Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Munasarjoissa jäännöksiä viime kierrosta..? :o

05.01.2007 |

Eli olin nollaultrassa toissapäivänä (kp5) ja siellä näkyi toisessa munasarjassa 24x11mm follikkelin jäänne ja toisessa 17mm pyöreä - sekin kuulemma jäänne viime kierrosta vaikka olikin pyöreä, ei litistynyt (?). Kiinnostaisi tietää onko muilla kokemuksia tällaisesta, onko vaikuttanut seuraavaan kiertoon tai hoitoihin ym? Kuinka nopeasti häviävät? Mulla ei siis vielä näkynyt tämän kierron kehittyviä follikkeleita - onko siis kroppa aivan sekaisin vai mitä? Menopur-pistoksia tökin nyt nahkaani ja maanantaina taas ultra...

Olisi vaan mukava kuulla tästä enemmänkin, lääkäri ei vaivautunut uteluihini vastaamaan muuta kuin että " Suhteellisen tavallisia nuo ovat" .

Kiitos jo etukäteen kommenteista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks, siis onko tosiaan näin " harvinainen" juttu, ettei kellään muulla oo kokemusta? Nyt alkoi tosissaan jännittämään... :/ Eli edelleen kaipaan kommentteja tm.

Vierailija
2/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on siinä mielessä sama tilanne, että munasarjat ei oo tosiaan edellisestä ivf:stä palautunut. Tai nyt on jo vasen, mutta oikee vielä tosi iso ja rakkuloita näky ja oli vielä kystakin kehittynyt... Punktiosta on 16 viikkoa. Onneks silti raskaus alkoi ja siltä osin kaikki hyvin.

Uskon kuitenkin, että koska piikitykset silti aloitettiin, ettei haittaa olis! Onnea hoitoon!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tainnukaan olla yhtään sama asia, mutta pointti oli kuitenki, että ei varmaan ois alettu piikkejä, jos olis jotain haittaa ollu. Oliko sulla sumut käytössä?