Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lävistykset häpyhuulissa.

Vierailija
13.12.2023 |

Olen 36 vuotias nainen. Minulla on kaksi lävistystä molemissa uloimmissa häpyhuulissa eli kaksi korua per puoli. Nyt mieheni oli jostain löytänyt kaksi pienen pientä ruostumatonta munalukkoa. Hän laittoi niillä häpyhuuleni yhteen ja avaimet kaulaansa, nyt olen tavallaan lukittuna hänelle. Pesut ja pissaaminen onnistuu hyvin, mutta yhdyntä ei tulisi onnistumaan mitenkään. Lukot ei häiritse ollenkaan pikkuhousujen alla, pikku kiima koko ajan kun tiedän olevani lukittuna pitkiäkin aikoja vain miestäni varten.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut näin lukittuna 3 vuotta, mutta kolmella pikku lukolla. Minulla on kehossa muutenkin 42 lävistystä.

...ja 500 tatuointia? Olet varmasti tosi "hot".

Vierailija
22/27 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti lähtisin karkuun jos näkisin tuon värkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteehän lävistykset pois sen kun vain ottaa.

Mutta avaushan on miehen kirjoittama fantasia, joten voitte hajaantua.

Vierailija
24/27 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaiset lävistykset täysin turn off

Vierailija
25/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni anaaliseksi on kummallista, mutta naisen lukittavaksi alistuminen on upea juttu. Varmasti kiihottaa kumpaakin osapuolta.

Vierailija
26/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Christine lävistys ja ei ole vielä kahdenkymmenen vuoden aikana  kukaan paheksunut mun koruani, päin vastoin on vaan kehuttu. Ja minusta se on kiva mun oma pikku juttu.

N42

Vierailija
27/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Christine lävistys ja ei ole vielä kahdenkymmenen vuoden aikana  kukaan paheksunut mun koruani, päin vastoin on vaan kehuttu. Ja minusta se on kiva mun oma pikku juttu.

N42

Naked Attraction Suomessa yhdellä neiti X:llä oli christina-lävistys. 

Nainen on anatomisesti sopiva Christina-lävistykseen, jos hänellä on runsaasti taipuisaa kudosta häpykumpussa ja myös selvästi määritelty laakso tai kuoppa klitoriksen hupun yläosassa (missä vulva jakautuu kahteen osaan), koska juuri tähän korun alaosa asettuu.