Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Byhyy kelpaan vain seksiin...

Vierailija
13.12.2023 |

En ymäärrä miksi tätä itketään! Se päivä, kun ei kelpaa edes seksiin tulee monille yllätyksenä ja yllättävän nopsaan. Kannattaa nauttia elämästä tänään!!! <3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se hääviä ole jos haluaa ihan muuta. Nuorempana mullakaan ei todellakaan ollut vaikeuksia löytää seksiseuraa, aina baarissa olisi saanut vaan valita kenet ottaisi eikä ois tarvinnut 'tyytyä' mihinkään. Mutta se ei ollu mitä halusin. Jos haluaa vakavan suhteen niin onhan se ihan perseestä että miehet on vaan seksin perässä. vaikka viikkoja tapailinki jotain miestä enkä antanut nii selvisi aina lopulta että se oottaa vaan seksiä ja mä halusin muuta nii se on si hei hei.

No sitten kävi niin että löyty kaukaa mies kuka halus mut muutenkin. Jolle seksi ei ollu tärkeää. Siitä on  17v ja tilanne on nyt se seksi ei oo miehelle vieläkään tärkeää kun taas mun halut on kasvanut vuosi vuodelta ja se on tosi vaikeaa ja turhauttavaa.

Täytyy sanoa että nyt tänä vuonna oon mennyt rajan  yli ja ottanut sitä seksiä muualta sitten kun miehelle ei puheet auta. En oo siitä yhtään ylpee. Vituttaa olla taas tilanteessa mikä ei oo mieluinen ja tilanne täysin päinvastainen siis ku nuorempana. Ainoa kiva juttu tässä muuten kamalassa tilanteessa on se että todellakin on vielä vientiä ja miehet mua todellakin vielä haluaa. Jos olisin kaikkien kanssa ketkä himona yrittää niin ois todella monta pettämis kumppania mutta en ala siihen, muutamien kanssa mennyt rajan yli.

Vierailija
2/9 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Kuulostaa melko samalta kun minun tilanteeni. Olemme vain olleet vähemmän aikaa yhdessä ja olen mennyt aiemmin rajojen yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sentäät kelpaat johonkin. Parempi sekin kuin ei mitään

Vierailija
4/9 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Jos kelpaa seksiin, niin se on ihan hyvä. Ja kelpasithan aikaisemmin parisuhteeseenkin. Ja jos jatkossa seksiin kelpaaminenkin alkaa heikentyä, kannattaa panostaa esim. kurtisaanitason suihinoton opetteluun. Mestarisuihinottajille on kysyntää senkin jälkeen kun muuhun seksiin ei enää kelpaisi.

Vierailija
5/9 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin naisen ja tietysti seksiä ja sain naisen joka halusi miehen ja lapsia . Molemmat saivat suunnilleen mitä halusivat , tosin lapsia tuli enemmän kuin olin ajatellut ja seksiä vähemmän kuin olin toivonut mutta näin on menty kohta 40v . Vaikka sitä seksiä ei olekaan keskiverto miehen mielestä koskaan tarpeeksi niin sitä on ollut ja on vieläkin . Elämä ei ole täydellistä mutta ei se sitä ole yksinäisenäkään .

Vierailija
6/9 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se kiva olla koko kaupungin höylättävänä. Kyllä siitä nauttii.

Vierailija
7/9 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni ollut tuo kaupunki.Eikö saisi?

Vierailija
8/9 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten mieskin voi nauttia siitä, että koko kaupungin naiset käyvät naitattamassa ja nuolettamassa itsensä.

Vierailija
9/9 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se hääviä ole jos haluaa ihan muuta. Nuorempana mullakaan ei todellakaan ollut vaikeuksia löytää seksiseuraa, aina baarissa olisi saanut vaan valita kenet ottaisi eikä ois tarvinnut 'tyytyä' mihinkään. Mutta se ei ollu mitä halusin. Jos haluaa vakavan suhteen niin onhan se ihan perseestä että miehet on vaan seksin perässä. vaikka viikkoja tapailinki jotain miestä enkä antanut nii selvisi aina lopulta että se oottaa vaan seksiä ja mä halusin muuta nii se on si hei hei.

No sitten kävi niin että löyty kaukaa mies kuka halus mut muutenkin. Jolle seksi ei ollu tärkeää. Siitä on  17v ja tilanne on nyt se seksi ei oo miehelle vieläkään tärkeää kun taas mun halut on kasvanut vuosi vuodelta ja se on tosi vaikeaa ja turhauttavaa.

Täytyy sanoa että nyt tänä vuonna oon mennyt rajan  yli ja ottanut sitä seksiä muualta sitten kun miehelle ei puheet auta. En oo siitä yhtään ylpee. Vituttaa olla taas tilanteessa mikä

Olet kyllä aika itsekäs sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä