Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hintaansa paremmat" kosmetiikkatuotteet

Vierailija
11.12.2023 |

Inflaation innoittamana kerätään halpparivinkkejä! Laittakaa tuote ja vähän omia tietoja/mihin ja kenelle sopii. Itse olen kiinnostunut etenkin meikeistä, mutta myös kaikesta muusta.

Aloitan luottoputsarista. Erisan hoitava puhdistusgeeli maksaa noin vitosen. Olen käyttänyt samaa kymmeniä vuosia, välillä toki testannut muutakin mutta aina palannut vanhaan hyvään. Itselläni nelikymppinen sekaiho, paikoin kuiva ja paikoin tukkeutuva. Käytän tätä myös aurinkosuojan ja meikin poistoon kaksoispuhdistuksena enkä tarvitse mitään muuta, herkkäihoisen unelmatuote! 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmel exaggerateyes tms eyeliner. 5-6 eur puteli. Hyvä sivellin. Hieman varisee joskus loppupäivää kohden mutta hintansa väärti. 

Vierailija
2/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kehumaan tota samaa Erisanin putsaria! Käytin ennen Geek&Georgeus-merkin putsaria, joka on vähän samantyyppinen ja tosi hyvä, mutta heidän tuotteitaan saa vaan netistä ja ilmaiset postit saadakseen pitäisi tilata kaikkea muutakin. Erisan on melkein vastaava ja saa kätevästi lähimarketista. 

Oma suosikkiripsari on jo pitkään ollut Isadoran build-up volyymimaskara, se musta tuubi jossa on punainen korkki. 

Laveran eyebrow styling gel ruskeassa sävyssä on myös suht edullinen ja ainakin itelleni toimiva kulmavaha arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, kiitos aloittajalle! 

LV -sarjan kuorintavoide. Hakkaa kalliimmat tuotteet mennen tullen ja bonuksena on hajusteeton eli sopii myös herkälle iholle.

Wet n Wild photo focus eyeshsdow primer. Olen kokeillut kymmeniä tuotteita, kaikki muut lensi roskiin kun löysin tämän. Kulttituote kuulemma ammattimeikkajien keskuudessa. 

lOreal matte setter -primer rasvaisella iholle. Ainoa primer, joka pitää mun ihon mattana koko päivän. Sisältää myös asetyylisalisylihappoa, joka kuorii ihoa kevyesti. Vähentänyt mulla ihon tukkeumia selvästi.

🇺🇦🇮🇱

4/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin kulmageeli on paras mitä näitä halpismerkkejä olen kokeillut. Tarttuu vain karvoihin, ei ihoon. Tällä saa tuuheutta ja ryhtiä kulmiin, suosittelen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju! 

Vierailija
6/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan ja Lv ihan yleisesti! Paitsi erisanin dödöt. 

7/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat myy halpaa MUA -sarjaa (make up academy) ja sieltä löytyy tosi hyvä irtopuuteri, invisible silk. On koostumukseltaan ihan samaa tavaraa kuin kulttimaineessa oleva make up forever -sarjan HD puuteri. Halpa dupe. Kannattaa kokeilla, hinta alle kympin. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean peltipurkkirasva. Halpaa ja hyvää, kun ihoni on kuiva. Vieläkö saisi tuoksuttomana. Siinäpä on kauneudenhoitoni huulipunan lisäksi. Elämä on helppoa ja yksinkertaista, kun ikää on jo yli 70 v., siis kauneudenhoidon osalta. 

Vierailija
9/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien-tuotteet.

Vierailija
10/13 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline Sky High Lash Sensational Waterproof-ripsari, hinta marketista riippuen jonkun 10-15e. Aivan loistava, pitää piikkisuirat ripset taivutettuina koko päivän, ei varise ja kestää vaikka sukeltamisen. Olen kokeillut monia kalliimpia merkkiripsareita ja tämä peittoaa ne kymmenen nolla. 

Carmex-huulirasva: parhaiten kosteuttava huulirasva mitä olen löytänyt. Hinta pari euroa. 

La Roche Posay Cicaplast Baume b5: apteekista saatava kaikkeen käyvä kosteusvoide. Itse herkkäihoisena käytän tätä aamuin illoin naamarasvana ja on aivan mahtavaa kamaa. Hinta n.10e tuubi, en enää maksa Biothermista, Cliniquesta, Lancomesta tms. 

11/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carmexin huulirasva käytössä täälläkin. Niitä saa eri tuoksuisina versioina Normalista. 

ACO:n vaaleansininen huulirasva on myös hyvä.

🇺🇦🇮🇱

12/13 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tämän ketjun innoittamana tuota erisanin hoitavaa putsaria. Aivan ihana tuote! Todellakin jää käyttöön! 👍

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/13 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!