Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivara köyhällä

Vierailija
14.12.2023 |

On totaalisen mitätön. Halla Aholla viikkojen kotivara. Eikö kukaan ymmärrä että köyhä ei voi mennä ostelemaan kaikki tarpeet moneksi viikoksi? Ei ole paristoihin edes varaa nyt, jos yhden pakkauksen tarvitsisi!  Miten olla kotivara edes yhdeksi ylimääräiseksi viikoksi, kun ei ruokaan rahaa ole edes päiväksi??? Hävytöntä!

Minun köyhät lapseni siis kuolevat nälkään tms koska olen köyhä ja ollaan pimeässä ja ilman vettä??

Yh äiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi vinkua, vaan ota edes selvää, mitä se kotivara on.

Vierailija
2/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kotivara korona-aikana. Siihen kuului papuja, purkkihernekeittoa, muroja/mysliä, kikherneitä, muutama proteiinipatukka. Eipä juuri muuta syötävää. Kuitenkin niin, että jotain suuhunsa saa. Vaikka vaan papuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivara kuivia herneitä pusseittain ja sikanauta säilykeliha tölkkejä. Samoin perunamuusi pusseja, kaurapuuro, ohra-, riisi-, ja ruispuuro pusseja kuivahiivaa leivinjauhe ruokasooda suolaa sokeria vehnäjauhoa. Riisi säilyy kans. Voi olla jokunen hedelmäsäilyke purkki. Samoin tonnikala purkkikin ja sämpyläjauho pussi. Näkkileipä korppuja teetä kahvia kaakaota

Sitten vaan käyttää vanhemmasta päästä niin pysyy kunnollisena eikä tartte heittää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme