Kiihottaako ketään vaatteet päällä touhuilu
Kommentit (5)
Tässä varmaan tarkoitetaan vaatteet yllä päällekkäin maaten tai vaikka seinää vasten seisaaltaan vartalojen hinkkaamista toisiaan vasten ja siinä kiihottamista. Tykkään, rakastan. Olen saanut orgasmin, kun erektion paine kohdistuu klitalle tuossa setissä. Mies on niin taitava tekemään minulle orkkuja ja se on taas sitten tavallaan palkinto mulle jatkaa niin kauan, kunnes hän tulee vastustamattomasti housuihinsa.
Kohtasin yhden työjutun kautta erään hurjan seksikkään ja kauniin naisen. Ikäero mietitytti vähän aikaa, hän oli 46 ja ite 38, mutta sitten mentiin. Tuo vaatteet päällä petting oli hänen juttunsa ja sain naisen tulemaan kovaa siinä suudellen ja liikkuen edestakaisin rytmikkäästi hänen päällään. Esileikkinä tosi kiihottavaa ja mulla oli vaikeuksia pidätellä syöksyäni kun hän sai. Yleensä loppua kohti otin kalun ulos ja jatkoin kiusaamista vähän aikaa paljaana ennen yhdyntää. Puhuttiin ja sanoi, ettei ole ennen mua vastaavaa kokenut. En mäkään ennen häntä. Krisselle terveisiä sinne jonnekin.
Kyllä se kun riisutaan vaatteita mahdollisimman vähän ja mennään pikaisesti yhdyntään. Tyyliin mulla housut yleensä farkut mytyssä nilkassa toinen lahje vapaana, miehellä vähän housujen vyötärö alempana niin, että saa peniksen ulos. Ollaan päällekkäin mä tiukasti tyttönä alla. Se on niin kuumaa, kun kumpikaan ei malta edes riisua kunnolla. Joskus vielä nuorempana kokeiltiin panna pelkästään vetskarit auki.