Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lihoiko kukaan muu jouluna ÄLYTTÖMÄSTI?

Vierailija
05.01.2007 |

Voi että harmittaa ja suututtaa. Näin juuri jouluna kuvaamamme kotivideon, jossa joku pullukka on pukeutunut minun vaatteisiini... Plääh, ja tällä viikolla söin vielä suklaata ja muutenkin on syöty paljon. Nyt pitäisi ne 4 joulukuun alusta tullutta kiloa saada pois! Ja yhteensä 10 kiloa. Voi hemmetti, että sitä osaakin olla idiootti.

Puolustuksena, että mulla oli flunssaa koko joulukuun, enkä päässyt jumppaan omien ja lasten sairasteluiden vuoksi, ja sittenhän sitä syö.. Nyt kaikki vaatteet kiristää, mutta en millään haluaisi ostaa uusia maksipukuja, kun nyt laihdun kuitenkin... EN halua olla tällainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä pitäisi saada nyt noin 14 kiloa pois

Vierailija
2/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteneet, kurkku niin kipeä, ettei mene muu kuin neste alas....

No tästä on sitten hyvä jatkaa, 6 kiloa pitää saada vielä pois ennen kesää ja vielä tärkeämpää saada ne pysymään poissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nyt enää joululihomista ole, talvilihomista ennemminkin.

Reippaasti vaan terveellisemmälle ruokavaliolle ja harrastamaan jotain liikuntaa, mitä näilläkin keleillä viitssi.

Vierailija
4/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahda ruokaa täydeltä tuntuvaan mahaan vaan sen takia, että on joulu. En siis ole koskaan lihonut jouluna yhtään, vaikka olen kohtuudella esim. konvehteja syönytkin.

Vierailija
5/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on suklaata, se menee. Olen varmaan suklaariippuvainen. Nytkin tekisi mieli suklaata, mutta muistelen sitä videota, enkä ota. Jos olen vaikka viikon syömättä suklaata, en enää kaipaa sitä niin paljon. Imetysdieetin aikana olin melkein vuoden ilman suklaata!

Ja jouluna käymme vieraisilla ja meillä käy vieraita, niin väkisinkin tulee syötyä liikaa, vaikka kuinka miniannoksia yrittäisi ottaa.

Liikun kyllä normaalisti aika paljon.

ap

Vierailija
6/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesään mennessä olisi kiva saada pudotettua 10kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi