Onko joku saanut tingittyä 40% asuntokaupassa
Päivän IS kertoo että sen verran on ilmaa hinnoissa.
Kommentit (6)
Suattaapi se joku saanunna. Vuan saattapi olla, ettei se joku ole saanukkaan. Mistäpä otat selevän? Vai meinaakko, että valehtelevat?
Joku on varmaan onnistunut, useimmat eivät.
On kyllä huono myyjä, tai sitten vaan saanut jo sen verran hyvät provisiot, että antaa mennä isommalla tinkaamisvaralla. Itsellä on asiakkaina ties minkälaista "asiantuntijaa", jotka luulevat voittavansa minut neuvottelussa, vaikka eri strategialla olisin pudottanut vielä vähän hintaa. Joillekin annan helpolla enemmän alea, jos on ollut hyvä kuukausi takana. Jos tiedän, että tulee joitain meritoituneita alan ammattilaisia/rikkaita ostajia, niin he luovat toki haastetta, kun heiltä se oman edun maksimointi tulee tilanteeseen kuin tilanteeseen täysin automaattisesti, mutta eivät ole minua koskaan saaneet sellaiseen tilanteeseen, että olisin joutunut nöyrtymään. Aina on mennyt myös heille hyvällä hinnalla, josta itse olen hyötynyt, tai päästy molempia tyydyttäneeseen ratkaisuun
Luimme varmaan eri iltapäivälehteä. Minä luin tänään sen artikkelin, josta pystyi katsomaan postinumeron tarkkuudella eron toteutuneen ja pyyntihinnan välillä. Kaupunginosassani toteutuneet hinnat olivat 4% alempia kuin pyyntihinnat.
Ap:lla taisi siis tulla pieni desimaalivirhe...
T. Länsi-Hki
Tinkasin niin hyvin, myyjä maksoi minulle pyytämänsä hinnan. Enempää en kehdannut pyytää. Mutta tarjoa aluksi -120% ja siitä alkaa neuvottelut.
Sain tingittyä 75prossaa,ostin kaksi