Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa mies voi laueta kahdesti tai kolmesti?

Vierailija
14.12.2023 |

Onko mahdollista esim tunnin sisällä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa menee viikko, rakastajattaren kanssa kolme kertaa yössä.

Vierailija
2/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnissa jos on hyvää kiihottavaa seksiä tarjolla. Kolmanteen kyllä vaatii jo kunnon rynkytystä että irtoaa. M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinko Ismo tosa yllä sanos

Vierailija
4/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena, nopein uusintakierros on miehellä ollut 20min laukeamisesta, tullut siis siitä jonkinajan päästä uudelleen. On pari muutakin lauennut kanssani reilun tunnin sisään kahdesti, yllättyivät itsekin. Exsuhteessa oli monesti 3 kertaa yössä.

Vierailija
5/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnissa jos on hyvää kiihottavaa seksiä tarjolla. Kolmanteen kyllä vaatii jo kunnon rynkytystä että irtoaa. M42

Minuuttimunien ongelmia nää tämmöset. 

Vierailija
6/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 veenä tunti.

50 veenä 1 vrk... vanheneminen on pääosin ikävää...

Vierailija
7/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 veenä tunti.

50 veenä 1 vrk... vanheneminen on pääosin ikävää...

Lähempänä viittäkymppiä, yli nelikymppinen siis, oli minun nopeimmin uusintaan kyennyt kumppani. 20min ja valmis uuteen kierrokseen.

Vierailija
8/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä laukeamisesta niin että seisoo kokoajan. Vai pitääkö odotella velttomunaa uudestaan kovettuvaksi.

Itsellä pysyy kovana vaikka 3 tuntia jos vaan jaksaa kunnon puolesta rynkyttää. Pari kertaa voi sinä laueta, kolmatta tuskin tulee. M46

Vierailija
9/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18v pystyin ottamaan uusintakierroksen parin minuutin lepäilyn jälkeen(lepäilin siis naisen päällä enkä missään vaiheessa poistunut hänen sisältään tai menettänyt erektiota kokonaan).

Vierailija
10/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ja roikkuu ihan miehestä.

Minulla ei nyt ole kokemusta miesten kanssa panemisesta mutta olen lukenut tutkimuksista joiden mukaan muutamalla prosentilla miehistä aika on tasan nolla.

Niillä erektio ei lässähdä siemensyöksyyn vaan kalu jatkaa seisomistaan jos sen stimulointia jatkaa ja mies pysyy kiihottuneena.

Kannattaa muuten katsoa nuorempaa. Joskus teini-ikäisenä päätin hirveässä kiimassa kokeilla miten monta kertaa voin runkata peräkkäin. Ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen kalu seisoi kivikovana alle 10 minuutissa ja sain toiset, selvästi pienemmät lastit lentämään samaan putkeen.

Panetus oli niin hirveä että pystyin runkkaamaan vielä kolmannenkin orgasmin käytännössä velttoon kaluun pelkkää esinahkaa parilla sormella nylkyttämällä mutta nyt tuli enää kaksi pisaraa ja tuntui epämiellyttävältä vähän kuin yrittäisi oksentaa mutta vatsassa ei ole enää mitään.

Vierailija
11/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhden illan aikana kaksi ja joskus kolmekin kierrosta sujunut useammalla kumppanilla. Eikä edes mitään minuutin kestoisia, eikä mitään rynkytyksiä vaan ihan kunnon laatupanoja.

Monet sitten taas pystyy vain sen yhden kerran.

Vierailija
12/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa puolen tunnin sisällä on hyvä väli. Kolmatta en oo kokeillu.

P17

Vierailija
13/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä puhut?

Mies.

mutta minkä ikädestä on kyse:

18v

21v

24v

27v

30v

40v

50-90v..?

Vierailija
14/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti se on lähinnä rytmin ja suunnan muutosta  senmulkun kulkusuunnassa jossa naiskokijan sen omanvärkinkin odotukset nyrjähtävät paikoilleen.. kokeile itse!

Vierailija
15/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- vuotiaana - haaveissa vain!

Vierailija
16/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies, ja kerran olin 53-vuotiaan miehen kanssa sängyssä. Pantiin toisiamme vuorotellen, hän ensin. Kun itse olin valmis (n. 15 min myöhemmin), hänellä seisoi taas, ja tuli pian uudestaan. Käytiin sitten nukkumaan, ja 7 tunnin päästä heräsin siihen, että kova kalu sohii peppuani. Ja jälleen otin liemet sisään. 

Itselläni on yhden päivän aikana saatujen ejakulaatioiden ennätysmäärä 7. Olin 21, ja nämä tuli omin käsin kaikki.

Vierailija
17/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana laukesin pilluun aina 3 kertaa tulematta edes ulos. 

Vierailija
18/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen iästä ja tilanteesta.

Runsaammin saanut miehen laukeaamaan kimppa tilanteessa kahden nuoren miehen kans . Nuoret miehet olivat suorittamassa armeija ,ekat lomat ,taisivat olla vala lomalla.

En ehtinyt edes vaatteita pois ottaa ,kun ensimmäinen oli päällä.

5min ja sain lastit sisään ja olipa isot lastit. Toinen tuli päälle ja ei tainnut mennä edes sitä viittä min kun ruiskahti. Eka tuli jatkamaan,nyt oli jo kestävyyttä kohtuullisesti. Vaihto taas kun ruiskahti.  Pikkuisen pyyhkeellä  enimpiä pois ja toinen jatkoi. Kolmannetkin tuli vielä samalla tahdilla. Sen jälkeen minun oli pakko pitää  tunnin tauko,kramppas jalat niin kipeästi.

Tunnin jälkeen jatkettiin. Enään tahti ei ollut niin nopeaan ,nukahdinkin aika ajoin,heräsin siihen että pillua runkattiin,ja kun heräsin sain nuoren miehen päälle ja taas mentiin.

Olin 32v silloin.

Mieheni tahti on ihan muuta.  Hyvä että kaksi kertaa saa yössä,ja kertojien välillä aina tunteja,usein jää yhteen kertaan.

Vierailija
19/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys oli tyttöystävän ,nykyisen vaimon kanssa ihan alkuaikoina kortsupaketti päivän ja yön aikana ,eli 5 vai 6 tuolloin oli sultan paketissa .  Oltiin vähän päälle 20v mutta nyt vanhana miehenä ,yli 60v kaksi on maksimi viikossa , mieluimmin vain se yksi . 

Vierailija
20/44 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. silloisen tyttöystävän kanssa suunnilleen joka välitunti yhdynnällä, 4-5 yhdyntää päivän aikana + koulun jälkeen meillä kotona tai tytön kotona nelisen kertaa ihan peräkkäin.

24v. opiskelujen jälkeen kämpillä kolme kertaa rakastelemalla ja illalla vielä kolme yhdyntää ennen tytön kotiinlähtöä.

41v. neljä kertaa päivässä alkaa olla paljon, vielä jaksaa ehkä viisi jos on oikein kuumana ja on vapaapäivä.

Sperman määrä vähenee nykyään jo toisesta laukeamisesta eteenpäin. Ennen lennähti yksi paksu nauha vielä viidennellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä