Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö tälle lähteä selvittämään syytä? (tyhmyys, muistiongelmat jne)

Vierailija
12.12.2023 |

Mulla on ollut pitemmän aikaa huolenaiheena tämmönen juttu. Yksinkertaisesti sanoen kyse on tyhmyydestä. Välillä ihan arjessakin miettiin, että voiko tämä edes olla normaalia. - Jätän avaimet pöydälle ja minuutin päästä en muista missä ne on. - Päivän aikana tehdyt jutut voi unohtua, että pitää ihan miettimällä miettiä, että teinkö. Kävinkö vaikka viikko sitten paikassa x - Monia kouluaikojen tärkeitä juttuja unohtunut (kertotauluja, kertolaskuja allekkain, oikeinkirjoitusta, yleisiä sivistysasioita (vaikka Suomen historiasta) Todella monesti on käynyt sillai, että multa on kysytty "oletko nyymi tehnyt tämän?". Olen vastannu "joo" ja sitten en ollutkaan tehnyt. Tai sitten en yhtään muista ja pitää käydä varmistamassa, että onko se tehty. Kaikki mun vastaukset on tosi epävarmoja. Sitten kun olen muistanut tehdä jonkun asian, niin tehnyt päin persettä. Todella hankaloittanut työelämässä olemista. Mulle pitää kädestä pitäen käydä näyttämässä asioita tai pyydän, että jos voisi näin tehdä. Jossain työpaikassa kerran kävi sillai, että harjoittelija tiesi työhön liittyvästä asiasta paremmin kuin minä itse. En todellakaan halua neuvoa uusia työntekijöitä, kun neuvon niitä väärin. En tiedä edes miten neuvoa. Antamani tieto ei todellakaan välttämättä ole oikeaa tietoa. Ylä-asteelta muista puu ja metallitunnit, niin eihän niistä tullut mitään. Ei onnistunut tekeminen ohjeiden perusteella. En oikein tämän paremmin osaa sanoittaa, mutta tyhmä olen. Olen myös sellainen ostaja, että "oisit saanu odottamalla ja vertailemalla halvemmalla". Eli kun pitää ostaa, niin sitten tulee paskaa ostettua.

Kyse on nuoresta ihmisestä. Ei ole todettuja sairauksia tai lääkityksiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologille mars, voi olla nepsyä tai sitten vaikka vesipäisyyttä tai jotain etenevää neurologista.

Vierailija
2/3 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosumu, myös tämä menee ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivosumu, myös tämä menee ohi

syy pitää kumminkin selvittää jos jatkuu pitempään, voi olla esim masennusta tai ms-tautia tai aivokasvaintakin. tosi harvinaisia tietty vakavammat syyt mutta apua saa niihin "tavallisiinkin" syihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä