Monennestako kierrosta raskauduitte?
Haluaisin tietää, että monennestako kierrosta raskauduitte? Minulla on nyt neljäs yrityskierto menossa, miehellä on ennestään lapsi. Alkaa jo hieman turhauttaa, vaikka tiedän että tämä on vasta lyhyt aika.
Kiitos :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ovulaatiotesti. Pakko myöntää etten ole kuullut kuin täällä.
Olen vain tullut eka kierrolla raskaaksi x2. Kokeiluna yksi lasti/ raskaus, jotta olen tiennyt, kuinka herkästi tulen raskaaksi.
vm-71
Taitaa olla nuorempien juttu, olen itse vm -72. Täällä palstalla minäkin sanaan törmäsin edellisen kerran täällä pyöriessä 2000-luvun alussa. Tosin silloin ymmärsin, että sitä käyttivät tietyt piirit selvittääkseen, milloin sen päänsäryn kannattaa alkaa tai muuten vaan pitää pöksyt jalassa, jos ei halua taas yhtä ruokittavaa suuta lisää. Nyt näyttäisi suunta olevan toinen, nyt sillä selvitetään, milloin se mies pitäisi saada houkuteltua mukaan touhuun, eli milloin tärppäisi varmemmin.
Mitä taas alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin meidän ainokainen tärppäsi 3,5 vuotta pillerien lopettamisesta. Jos taas lasketaan realistisesta mahdollisuudesta, niin se oli pari kiertoa. Siinä kohtaa puolison työkuviot muuttuivat, hän alkoi viipyä kotona kauemmin. Ei siinä oikeasti ole juuri saumaa raskautua, jos mies on 3 viikkoa maailmalla, käy vaihtamassa matkalaukkuun puhtaat kalsarit ja lähtee taas.
1.lapsi 26v, yritystä 10kk
2.lapsi 28v, yritystä 6kk
3.lapsi 37v, yritystä 2kk