Millä diagnoosilla olette päässeet työkyvyttömyyseläkkeelle?
Millä diagnoosilla olette päässeet työkyvyttömyyseläkkeelle?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Sille ei päästä vaan joudutaan
No kun on fyysisesti paikat hajalla, niin kyllä se on pääsemistä ei joutumista. En minä pysty tekemään juuri mitään, kun on moninivelrikko ja kyllä toivon että pääsen eläkkeelle, enkä joudu töissä käymään, ihan vain siksi että joku ehjä saisi työpaikan
Eikö eläkettä pidä hakea itse, joten miten te voitte olla eläkkeellä tietämättä mistä syystä sinne olette päätyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ei päästä vaan joudutaan
No kun on fyysisesti paikat hajalla, niin kyllä se on pääsemistä ei joutumista. En minä pysty tekemään juuri mitään, kun on moninivelrikko ja kyllä toivon että pääsen eläkkeelle, enkä joudu töissä käymään, ihan vain siksi että joku ehjä saisi työpaikan
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä I. D. ootteja suomesta löytyy, hyi helvata ootte alhaisinta rupusakkia tässä maasa.
Et vaikuta voivan kovin sädehtivästi itsekään :D Tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö eläkettä pidä hakea itse, joten miten te voitte olla eläkkeellä tietämättä mistä syystä sinne olette päätyneet?
Ehkä niitä on auttanut sosiaaliohjaaja hakemuksen teossa.
Siis joku täällä taas kateellinen siitä, että joku on täysin kykenemätön normaaliin elämään? Työkyvyttömyyseläkkeelle ei todella mitenkään helposti pääse eikä se ole mikään loisimistuki vaan ihminen on oikeasti silloin TYÖKYVYTÖN. Eikä se eläke ole iso, sillä elää just ja just.
Ei aina pääse. Tunnen bipoja, jotka tekevät töitä.