Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin matkustella, mutta yksin se masentaa

Vierailija
12.12.2023 |

Euroopassakin olisi paljon paikkoja, joissa haluaisin käydä. Mutta yksin matkustaminen masentaa. Matkoilla näkisi onnellisen oloisia pariskuntia ja sitten itse masentuneena tallustelee siellä yksin ja joutuu katselemaan näitä pariskuntia. 

Talvisin varsinkin masennus enemmän ja käperryn vain omiin oloihini. Aamulla töihin toimistolle, iltapäivästä/alkuillasta kotiin ja neljästi viikossa salille. 

En ole itse esim. koskaan kiinnostunut yöelämästä ja vastaavista asioista, niin en tietenkään mitään naista ole koskaan edes kohdannut. Yökerhossa olen käynyt kerran elämässä 18 vuotiaana. Baareissa ehkä 4 kertaa elämäni aikana.

Kesäaikana piristyn kyllä aina. Silloin pyöräilen, käyn vaeltamassa, juoksemassa jne. 

Älkää sanoko, että laske rimaa. Kun olen käynyt matkoilla, olen nähnyt ikäisiäni pariskuntia, joissa nainen on vähintään perusnätti ja hyväkuntoisen oloinen. Ei siellä matkoilla käy ne naiset, joita ehkä voisin saada. 

M38

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano.

Sanon että mieti asiaa niin päin, että sun pitää vain hommata se seura ennen matkaa. Jos olet niin varma, ettei siellä käy me kesäisin pyöräilevät ja juoksevat ihmiset.

N38

Vierailija
2/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano.

Sanon että mieti asiaa niin päin, että sun pitää vain hommata se seura ennen matkaa. Jos olet niin varma, ettei siellä käy me kesäisin pyöräilevät ja juoksevat ihmiset.

N38

Korjaus: juoksen myös talvella. 

Sitä en tiedä, haluaisinko sua jos teet jotain vain kesäisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt oppinut nauttimaan yksin reissaamisesta, tulevanakin vuonna tulen olemaan ulkomailla yksin 11 vkoa. Onhan se ihanaa jakaa kaikki kaunis kumppanin kanssa mutta yksin saa tehdä juuri sitä mitä haluaa - tai olla tekemättä

Vierailija
4/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään matkustella, niin porukassa kuin yksinkin. Yksin saa päättää oman tahdin ja kiinnostuksen kohteet. Porukassa voi tulla kiistaa siitä, mitä tehdään reissussa. Yksin tutustuu helpommin paikallisiin, joista löytää helposti keskustelutaitoisia ihmisiä.

Vierailija
5/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitu rohkeasti johonkin hostelliin. Kyllä sieltä seuraa löytyy.

Vierailija
6/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennut ajatuksesta, koska olet omaksunut oikeaksi tollojen mielipiteen sittä yksin matkustelussa on jotain väärää. Tai kuvittelet, että ihmiset ajattelevat pahaa siitä että matkustat yksin, vaikka oikeasti he ajattelevat vain omia juttujaan eivätkä välitä tai ajattele mitään jostain random tyypistä joka kulkee yksin jossain.

Vierailija
7/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihan parasta matkustaa. Tosin onhan se kiva sitten tulla kotiin, jossa hyvä puoliso.

Vierailija
8/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jollekin järjestetylle urheilulomalle: juoksuleirille Alpeille tms. Löytyy samanhenkistä porukkaa, ties vaikka sinkkujakin. Ja urheillaan yhdessä jne.

Vierailija
9/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan reissuun! 

Vierailija
10/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut yksin matkustamisesta samoin kuin ap: se on jotenkin masentavaa ja turvatontakin (olen nainen). Yhteen aikaan en halunnut matkustaa myöskään naistuttujenikaan kanssa, koska arvelin, etten olisi kivaa seuraa, kun niin kaipasin vierelleni omaa miesystävää. Se kyllä tuntuu näin jäljestä päin hassulta ajatukselta. Mutta näin yksinäisyys tai kumppanittomuus voi kaventaa elämänpiiriä. 

Vierailija
11/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhän on kaikkein mukavinta matkustaa! Saa tulla ja mennä ja syödä ja nukkua ihan omassa tahdissaan ja missä haluaa, eikä tarvitse neuvotella eikä tehdä kompromisseja. 

Vierailija
12/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan vain yksin ja kohteet kaukomailla ja luontokohteissa. Ei hirveästi tule kiinnitettyä huomiota pariskuntiin, kun kohteessa mielenkiintoisempaakin tekemistä esim. snorklaus, museot, luonto, valokuvaus, patikointi jne. Viis veisaan mitä muut ajattelee. Yksin reissatessa saa päättää tekemiset ja kokemusten jakoa en kaipaa, onhan ne tallentunut omiin aivoihini. Suosittelen että keskityt mielenkiintoisiin kohteisiin ja pohdiskelet miksi oma seurasi ei ole se paras.

Vierailija
13/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään matkustaa yksin, se on niin huoletonta ja vapaata lomaa. Voi tehä mitä vaan milloin vaan eikä tartte toiselta kysellä tai kuunnella kiukuttelua. Nukkuu kun nukuttaa, syö kun on nälkä, ui kun huvittaa, kävelee kun hotsii ja ravintolaankin voi mennä just niin pitkäksi tai lyhyeksi aikaa kun huvittaa. Ihanaa!

Vierailija
15/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chakrasi ovat ihan vieterinä, jos yksin masentaa. 

Vierailija
16/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaisi enemmän, jos jäisi maailma näkemättä. Matkoilla olen myös tutustunut uusiin ihmisiin.

Vierailija
17/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pattayalle kannata ottaa naista mukaan.

Eikä mihinkään muuallekkaan jos haluaa pitää hauskaa lomalla.

Vierailija
18/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun M38 ja N38 voisivat treffata ja ruveta suunnittelemaan reissua ensi kesälle.

Vierailija
19/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinhän on kaiken maailman sovelluksia ja sivustoja, jossa yksin matkaavat etsivät matkakumppania tai porukkaa. Ainakin instassa ollut mainosvideoita näistä. Katopa appstoresta/playstoresta tai googlaa.

Vierailija
20/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkustaminen on ihan parasta! Saa tehdä matkalla ihan niin kun itse haluaa, ihanaa rauhaa. Kokemus useista rantalomista yksin. Ensimmäinen yksin- matka jännitti etukäteen, mutta turhaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan