Aiotko seurata seksipitoista..
"UUSI SARJA - Treffiohjelman ensimmäisessä jaksossa tapaamme Alexandran, 30-vuotiaan jalokivikauppiaan, joka on biseksuaali. Hänen täytyy valita viiden alastoman miehen ja naisen väliltä treffikumppani. Ohjelman juontaa seksologi.." (tv-ohjelmista poimittu. Naked norja..)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En. Seksologit, seksuaaliterapeutit jne ja heidän puheensa triggeröivät traumatisoitunutta mieltäni.
Vainiin niinkö? 'teiggeröiyvät traamasista mieltäsi'
..niin varmasti.
Kerro ihmeessä: mikä siinä sulla oikein (oikeasti) niin kuin aivoissa tapahtuu? - Selkokielellä. ei olla lääk.kandeja täällä lukijat. tai edes minä.. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
En. En seuraa bimbo-ohjelmia.
Oikeastikko on. Siis sellasia-ohjelmia? (miltä kanavilta näkyy..) Kerro ihmeessä: mitä ovat? Kiitos
En aio. Noihin osallistuvat ihmiset ovat liian ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Seksologit, seksuaaliterapeutit jne ja heidän puheensa triggeröivät traumatisoitunutta mieltäni.
..niin varmasti.
Kerro ihmeessä: mikä siinä sulla oikein (oikeasti) niin kuin aivoissa tapahtuu? - Selkokielellä. ei olla lääk.kandeja täällä lukijat. tai edes minä.. Kiitos
Olin traumakemiasuhteessa narsistisia piirteitä omaavan ns eettisesti polyamorisen seksuaaliterapeutin kanssa, menin suhteeseen seksuaaliterapeuttien myötävaikutuksen takia. Suhde oli äärimmäisen sairas ja traumatisoiduin henkisen ja seksuaalisen väkivallan seurauksena. Tuollaisesta yli pääseminen voi kestää vuosia, joillakin koko elämän. En kykene kuuntelemaan, tai edes lukemaan seksologien, polyamoristen, seksuaaliterapeuttien tms puheenvuoroja, triggeröitymisen takia, eli sellaiset toimivat asioina, jotka saavat vanhat traumat aktivoitumaan, tavallaan palaamaan tähän hetkeen. Sellaisen ymmärtäminen on mahdotonta, jos ei ole itsellä kokemusta vastaavasta. Triggeröityessä koko psyyke romahtaa ja tuntuu kuin eläisit uudelleen hetkiä, jotka tuhosivat sinut. Niissä hetkissä ei kykene toimimaan, ei ajattelemaan. Niinä hetkinä ei kykene muuhun kuin tuntemaan syvää ja otteessaan pitävää kauhua. Ja ne tilanteet saattavat kestää useita päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..niin varmasti.
Olin traumakemiasuhteessa narsistisia piirteitä omaavan ns eettisesti polyamorisen seksuaaliterapeutin kanssa, menin suhteeseen seksuaaliterapeuttien myötävaikutuksen takia. Suhde oli äärimmäisen sairas ja traumatisoiduin henkisen ja seksuaalisen väkivallan seurauksena. Tuollaisesta yli pääseminen voi kestää vuosia, joillakin koko elämän. En kykene kuuntelemaan, tai edes lukemaan seksologien, polyamoristen, seksuaaliterapeuttien tms puheenvuoroja,
Toivotan voimia. Mutta tajuathan itsekin, että ainakaan sen Sexpo-trollipaskan postaaminen tänne palstalle ei auta sinua pätkääkään, vaan päinvastoin huonontaa olotilaasi. Se on ainakin asia jolle itse voit tehdä jotain: kun mieleesi tulee se ajatus postata se sama roskakommentti johonkin ketjuun, niin yksinkertaisesti jätä väliin. Ja noin muutenkin, onkohan tämä palsta ylipäänsä ihan paras hengailupaikka sun tilanteessasi?
Sanonpahan nyt vaan, kun näköjään aloitit taas sen tyhjänpäiväisen trollaamisen tuolla toisessa ketjussa.
Toistan tässä ohiksena että sexpo-pasten voi tosiaan lopettaa. Ymmärrän että olet rikki ja otan osaa :(