Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä suuttui siitä että saatiin tytär ja heillä kaksi poikaa

Vierailija
12.12.2023 |

Jättää aina meidät ja meidän lapset kutsumatta heidän poikansa synttäreille, vaikka lapset ovat tärkeitä toisilleen. Miten suhtautua, ja veisitteko muistamisen lahjan joka tapauksessa?

Loukkaa myös meitä aikuisia, mutta emme voi vaikuttaa heidän käytökseensä. Myös lapset apealla mielellä, kun eivät pääse Hoploppiin yms minne muut kuitenkin kutsutaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolipettymys on todellinen ilmiö. Mun äitikin vielä reilun 40 vuoden jälkeen itkee kun ei saanut poikia vaan kaks tyttöä. 

Vierailija
22/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy (ja ex-kaveri) oli toivonut miehensä kanssa poikaa. Ei oltu tunnettu kovin kauan kun alkoi odottaa ja oli tälläkin kertaa varma, että poika on tulossa ja joutui jälleen pettymään kun sai taas tytön vaikka rakenneultrakin hämäsi. 

Olin itsekin raskaana ja kaveri selitteli kokoajan miten munkin rakennultra on varmaan väärässä ja tyttö tulee. Oli tosi vihamielinen kun sain pojan. Nälvivät miehensä kanssa lasta milloin mistäkin ulkonäöstä ym. Poika on paljon kauniimpi kuin heidän perunanenänsä.

No, sitten tuli sitä kettuilua naisten kesken miten jokainen nainen tarvitsee tytön ja varmaan harmittaa kun ei voi pukea lasta nätisti ja niin edelleen. No, sain sitten sen nätin tytönkin ja käly katkaisi välit. Kyllä näitä tyyppejä on. En usko, että yleensä edes itselleen pystyvät myöntämään tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy (ja ex-kaveri) oli toivonut miehensä kanssa poikaa. Ei oltu tunnettu kovin kauan kun alkoi odottaa ja oli tälläkin kertaa varma, että poika on tulossa ja joutui jälleen pettymään kun sai taas tytön vaikka rakenneultrakin hämäsi. 

Olin itsekin raskaana ja kaveri selitteli kokoajan miten munkin rakennultra on varmaan väärässä ja tyttö tulee. Oli tosi vihamielinen kun sain pojan. Nälvivät miehensä kanssa lasta milloin mistäkin ulkonäöstä ym. Poika on paljon kauniimpi kuin heidän perunanenänsä.

No, sitten tuli sitä kettuilua naisten kesken miten jokainen nainen tarvitsee tytön ja varmaan harmittaa kun ei voi pukea lasta nätisti ja niin edelleen. No, sain sitten sen nätin tytönkin ja käly katkaisi välit. Kyllä näitä tyyppejä on. En usko, että yleensä edes itselleen pystyvät myöntämään tilannetta.

Et kyllä varsin kypsälle vaikuta itsekään kun haukut toisten lasta perunanenäksi ja pidät omaasi kauniimpana. 

Vierailija
24/26 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos toisen lapsia pyydetään mainoksiin ja toisella on merkittävä kauneusvirhe kasvoissa niin ei se ole kypsymätöntä avata tilanteen aiheuttamaa mielipahaa tältä osin.

Itse en ole koskaan haukkunut tätä lasta vaan aina ennen kehunut ulkonäöstäkin juhlissa. Ei vaan enää viitsi kun sieltäpuolen tulee kokoajan piikittelyä omalle lapselleni kun ei ole aikuista puolustamassa. Syynä varmaankin kateus.

Vierailija
25/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä viedä itse lapsesi hoplopiin, jos se on niin tärkeää.

Jossakin iässä ei tytöt ja pojat leiki keskenään. Jospa pojat alkavat olla siinä iässä, että enää ei leikitä tyttöjen kanssa eivätkä halua mukaan.

Miten "ystävä" itse selittää tätä käytöstään?

Vierailija
26/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne lapset tietää että muut kutsutaan? 

Päiväkodissa puhuvat lapset 

Aikuiset näkevät somesta<< Onko aloitteen tekijän lapsi  päiväkoti? Jotta itse voi päivänsä makoilla koti ja  päivystää tällä rauhassa?   Eikä tarvitse olla läsnä tyttärensä kanssa.