Mies jättää minut aina yksin lasten kanssa, jos lapset ovat kipeinä
Miehelläni on mielestäni huono stressinsietokyky ja aina kun pienet lapsemme sairastuvat ja tulee valvottuja öitä, mies jaksaa max pari päivää ja lähtee sitten mökille, vaikka aina pyydän häntä jäämään hoitamaan lapsiamme yhdessä. Ensin hän raivoaa ne pari päivää ja keksii ties mitä tekosyitä suuttua ja olla vihainen. Ja vaikka en mene hänen provosointeihinsa, hän lähtee silti. Nytkin minulla olisi huomenna päivällä työpaikan joulujuhla ja tänään olisi ollut tärkeitä kokouksia, joihin en päässyt, koska mies lähti mökille lepäämään.
Onko kellään vinkkejä miten miehen saisi kantamaan vastuuta perheestään?
Kommentit (28)
Paras lahja lapsillesi tänä jouluna on avioero.
Lapset todellakin ovat jo panneet merkille kuinka heidän isänsä käyttäytyy heitä kohtaan. Tuohan on siis myös väkivaltaa lapsille, jos et vielä hoksannut. Ilmoitat ukolle että jää sinne mökille kunnes ero on selvä.
Miksei naiset tee lapsia kiltin ja kunnollisen miehen kanssa. Kyllä kiltti mies hoitaa lapsia eikä jätät naista pulaan ja yksin.
Sulla on siellä sitten kolme pikku pilttiä. Yksi psyykkisesti häiriytynyt ja kaksi kuumetaudissa. Jaxuhali.
Taas näitä "miehiä" joista ei ole kuin siitämiseen. Isyyteen ne ei kykene MOT.
Näitähän mieslapsia riittää. Täällä meilläkin asuu yksi, Tuttua käytöstä. Työpaikalla esimies vielä kuittaili, että onhan sulla mieskin sairasta lasta hoitamaan. No ei ollut, ei tosiaankaan hoitanut lasta, heitteillejättö olisi ollut jättää isän hoiviin.
Mies tekee mitä huvittaa, nainen tekee mitä täytyy. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti ole provo. Olen täysin toivoton mitä tuollaisen ihmisen kanssa voi tehdä. Ja olen tosissaan yrittänyt hänelle vaikka millä tavoin perustella ettei voi vaan lähteä ja että ei se tunnu varmastikaan sairaista lapsistakaan kivalta. Sain sillä tavoin miehen nyt olemaan yhden lisäyön kotona, mutta koska hän heräsi eilen aamulla huonosti nukutun yön jälkeen herätyskellooni kello 7.30, se oli kuulemma viimeinen väärä tekoni kuinka kehtasin hänet herättää ja hän poistui siitä sitten mökille.
ap
Kyllähän näitä tämmösiä puolisoita löytyy. Ottamatta kantaa kumpaa sukupuolta mutta todistettu on .
Siltä tosissaan tuntuu, että useampi lapsi tässä talossa hoidettavana. Kun mies on ylikuormittunut, hän lopettaa myös kaikkien kotitöiden tekemisen, että lastenhoidon lisäksi nekin jäävät täysin minun vastuulleni. Mies teki ennen tuota ns. pakenemista useinkin, mutta kun näytin sille kerran ja olin sitten koko viikonlopun pois, niin lopetti sitten useiksi kuukausiksi.
ap
Olet mennyt nyt ansaan ap. Älä hempeile turhaan lapset pärjäävät päivän vieraan hoitajan kanssa kotona. Se on perheellenne pitkällä aikavälillä parhaaksi että näytät ja pidät rajat. Suomessa naiset ovat liian kilttejä ja uhrautuvat liikaa.