Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisko jo ilmoittautua tähystysjonoon (endometrioosi)?

04.01.2007 |

Meillä ihana poika nyt 1v6kk ja toisesta haaveillaan. Takana yritystä nyt vasta 4. kierto. Ensimmäisen kanssa tilanne oli se että aikaisemmin mulla oli n. 3 vuotta vatsakipuja joiden syyksi arvelin endometrioosin ja pääsinkin leikkausjonoon (tähystys). Se sitten leikattiin 1/2004 ja kesällä aloimme yrittää lasta ja tärppäsikin nopeasto jo 3. kierrossa. Nyt kipuja on ollut jo jonkin aikaa erilaista kylläkin mutta kuukautiskierron ihan minä aikana tahansa särkee ja vatsa taas ilmoittelee itsestään..Siispä pelkään mahd. uutta endometrioosia ja leikkausta. Leikkausjono oli tuolloin 6kk ja nyt en ole vielä edes käynyt lääkärissä eikä ole lähetettä. JOtenkin vaan pelottaa että tässä sitä nyt yritetään pikkukakkosta " turhaan" , jos se sitä endoa on ja aiheuttaa just mulla lapsettomuutta. Onko kokemuksia muilla siis pian uusiutuvasta endosta, mahd. lasten saannin välillä ja onko ollut leikkausta uudestaan??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Kannattaa kyllä mennä lääkäriin ja kertoa asiasta...endoahan voidaan kuivatella myös piikein jotta raskaus pääsisi paremmin alkamaan.

Eli suosittelen lääkäriin menoa...endo on niin viheliäinen tauti että ei kannata jäädä arvaileen.Toisilla se on ihan super ärhäkkä...eli uusiutuu nopsaan ja saattaa jopa viottaa munasarjoja yms.

Onnea yritykseen kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla