Sossun maksusitoumus muuttofirmaan
Onko kokemuksia? Saiko huonompaa palvelua kuin itse maksava asiakas?
itselläni tulossa ja selän kulumien vuoksi sain. Pelottaa, että miten muutto sujuu ja hieman hävettää tuo maksari
Kommentit (9)
Kela hoitaa sossumuutot nykyisin. Ennen kunnan sosiaalitoimisto hoiti ne.
Toivottavasti joku osaa täällä sanoa. Sanon että muillakin on tarve sille ellei ole raha, koska jotkut tulevat helposti kipeäksi. Naisilla on muutenkin sirompi rakenne. Mutta miksi se on katsottu juuri sossun asiaksi määritellä tämä, eikä niin että tuki riittää ja rahat. Ihmisiä ei saisi nöyryyttää tai että joutuvat häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kela evää, niin kunnalta voi saada harkinnanvaraisena. En ole toimeentulotuen asiakas, enkä toimeentulotukeen oikeutettu. Olen pienituloinen eikä itse ole muuttoa varaa kustantaa, siksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se muuttovirmaa haittaa miten saa rahat kunhan saa..
Olen muualta saanut huonompaa palvelua, jos olen maksarin kanssa mennyt kuin maksamalla itse. Siksi kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kela evää, niin kunnalta voi saada harkinnanvaraisena. En ole toimeentulotuen asiakas, enkä toimeentulotukeen oikeutettu. Olen pienituloinen eikä itse ole muuttoa varaa kustantaa, siksi näin.
Tuskin siinä tapauksessa saa sossustakaan apua.
Pyydä naapuriasi köyttämään toinen jalkasi taakse piiloon housuun, että näyttää ettei ois toista koipea.
sitten kepit.
eikä tarvi hävetä.
kerjäläsiet itä Euroopasta tekee tuota ja saisivat hävetä!
Olin opiskeluaikana muuttofirmassa töissä. Siellä oli yksi muuttokuski, joka soitti mökiltä seksipuhelimeen kännissä. Nainen sieltä soitti takaisin miehelle myöhemmin, koska tarvitsi muuttoapua ja lupasi samalla, että voidaan testata samalla sängyn kestävyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siinä tapauksessa saa sossustakaan apua.
Kunnan sosiaalitoimi voi tosiaan myöntää ennaltaehkäisevänä toimeentulotukena, jos katsoo että muuttoon on perusteltu syy, mutta tulot ylittävät toimeentulotuen rajat. Kannattaa tutustua aiheisiin ennaltaehkäisevä- ja täydentävä toimeentulotuki.
Ei kai se muuttovirmaa haittaa miten saa rahat kunhan saa..