EK:n Häkämies yllättyneenä: Koskeeko liikeennesäännöt minuakin? Ajoi 2 kertaa peräkkäin punaisia valoja päin!
Lähti kortti hyllylle!
Taas kokoomuslainen ylimielisyys huipussaan!
Kommentit (42)
Kai Jyri voi maksaa veljensä sakot pois? Ai ei voi, miksi rikkaat ovat niin pihejä?
Vierailija kirjoitti:
onko tää se sama ketä sai tuomion vaimonsa lyömisestä?
Ensinnäkin se on kuka eikä ketä. Opettele suomen kieli. Vastauksena, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
onko tää se sama ketä sai tuomion vaimonsa lyömisestä?
Eihän hän silloinkaan varmaan mielestään satuttanut ketään.
Häkämies vastustaa pelkästä periaatteesta kaikkea punaista.
Mitä yhteistä on Audilla ja kondomilla?
Molempien sisällä on mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Ansiot v 2022 yli 400.000 €, eli 6000 € sakko lähinnä naurattaa.
Naurattaisiko 600 euron sakko 40 000 vuodessa tienaavaa, eli tavista? Minua ainakin vituttaisi vähäsen.
Oletan, että suunnilleen saman verran vituttaa Häkämiestä, mikä on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä periaate, että aina ajetaan punaisia päin, varsinkin vappuna, kun ne liikkuu laumoina.
Näyttää ihan urpolta ja urpo onkin!
Kyllähän liikennesääntöjä pitää voida venyttää, kun kerran voidaan venyttää pukeutumis- ja käytösetikettiäkin (muutaman päivän takaiset itsenäisyyspäivän juhlat).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä periaate, että aina ajetaan punaisia päin, varsinkin vappuna, kun ne liikkuu laumoina.
Persuthan tätä on harrastanut
Häkämiehen suurin erhe oli, ettei mennyt Ouluun, kun siellä olisi kaatunut kansaa kuin keilaa kahden punaisen valon välistä kävelijöistä.
Olisi välittömästi saanut kaikkien Persujenkin äänet ;D
-winner-
Ukkeli ei tainnut ymmärtää mistä sai tuomion, jos ei omasta mielestään vaarantanut liikenneturvallisuutta. Sai kuitenkin tuomion liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja käytännössä kieltää tehneensä väärin.
ISn otsikko törttöilystä on asian vähättelyä, jos ukkeli ajelee keskellä päivää useamman kerran päin punaista vilkkailla teillä.
Onkohan Häkämies kykenevä hoitamaan työtään?
Kuinkahan usein mahtaa ajella punaisia päin. Lyhyessä ajassa kahdet punkut...
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan usein mahtaa ajella punaisia päin. Lyhyessä ajassa kahdet punkut...
No kun aina pitää muistaa se kolmen punaisen sääntö: Venäjä, Venäjä ja Venäjä ja että itse asiassa se vihreä jarruttaa kaikkea liikennettä, niin ei silloin pääse eteenpäin.
Punavihreys on mennyt perille ;D
-winner-
" Myönnän rikkeen ja pahoittelen, mutta korostan etten vaarantanut liikennettä. Sakot maksettu ja ajokielto suoritettu. Otan opikseni, kommentoi Häkämies lyhyesti."
Niin siis mistä se nyt ottaa opikseen, jos ei kerran mielestään ole vaarantanut liikennettä?
Kuinka tyhmä voi ihminen olla, kun ajaa kaksi kertaa päin punaista, eikä ymmärrä vaarantaneensa liikennettä?
Kun kuuluu kultapossukerhoon niin tottunut siihen ettei säännöt koske MINUA.
"Häkämies kertoi vastustavansa kaikkea punaista ja sosialismia johon kuuluu myös liikennevalot , jotka eivät anna rikkaille etuoikeutta."
Vierailija kirjoitti:
" Myönnän rikkeen ja pahoittelen, mutta korostan etten vaarantanut liikennettä. Sakot maksettu ja ajokielto suoritettu. Otan opikseni, kommentoi Häkämies lyhyesti."
Niin siis mistä se nyt ottaa opikseen, jos ei kerran mielestään ole vaarantanut liikennettä?
Kuinka tyhmä voi ihminen olla, kun ajaa kaksi kertaa päin punaista, eikä ymmärrä vaarantaneensa liikennettä?
Jos yhtään viitsit kaivella Häkämiehen poliittista historiaa ja mistä asioista on Suomessa ollut päättämässä ilman ymmärrystä seuraamuksista, niin et edes kysyisi moista.
-winner-
Narsistisia piirteitä eli säännöt on tehty rikottavaksiminä minä minä.
Eikö poliisi tiedä, että EK = hallitus ja poliisin toiminta kapinaa laillista hallitusta vastaan?