~~LokaHaaveet-07 pe-su~~
Eli ajattelin laittaa meille nyt uuden pinon jo,kun meitä oviksen pongailijoita taitaa ruveta olemaan pikku hiljalleen.
Täällä nyt menossa kp 9/25 ja huomen alkaa tikuttelu,luulempa et samantein saattaa se plussa tulla, ellei minulla nyt tosiaan ollut se ovis jo eilen. Käytössä tässä kierrossa kreippimehu,vitamiinit,ovistikut ja terolutit ja meinasin vielä punkkupullon kipaista alkosta.
Elikkä jokos löytyy esittelypinon tekijää meidän ryhmälle,en kehtais itse alkaa opetteleen kun menis kuiteskin aikaa ja noi meidän termiitit hyppyyttävät siihen vielä päälle kokoajan.
Kommentit (18)
Laitoin nyt tuonne listan alun, sinne vaan vastaamaan omat tiedot, niin alan miettii miten ne sais helpoiten siihen lisättyä:) Saattaa hiukan sit kestää nuo päivittämiset, kun tuo meijän esikko on liikkuvaista sorttia, ei hetkeekään paikallaan..tai no, sillon ku nukkuu:)
Niin ja sanokaa jos se ei oo hyvä, en oo ikinä näitä listoja tehny..
Täti ei oo vieläkään lähteny, eikä näytä siltä että ois ees kohta lähtöö tekemässä..Eli odotellaan.
Milenna kp 5/30-32
Kiitos kun laitoit listaa aluillensa. Itsekkin ajattelin just tuota et en kerkeä sit päivitteleen kunnolla ku meidän mukelot kuisteski pyörii tuossa jaloissa kokoajan.
Minusta ihan hyvin esittelyt hoituu tuolla listallakin,mä en ainaskaan osaa noita värejä yhdistellä listalle vielä,pitäis varmaan opetella jonkin verran, mut jos joku haluaa väreillä leikkiä niin asia varmaan ok.
Täällä ihmettelen edelleen näitä kummia oireita,nyt on rinnat kipeytyneet ja finnejä noussut otsan täydeltä,siis mitä ihmettä.Oliko mul sit ihan tosiaan toi ovis kp 8?? Masuakin nippailee kokoajan.No jos ei ovistikkuihin plussaa tule seuraavaan 5 pvään niin kyllä olen silloin jo ovuloinut. Kyl on hankalaa kun ei tiedä milloin ovuloi kun kierrot lyhentyneet joka kuukaudelta. Kuinkahan lyhyt kierto tästä nyt mahtaa tulla.
Milenna, kun viitsit tehdä esittelypinon.Itse olen myös aivan käsi näissä asioissa, eli minulle riittää nämä mitä nyt saatavilla on: ))Eiköhän se ole pääasia että selviää ketä täällä liikkuu ja millä asialla; )
Meillä siis yk4 menossa ja se tuntuu lopputtoman pitkältä ajalta (olen tyyliä; kaikki tänne ja heti). Ja jos vaavia ei ala kuulumaan, olisi töihin paluu edessä syyskuussa 2007.Nyt siis kuumeillaan ainakin maaliskuuhun asti ja sitten saa projekti jäädä tasutalle hetkeksi aikaa.
).( kp11/25-28 menossa ja ovista odotellaan viikonloppuna tai alkuviikosta, eilen nippaili oikealla, mutta limoja ei näy eikä tikkuunkaan tullut mitään mainittavaa.Miehen kanssa soivittiin jtp menetelmällä jatketaan....ja odotellaan.
Hauskaa pongailua kaikille: )
-Happy
Juu, no eihän tuo lista mikään hieno oo, mut laipa siitä saa selvää, ketä tääl on.
On tuonne muutama ilmoittautuminen tullut, laitoin ne nyt wordiin talteen. Koitan mahd. pian saada ekan listan päivitettyä.
Voi että tää alkukierto on tylsää, häipyis jo tuo täti, niin pääsis taas harjottelemaan:) Pitäis sitä greippimehua käydä ostamas, jos se jotain auttais. Ja koittaa ottaa rennommin.
Jaahas, esikko on taas juuttunu jonnekki tms. Alkaa ääni kovenemaan..
Tari73:lle het kyssä tai no kyllä sen varmaan muutkin tietää että jos haluaa että siitä kreippimehusta ois jtn hyötyä limoihin niin millon sen juominen pitäs alottaa ja kuinka useasti? mulla on nyt kp3 menossa että onko myöshästä tähän kiertoon alkaa litkimään vai miten se menee? *tietämätön minä :/*
Ja f@irylly laitoinki sinne yhteen toiseen tsempit mutta sanottakoon vielä että PLUSSATUULIA ja toivotaan että pikkuinen elämänalku on masussasi:)
ja että se olisi myös meillä muilla tämän kierron jälkeen!:)
mukavaa viikonloppua!
-viu kp3/yk6-
Sitä olis hyvä alkaa juomaan heti kierron alusta,mut riittää varmaan tuo kp 3 kans,eikun hyviä mehu hetkiä sinulle. Niin ja juon sinne ovulaatioon saakka ja sen jälkeen tulee kehiin punkku loppu kiertoon.
Nyt on greippimehut ostettu ja eka satsi menossa..Huh kun on kirpeetä. Mies jo vitsaili et eikös se greippilonkku aja saman asian, mut otin kuitenkin ihan vaan mehua:)
Yks päivä kaveri kävi kylässä ja kyseli et millonkas meille tulee toinen vauva, kellekään kun ei olla kerrottu et jo yritetään, niin yritin sit vähä väistellä jne. niitä kysymyksiä..Toiv. ei arvaa mitään:) Viimeksi meinas mieheltä mennä hermot, kun en voinu olla kertomatta yhelle kaverille ja sepä sit kyseli ja kyseli aina kun nähtiin et joko joko..
No,eipä tässä muuta, pitää mennä nukuttaa esikkoa. Hyvät viikonloput kaikille!
Milenna kp 5/30-32
Tein siis aamulla sen testin, josta jo aikasemmin kirjotinkin, katsoin testin nopeasti ja heitin roskiin, vähän myöhemmin kaivoin testin roskiksesta ja olin näkevinäni siinä todella haalean haamun. Kysyin mieheltä illalla, että näkeekö hän siinä mitään vai kuvittelenko vain ja sanoi näkevänsä himmeän viivan. Viiva on siis täysin harmaa ja se näkyy valoa vasten selvästi ja muuten aika heikosti. Nyt olenkin aivan sekaisin ja toivo heräsi uudestaan, että mitäs jos sittenkin. Onko kellään kokemusta apteekin testistä?
Aamulla pitäis seittemäks jaksaa mennä töihin, mutta nyt ei tule uni ainakaan.
Sunnuntaina ajattelin tehdä uuden testin.
Kiitos Milenna esittelypinon tekemisestä, se on hyvä ja viu:lle kiitos myös tsempityksistä :) Hyvää viikonloppua kaikille!
Tsemppiä F@irylle, toivottavasti viiva vahvistuu!
Mulla on menkat loppuneet ja nyt odotan kovasti, että pääsis miehen kanssa harjoittelemaan. ;-)
Menossa on toinen yk, heti alettiin yrittämään, kun menkat alkoi esikoisen jälkeen. 1 v 3 kk niitä odoteltiin, meinasin jo alkaa tuskastumaan, että eikö ne ala ollenkaan. =) Imetän vielä meidän esikoista.
Ovis on molemmilla kerroilla ollut todella selvä, saman toivon jatkuvan. Viime kierrossa oireet alkoi kp 13.
Plussatuulia toivotellen -Savanna- kp 7/30 ja tyttö 8/05
F@iry; Aika jännä paikka sulla heti alkuunsa..toivotaan parasta!
Olihan noita ilmottautumisia tullut, kiitos teille niistä. Koitan saada ne liitettyä siihen alkuperäiseen listaan, jonka sit tänne lykkään, jahka kerkeän..joten kärsivällisyyttä:)
ON; Täti näyttää jo vähän lähtemisen merkkejä, jee!
Pitäis tehdä vähän elämänmuutos remppaa muutenkin, kahvia ja tupakkaa menee ihan liikaa, vaikkei nyt ihan hervottomia määriä kuitenkaan. Ekan odotuksen alettua lopetin tupakan kokonaan ja kahvia join paaljon vähemmän kun sen hajukin alkoi oksettaa. Sit tyhmä piti viel aloittaa uudestaan..:(
Ensiksi F@irylle peukut pystyssä et viivat viel vahvistuisi.
Ja kaikille tasapuolisesti peukkuja ovikseen ja toivotaan et nyt sit simot pääsee perille asti.
ON).( Eli täällä aivaan järkky alaselkäsärky päällä ja taitaa iskeä saman muniksiin eli taitaa se ovis nyt sit olla lähellä ,taidan tässä iltapäivällä tikuttaa. Kp 10/25 siis menossa, apua enään 15 päivää ku pääsee testaileen.
F@airy: Peukutuksia kovasti plussan vahvistumiselle!!!
Aika monta meitä ovistelijaa täällä pyörii, myötätuulta makuukamareihin vain kaikille! Ja Milennalle kiitos esittelylistan aloituksesta, hyvältä näytti! Käynpäs lisäämässä itseni listaan nyt samantien.
Omaan oloon ei erikoista. Eilen olin alavatsasta helkkarin kipeä, mitä lie jomottelua ollut. Peittoja on tuuleteltu jtp-menetelmällä kuitenkin, kaiken varalta.... Nyt on onneksi jotenkin mieli rauhoittunut tämän vauvakuumeen osalta, tuntuu että ei enää ole jatkuvasti mielessä vain kolmas nyytti. Taitaa kuitenkin taas kuume nousta huippuunsa, kun pari viikkoa elellään ja piinailu käsillä :) Jos omia hermoja yhtään tunnen...
Mutta viikonlopun jatkoa kaikille lokahaaveilijoille!
Tirtsu kp 13/~30 yk 2
Täällä kökin keskellä aamuyötä kun uni ei meinaa tulla silmään...
Huomasin tuosta Lokahaaveiden esittelylistalta, että taidan olla meistä vanhin :-) Välillä käy pessimistisessä mielessä, että tokkopa raskaaksi enää tuun kun ikää on jo kertynyt.... mutta toisaalta, esikoinen tärppäsi toisella kierrolla kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja 32 vuoden iästä huolimatta, pitänee ajatella positiivisemmin. Ja meillähän on vasta 3. yrityskiertokin menossa. Muttakun aina pitäisi saada kaikki heti.
No joo, tässäpä näitä mietteitä näin yösydännä, taidan mennä uinailemaan.
F@irylle peukutuksia!
Ykä kp 8/26
Täällä menossa nyt kp 11/25 ja ovis ehkä nyt päällä,lämmöt sanoo toista mut tikussa melkein jo yhtä paksu viiva kuin kontrolli. Olen kyllä sekaisin kuin seinäkello jo tässä asiassa.Mut eiköhän tänään nyt kuiteskin varmistella.
Nyt en oikein tiedä, että pitäisikö uskoa olevansa raskaana, vai tehdä vielä yksi testi ens viikolla. Koskaan en kyllä ole saanut noinkaan haaleita viivoja testiin, aina olleet puhtaan valkoisia, selviä negoja. Mutta nyt kaksi eri testiä ja haaleat haamut. Todella epätodellinen olo. Haluan toivoa, että joku vatsassa kasvaa, mutta silti vielä epäilen, etten vaan pety sitten taas.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Kuinka pian haamun pitäisi alkaa vahvistumaan?
Eli perjantaina tein apteekin omalla ja tänään Aconilla.
Mites Tarin ovispongailut edistyy? Onko viiva vahvistunut?
F@iry kp 49/32-34 tai rv jotain
f@iry: ´jotkut puhu jossaki ketjussa että aconissa ei ole viivan paikkaa tms. eli että se olisi sitten se odotettu plussa! :) toivotaan parasta:)
voevoe..tänään oli miehen siskon kuusi pikkuista ihanaa naperoa kylässä niin kyllä tuli niin haikea olo, että millonkohan sitä meille.........................
tipahdin tänään lopullisesti tuolta syyssisseistä. Mutta positiivisella mielellä olen kuitenkin.
Vähän taustoja. Ollaan yritetty vasta pari kk ja nyt alkoi ekat lääkkeettömät kuukautiset ja ihan normi ajassa kp29 (eilen) ja nyt jännään josko nämä loppuukin ilman lääkkeitä. Olen koko vuoden kärsinyt jatkuvasta vuodosta jopa kolmet kuukautiset per.kk. ja pahin vuoto kesti 40pv eli positiivisella mielellä luomu kuukautisista ja pitäkää peukkuja et ne loppuukin ajallaan! Uutta yrityskiertoa kehiin vaan.
Niiloakseli kp 2/29-39
pistän tietoja tuonne esittelyyn.
Kukahan sen esittelyn osaisi tehdä, itse ainakin niin onneton näitten kanssa, että en edes viitsi yrittää.
Tänään tein aamulla testin ja negaa näytti edelleen, kai se on uskottava, että on vaan kierto sekasin ja menkat jääny tulematta. Ikinä ennen ei näin ole käynyt. :(
Mutta nyt vaan odottelen, että ne alkavat, sitten pääsee taas jännittämään. Seuraavassa kierrossa ajattelin, että en tikuttelisi ovista tms. vaan yritetään miehen kanssa jtp-tekniikalla, jos edes ovuloin, pitäisi sen silloin saada jotain aikaan jos on vauva tullakseen, yritän olla nyt stressaamatta :) Mutta jos puna-armeija päättää hyökätä tässä kuussa, on la siltikin vielä lokakuun puolella.
Eikö ovulaatio voi silti tulla tässä kierrossa, vaikka menkat jäikin väliin tai siis samaa kiertoahan tää vielä on mutta...?? Onko kellään jäänyt menkat väliin ja silti huomannut ovuloineensa?
Toivotaan plussia teidän ovistikkuihin, jotka tässä kierrossa tikuttelette ja kaikille plussia loppukuusta!
~F@iry kp 47/32-34 yk 4~