Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näköjään meille ei voi ostaa enää leipää. Just heitin taas homeisia leipiä roskikseen.

Vierailija
05.01.2007 |

Kahden viikon sisään olen joutunut heittämään pois 5 leipäpussillista leipää. Meillä syödään tummaleipää ja ostetaan aina sellainen Vaasan ruispala pussi, missä on 12 palaa. Tuo riittää mulle ja miehelleni viikoksi. Lapsi ei vielä syö leipää. Mistä hitosta tää johtuu? Säästäkö vai mistä? Esimerkiksi tuo pussi, jonka heitin pois äsken oli vasta toissapäivänä ostettu. Leipä säilytettään keittiön työpöydällä ja pussi suljetaan aina, kun on otettu leipää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on kaksi jyrsijäterraa (toisessa on hamsu ja toisessa on muutama gerbiili) ja niiden puruissa olisi hometta ym. " kosteusoireita" . Purut ovat kuitenkin ihan normaalit. Ei mitään poikkeavaa. Eikä meillä ole mitään oireitakaan, siis flunssaa ym.

Vierailija
2/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mielestäni ole kosteaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin säilytän ja kun haluan leipää niin otan pakkasesta ja laitan leivänpaahtimeen ja hetken päästä saa lämmintä taatusti hyvänmakuista leipää, nam!=)

Vierailija
4/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kuivuneet koviksi jos ovat unohtuneet syömättä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ei ole tumman leivän faneja, mutta syövät ihan innoissaan näitä " keksejä" . En sitten ole paljastanut mistä ne on tehty. Itekin tykkään niitä napsia ihan sellaisenaan. Ei niin epäterveellistäkään naposteltavaa.

Vierailija
6/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me laitetaan sinne yksi leipäpussi, niin sittenpä sinne ei paljon muuta mahdukkaan. Näitä kerrostalon ihanuuksia meinaan. Mun äiti sanoi joskus, ettei leipää saa koskaan, ikinä laittaa jääkaappiin. Siitä tulee hänen mielestään kosteaa leipää.

Vierailija
7/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan että meilläkin joskus homehtui leivät ja kaikki muukin älyttömän nopeeta..mutta se luultavasti johtui siitä kun asunnossamme oli jotain 30astetta lämmintä...siis kesällä kun aurinko paistoi suoraan sisään..

Vierailija
8/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siiinä on ollut vkäyttöpäivä 5-6 päivän päästä.

Vierailija
9/9 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä on kun banaanit homehtuu 1-2 päivässä. Vaikka ne puolikypsinä ostettas ni ei mee kauaakaan kun hometta näkyy. Tosi ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä