Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän 13 vuotiaat tytöt pukeutuvat ? Annatteko pukeutua miten haluavat ?

Vierailija
03.09.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ainakaan tullut vaatetta,minkä olisin kieltänyt.

Pikemminkin liian tavallisesti pukeutuu.

Vierailija
2/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut (mustat tai josku punaiset), tennarit, bändipaita, huiveja, pinssejä, rannekoruja. Pörröiset hiukset ja silmämeikkiä. Joskus miesten hattu. Maihari

silti minun ihana tyttö. Joka ei muuksi muutu vaikka pukeutuisi kuinka tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gootti/rock-henkisesti. Mustaa, punaista, ketjuja, niitteja, nahkaa, joskus bandipaitoja (Nightwish, Rammstein) ym. Ja saa pukeutua vapaasti noihin vaatteisiinsa, silla ovat hyvannakoisia ja peittavampia kuin useimpien kavereidensa vaatetus...

Vierailija
4/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa pukeutua ihan miten itse haluaa. Mutta sään mukaan ja tilaisuuden mukaan: liikuntatunnilla liikuntavaatteet, juhliin juhlavaatteet, mummolaan ei ehkä niin paljon ketjuja ja silmämeikkiä

Vierailija
5/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rock on meilläkin kova sana

Vierailija
6/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun teinin tyyli olisi joku rock tai gootti tai ernu... Toistaiseksi 14 v. pukeutuu tyylikkäästi ja trendikkäästi, napa ei näy eikä perse vilku, hiukset on siistit ja meikki samoin. Olen ylpeä =)

Vierailija
7/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida pissiksen äiti osata nykynuorison tyylejä ;-)

Vierailija
8/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERNU: Tulee sanoista ERilainen NUori.

H U O M! Sanaa käytetään yleensä vain halventavassa merkityksessä......

Vierailija
9/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se ''pissiksen'' äiti

Vierailija
10/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. Dieselin farkut, Vero Modalta, HM:ltä paitoja, ihan ok-näköisiä, ei mitään napapaitajuttuja, mutta muodin mukaisia joo.

Vierailija
11/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella naurettavaa, miten ns. "ylempiarvoset" nuoret luokittelee muita ikäisiään erilaisiin "kasteihin": Ernu on yksi pissisten keksimä haukkumanimi niille, jotka eivät pukeudu muodin mukaan.

Vierailija
12/18 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rock tai goottityylissa on? Ainakin nama minun tuntemani gootti/rock-tytot ovat oikein siististi pukeutuneita ja meikkaavia, ja muutenkin fiksuja nuoria. Voi olla etta olen kylla puolueellinen, kun itsekin pukeudun rockhenkisesti, vaikka monen mielesta olenkin jo ihan liian vanha...

Vierailija
13/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole "tyyli" kuten rock, gootti, emu. Ernu on haukkumanimi edellämainituille tyyleille. Muotipissisten keksimä.

Vierailija
14/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kouluun pukeudutaan asiallisesti. EI mitään lyhyitä toppeja/paitoja, asialliset farkut jne. Koulun säänötkin kyllä jo kietävät topit pukeutumisesta.

Tyttöhän varmaan lähtisi kouluun yms. rientoihin puolipukeissa, mutta tämä äiti kyllä vähtää mitä lapsi päälle pukee. Tottahan toki saa itse tyyliä, ja vaatteita valita mutta rajansa vielä kaikella. Lapsihan 13 vuotias vielä on,

Vierailija
15/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pukeutuu lähes aina mukaviin ja istuviin collegehousuihin + värikkäisiin, aika persoonallisiin puseroihin (ei mitään paljastavaa, ei näy napa eikä rinnat..)

Nuorempi on enempi perus-farkkutyttö, tykkää sammareista ja farkuista. Pitää peruspuseroita ja paitoja, lemppariväri vaaleanpunainen, kirsikanpunainen ja liila. Hänenki vaatteet tosi lapselle sopivia, ei mitään narutoppeja tai lannefarkkuja.

Olen TODELLA(!!!) tyytyväinen lasteni makuun, olisi oikeasti kamalaa, jos haluaisivat pitää jotain "99%angel"-hilepersefarkkuja tai toppeja, joista tissit pursuaa ulos. Toivottavasti pitävät tyylinsä :)

Vierailija
16/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan rock-tyylisesti ja on todella erilainen nuori ja uskaltaa sitä ollakin.

Vierailija
17/18 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaosana yleensä kapeat farkut, joko siniset, harmaat, mustat tai punaiset. Joskus kapea samettihame tai vekkihame. Yläosana 2-4 kerrosta yksiväristä trikoota tai muuta neuletta, upeita väriyhdistelmiä. Hänellä on aivan pettämätön värisilmä ja mittasuhteiden taju. Myös kaikki Audrey Hepburn -tyyliset klassikot kuten valkoiset kauluspaidat ja mustat yksinkertaiset yläosat/mekot sopivat hänelle loistavasti - ja hän tietää sen. Hän on lähes aina aivan tyrmäävän näköinen.

Vierailija
18/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvavaatteisiin, joita aikuiset eivät edes käytä. Kadulla näkee 15-vuotiaita tyttöjä karvavaatteissa talvella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän