Kukkonen ja Netta eroavat
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Tainnut kaurakuningaksella mennä vauva :n langat tunteisiin aika huolella :D Eipä sillä että mikään ullattus olisi ollut, että lusikat jaossa pian. Kun ottaa huomioon neton nettopäivät kassan ohi ja perusluonteen. Vai onko ilmoitus erosta vain taktinen, ja kuitenkin pysyvät yhdessä kunhan saavat kohun vaiennettua tällä ilmoituksella?
Niin eropapereita ei Seiska vielä ole löytänyt rekisteristä.
Sain stoccalta tänään 40 prosenttia alennusta kun käytin koodia: Netta kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnut kaurakuningaksella mennä vauva :n langat tunteisiin aika huolella :D Eipä sillä että mikään ullattus olisi ollut, että lusikat jaossa pian. Kun ottaa huomioon neton nettopäivät kassan ohi ja perusluonteen. Vai onko ilmoitus erosta vain taktinen, ja kuitenkin pysyvät yhdessä kunhan saavat kohun vaiennettua tällä ilmoituksella?
Niin eropapereita ei Seiska vielä ole löytänyt rekisteristä.
Helsingin käräjäoikeudesta kerrotaan, että avioerohakemus on tullut vireille tänään keskiviikkona, kertoi Seiska. Eli kyllä löysi.
Aika harvan suomalaisen yh-äipän pimpero on noin arvokas. Pisteet Netalle.
"Kuramiljönääri JP ja Maisa T treffeillä? Lukijamme bongasi julkkikset drinkeillä Populus-yökerhossa klo 10 tänään".
Seuraavana ehdokkaana Nanna rouvaksi. On jotain samaa näköä näissä naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Sain stoccalta tänään 40 prosenttia alennusta kun käytin koodia: Netta kassalla.
Mä sain 400% alennusta koodilla Persnettoa Vuittonin kasseilla.
Voihan se olla myös Netan onni, että kävi näin. Tuskin se itse Kukkonenkaan on nykyäänkään ihan niin mukava mies kun antaa ymmärtää, ottaen huomioon menneisyytensä ja rikossyyttensä naisen pahoinpitelystä. Ei tuo salama-avioliitto ollenkaan välttämättä ole edes ollut Netan idea. Kukkonen on itse sanonut monta kertaa olevansa todella impulsiivinen ihminen. Voi ihan hyvin olla, että mies on vienyt ja Netta vikissyt.
Todella toivon, että tämä Netta on nyt oppirahansa maksanut ja korvaa kaiken ja jaksaa olla hyvä äiti lapselleen. En jaksa uskoa, että kukaan huvikseen varastelee. Rahoille on varmaan ollut oikeasti tarve, jos on onnistunut ensin sössimään asiansa niin, että ulosotto vie palkasta puolet. Se ei kuitenkaan tietenkään tee asiasta yhtään hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla myös Netan onni, että kävi näin. Tuskin se itse Kukkonenkaan on nykyäänkään ihan niin mukava mies kun antaa ymmärtää, ottaen huomioon menneisyytensä ja rikossyyttensä naisen pahoinpitelystä. Ei tuo salama-avioliitto ollenkaan välttämättä ole edes ollut Netan idea. Kukkonen on itse sanonut monta kertaa olevansa todella impulsiivinen ihminen. Voi ihan hyvin olla, että mies on vienyt ja Netta vikissyt.
Todella toivon, että tämä Netta on nyt oppirahansa maksanut ja korvaa kaiken ja jaksaa olla hyvä äiti lapselleen. En jaksa uskoa, että kukaan huvikseen varastelee. Rahoille on varmaan ollut oikeasti tarve, jos on onnistunut ensin sössimään asiansa niin, että ulosotto vie palkasta puolet. Se ei kuitenkaan tietenkään tee asiasta yhtään hyväksyttävää.
Rahoille voi olla oikeasti tarve, mutta Netta ei ole mikään lapsensa hengen pitimiksi pennosia kähveltävä rassukka - vaan hän varasti vielä tämän vuoden alussa merkkivaatteita Stockmannilta. Poliisi löysi hänen kotoaan lisää varastettuja merkkivaatteita ja Arketin jakkaran. Netta siis edes myynyt varastamaansa arvotavaraa, vaan otti omaan käyttöönsä. Tätä ei todellakaan voi perustella jollain rahantarpeella.
Yleensä kun asiat etenevät vauhdilla ja löytyy täydellinen suhde niin se myös päättyy yhtä nopeasti. Kyllähän tämän tiesi mutta en sentään olisi uskonut että näin äkkiä.
Kukapa ei haluaisi rakkautta ja jakaa elämäänsä jonkun kanssa. Ihmissuhteet vain on niin vaikeita aina. Yleensä aina saa pettyä. Itse en jaksa edes etsiä kumppania enää.
Vierailija kirjoitti:
"Kuramiljönääri JP ja Maisa T treffeillä? Lukijamme bongasi julkkikset drinkeillä Populus-yökerhossa klo 10 tänään".
Yökerho 😅
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että miljonääri olisi ennen naikkosen kanssa naimisiinmenoa tarkistanut taustat. Kun ei ole rahasta puutetta kuitenkaan.
Rakkaus on sokea, näemmä. Hyvä kun kumminkin nopeasti teki oikeat johtopäätökset, ennen kuin tuli lisää rahanmenoa. Nyt Netalle ovat hyvät neuvot kalliit.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun asiat etenevät vauhdilla ja löytyy täydellinen suhde niin se myös päättyy yhtä nopeasti. Kyllähän tämän tiesi mutta en sentään olisi uskonut että näin äkkiä.
Kukapa ei haluaisi rakkautta ja jakaa elämäänsä jonkun kanssa. Ihmissuhteet vain on niin vaikeita aina. Yleensä aina saa pettyä. Itse en jaksa edes etsiä kumppania enää.
Yksinhuoltajana olen viihtynyt, yhteiselo miehen kanssa aiheutti stressiä. Lapselle kelpaa aina, mieheltä tuli monenlaista kritiikkiä ja paineita.
Vierailija kirjoitti:
Netta on todella kuuma nainen. Löytää nopeasti elättäjän. Netalla on taatusti kaunis alapää.
No ainahan sitä voi perustaa onlyfansin, kuten kaikki muutkin hyödyttömät naiset tekee. Nyt on tunnettu nainen, niin ei tarvitse edes tyhjästä perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näkisin, että on ihan huvikseen varastellut. Ei se mistään nälästä kerro, että pitää olla just artekin jakkara, miksei varasta jyskin 5 e jakkaraa jos tuolia tarvitsee? Tai miksi takin pitää olla kallein mahdollinen satojen arvoinen? Takkeja saa uffista eurolla. Jos tarpeeseen varastaa, niin se olisi jotain ruokaa, eikä luksustavaroita.
Mediassa valitti tämä Kukkonen, miten ilkeää on ollut kirjoittelu hänestä, ja varsinkin Netasta.
Ihan ansaittuja molemmat, varsinkin ämm ällä. Itse on ukko pullistellut ja elvistellyt rahoillaan, ja äm mä on saanut ansionsa mukaan. Ei taida edes tämän phaskamyrskyn jälkeenäm mä lopettaa sitä mitä on aina tehnyt: hmisistä hyötyminen, kusettaminen, varastaminen valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Pskat on. Tämä jatkaa ihan taatusti. Sitä vtuttaa vaan että häi kiinni. Älä ole näin naivi.
Ja miehet aina ylpeilee sillä, että heille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella ja uralla...
Kannattaisiko kuitenkin valita sellainen nainen jolla on älliä päässä sen verran että on saanut koulutuksen hankittua ja joka tienaa töissä sen verran ettei tarvitse varastella kassoja ja joka pystyy normaalisti palkastaan ostamaan haluamansa tuotteet. Yleensä ihminen jonka elämänhallinta riittää opiskeluissa ja työelämässä pärjäämiseen, ei ole ulosotossa maksamattomien vuokrien takia.
Tosin noh, näitä naisia taas sitten ei voi houkutella miehen varallisuudella kun heillä on jo omansa. Miehen olisi pakko kehittää persoonaansa ja nähdä enemmän vaivaa hurmaamisen eteen. Sehän ei miehille käy.
Jahdataan gold diggereitä, hurmataan pätäkkää heittelemällä ja sitten itketään kun tuli houkuteltua ympärille niitä gold diggereitä.
Mä arvasin että Netalla on salaisuus. Tämä olisi ollut muuten liian täydellistä.
Vartijat hohoi, Nyt Stockalla tarkkana.