VASTAUS KOMMENTTIIN "KUOL" PASKAASI TYÖTÖN"
Hei, ensinnäkin sanasi ovat minulle täysin merkityksettömiä. Et edes tiedä minua ihmisenä, saatika tunne minua.
Joten voithan yhtä hyvin olla mielisairaalasta kirjoitteleva potilas tai ala-aste ikäinen pikkupoika... Vaihtoehtoja riittää, tosiasiat tulee kuitenkin hyväksyä. Ja totuus on se että sinun on kasvettava henkisesti mikäli haluat elämässä pärjätä. Se ei ole kuitenkaan minun ongelmani, et ole edes sen arvoinen että saisit kunnioitusta minun kirjoittaessani sinulle, mutta näin kuitenkin teen sillä huomaan ettei sinulla ole kaikki nyt ihan hyvin.
Ei muuta kuin hyvää joulua! Ja en tule lukemaan yhden yhtäkään viestiä tältä palstalta enää joten kaikki mahdolliset loukkauksenne menevät harakoille! Joten vapaa-kirjoitus kunnes palsta poistetaan. Minä en niitä lue enkä saa.
Muista että iälläsi ei ole mitään väliä, jos käyttäydyt tuolla tavalla ja olet vaikka 30v olet henkisesti silti vauva. Ja lopulta ainoastaan susta kiinni jäätkö itsesääli vaippoihisi inisemään vai kasvatko elämässä? Hyvää Joulua!