja juuri sen jälkeen alkoi tämä ihana pimpsa lypsämään ja puristeleminen.
Vierailija kirjoitti:
Laukesin nuorena aina 3 kertaa tulematta edes ulos pimpulasta välillä. Huohotin tytön päällä kovasta orgasmista ja samalla jatkoin työntöjä.
Sama ja yks ainut kerta ei nyt ollut mistään kotoisin, eikä siitä tytön päältä, rintojen pehmeydestä, vartalon lämmöstä ja sykkivästä pimpasta halunnut millään pois. Orgasmin nälkä kasvoi ja seksi meni aikamoiseksi nylkyttämiseksi. Tyttö sai sitten myös enemmän kuin kerran ja siinä tunsi itsensä niin mieheksi... :D
On mahdollista alta tunnissakin, mutta harva treenaa tuota taitoa. Vähän sama kuin kysyä naiselta, montako kertaa ehtii raivostua tunnissa.
Nuorena noin 30min, näin 52-vuotiaana muutama tunti. En harrasta seksiä enää kuin 3-4 kertaa viikossa, mikä on hyvä määrä nykyisen elämäntilanteen takia. Parikymppisenä välillä 5-8 kertaa päivässä. Käytin kyllä hormonejakin, panetti 24/7.
Viisvitosena menee vaimon kanssa kolme varvia tunnissa, mutta sen päälle ei taida mennä.
Tämä oli saldo, kun oltiin lomailemassa Lapissa. Nuorena meni kiimassa monta tuntia paneskellessa ja laskematta määriä. Ainoastaan vaimon valitus kipeestä pinpulasta kertoi paljosta.
Erektio ei lopu vaikka on jo ikääkin. Mutta toisella kerralla saa jyystää loputtomiin. Ei maksa vaivaa. Näin on aina ollut.
Kerran olen saanut kokea sen kun laukeamisen jälkeen mies kovettuu sisälläni uudelleen. Olin päällä ja sopivilla liikkeillä ja puristuksilla sain miehen uudelleen kovaksi vain pienen ajan kuluttua. 28v oli mies, minä 12v vanhempi.
5 kertaa tänään aamulla muutaman tunnin aikana ja joka paikkaan. Eiköhän kohta vielä pari kertaa että 7 päivässä.
Joo uusi suhde, 2kk. M47/N39
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista alta tunnissakin, mutta harva treenaa tuota taitoa. Vähän sama kuin kysyä naiselta, montako kertaa ehtii raivostua tunnissa.
Vastaus: Yhden kerran. Yksikään nainen ei lepy alle tunnissa...
Ovat tainneet pojat tulleet lukeneeksi pienenä kovasti ratto- ja kallelehtiä... :)
Muutaman kerran pitkässä parisuhteessa ja aina yleensä uusinta 10min sisään. Niinä kertoinan yleensä käynyt kusella ja takaisin tullessa kulli noussut uudestaan seisontaan. Sitten naitu toisen kerran perään, eikä siinäkään kauaa ole mennyt. Vaimolla sellainen pillu, ettei uusinnatkaan ole kestäneet kauaa. Sen syleilyä ei vain ole kestänyt mitenkään kovin kauaa. Toki itsellä iso ja paksu, joten vaimon pillu ollut aina tiukka ja ottanut kaluni tiukkaan otteeseen. Toinen orgasmi yleensä pienempi kuin ensimmäinen. Vaimo harvemmin saanut toisella kertaa, mutta on kumminkin halunnut kullia sisäänsä. Kolme kertaa samana päivänä oli vain seurusteluaikana, silloinkin väliä oli aina muutama tunti. Tosin silloin mene 10pv putkeen, että naitiin vähintään kaksi kertaa päivässä. En tiedä oliko tyttöystävällä, nykyisellä vaimolla joku testi, että kuinka paljon jaksan tai haluan. Olin luvannut hänelle olevani aina valmis kuin partiolainen kun hän haluaa seksiä. Tämän lupauksen olen myös koko pitkän parisuhteeni pitänyt.