Lävistykset häpyhuulissa.
Olen 36 vuotias nainen. Minulla on kaksi lävistystä molemissa uloimmissa häpyhuulissa eli kaksi korua per puoli. Nyt mieheni oli jostain löytänyt kaksi pienen pientä ruostumatonta munalukkoa. Hän laittoi niillä häpyhuuleni yhteen ja avaimet kaulaansa, nyt olen tavallaan lukittuna hänelle. Pesut ja pissaaminen onnistuu hyvin, mutta yhdyntä ei tulisi onnistumaan mitenkään. Lukot ei häiritse ollenkaan pikkuhousujen alla, pikku kiima koko ajan kun tiedän olevani lukittuna pitkiäkin aikoja vain miestäni varten.
Kommentit (27)
Hyi helvetti lähtisin karkuun jos näkisin tuon värkin.
Lähteehän lävistykset pois sen kun vain ottaa.
Mutta avaushan on miehen kirjoittama fantasia, joten voitte hajaantua.
kaikenlaiset lävistykset täysin turn off
Minun mielestäni anaaliseksi on kummallista, mutta naisen lukittavaksi alistuminen on upea juttu. Varmasti kiihottaa kumpaakin osapuolta.
Minulla on Christine lävistys ja ei ole vielä kahdenkymmenen vuoden aikana kukaan paheksunut mun koruani, päin vastoin on vaan kehuttu. Ja minusta se on kiva mun oma pikku juttu.
N42
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Christine lävistys ja ei ole vielä kahdenkymmenen vuoden aikana kukaan paheksunut mun koruani, päin vastoin on vaan kehuttu. Ja minusta se on kiva mun oma pikku juttu.
N42
Naked Attraction Suomessa yhdellä neiti X:llä oli christina-lävistys.
Nainen on anatomisesti sopiva Christina-lävistykseen, jos hänellä on runsaasti taipuisaa kudosta häpykumpussa ja myös selvästi määritelty laakso tai kuoppa klitoriksen hupun yläosassa (missä vulva jakautuu kahteen osaan), koska juuri tähän korun alaosa asettuu.
...ja 500 tatuointia? Olet varmasti tosi "hot".