Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SAK panikoi kun Orpo vaan sanoo EVVK kun SAK uhkailee lakolla :) Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
10.12.2023 |

Herättääkö ajatuksia

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi varaa olla pois töistä, mutta SAK estää minua matkustamasta työpaikalle. En enää koskaan äänestä vasemmistoa.

Vierailija
142/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei sikiä pankeissa, työmies! Se syntyy sinun työstäsi työmies! Sinun ja eukkosi raadannasta porvari kiskoo miljoonansa, ja minne ne miljoonat sijoitetaan, kas sitä ei duunari tietää saa.

Se on harvojen etuoikeus, se on porvarivaltion salaisuus. Se on kultapossuporvareiden karsinasalaisuus.

Ne luulevat sinua tyhmäksi, työmies! Ne syöttävät sinulle valheita, työmies! Kun porvarihallitus vakauttaa sen työmies maksaa palkastaan, ja kun voitto on valunut porvarin taskuun ja suhdanne äkkiä kääntyy laskuun, hinnat nousevat taivaaseen kuin kirkkoherran rukoukset.

Se on kapitalismin laki, se on riistäjän rautainen laki. Se on suomalaisen kultapossukapitalistin laki.

Ne pelkäävät sinun voimaasi, työmies! Ne tahtovat hajottaa rintamasi, työmies! On patukka-armeija valmiina sinun taistelutahtosi murskaamaan, ja ne eivät epäröi lyödä ja ne eivät epäröi tappaa.

Kapitalistit ovat myyneet jo kaiken myymisen arvoisen. Valehtelevat kotimaiseksi ylihintaisen kiinakrääsän 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liitot eivät kerran kunnioita demokratiaa, minä eroan.

Vierailija
144/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei olisi varaa olla pois töistä, mutta SAK estää minua matkustamasta työpaikalle. En enää koskaan äänestä vasemmistoa.

Älä viitsi, trolli. Työläinen tietää, että SAK ei ole syyllinen tähän. Turha lietsoa eripuraa kapitalisti

Vierailija
145/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terroristijärjestö SAK saa toimia Suomessa?

Ainoa terroristijärjestö suomessa on SDP. Ei SAK ole mitään verrattuna tuohon ed. mainittuun kommari-syöpäkasvaimeen.

Kiinnostaisi tietää mitä sinä teet työksesi...🤔

Sellaista jolla olen nettomaksaja tähän kommarihäkkyrään. Ja vituttaahan se!, se maksajan osa. Kun ei itse saa mitään tästä häkkyrästä ulos, kaiken se kyllä vie ja nielee.

Kansanedustaja tai sotepomo. Tai työntekijöitä hyödyntävä työnantaja.

Vierailija
146/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene lakkoon yhdenkään ay-herran käskystä. Lakkovahdeille nousee keskisormi.

Sama täällä. En ole liitossa, ja tuen mieluummin yritystä, joka on minut palkannut kuin AY-sikoja.

Kyllä olet oikea herran lahja työnantajalle, kyllä ne sinut nyt palkitsee.

Voi saada jopa mitalin https://www.youtube.com/watch?v=9KusZ2lHjsU

Vierailija
147/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitai trollata kun ei liitoilla ole mitän tekemistä demokratian kanssa kun ne on vain edunvalvontajärjestöjä etkä sinä kuulu liittoon nytkään pikku Peskov

Vierailija
148/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene lakkoon yhdenkään ay-herran käskystä. Lakkovahdeille nousee keskisormi.

Sama täällä. En ole liitossa, ja tuen mieluummin yritystä, joka on minut palkannut kuin AY-sikoja.

Kyllä olet oikea herran lahja työnantajalle, kyllä ne sinut nyt palkitsee.

Voi saada jopa mitalin https://www.youtube.com/watch?v=9KusZ2lHjsU

Ja juuri aikaan sopivasti https://www.youtube.com/watch?v=X5s3B9dxuFE

Vierailija
149/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terroristijärjestö SAK saa toimia Suomessa?

Ainoa terroristijärjestö suomessa on SDP. Ei SAK ole mitään verrattuna tuohon ed. mainittuun kommari-syöpäkasvaimeen.

Kiinnostaisi tietää mitä sinä teet työksesi...🤔

Sellaista jolla olen nettomaksaja tähän kommarihäkkyrään. Ja vituttaahan se!, se maksajan osa. Kun ei itse saa mitään tästä häkkyrästä ulos, kaiken se kyllä vie ja nielee.

Jos pohjoismainen sosialismi harmittaa, niin muuta muualle. Yksinkertaista. Pääset yhteiskuntarauhasta, ilmaisista palveluista, ja hyvällä tuurilla pääset maksamaan tietulleja.

Helppo ratkaists. Työtä kaikille työhaluisille, ja työstä palkka jolla elää. Ahneiden työnantajien ja kuntien palkattava työntekijät. He eivät voi kasvattaa voittojaan yhteiskunnan kustannuksella, haalimalla ilmaisia työntekijöitä joille yhteiskunta maksaa työttömyyskorvauksen + 9 e /päivä.

Vierailija
150/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitai trollata kun ei liitoilla ole mitän tekemistä demokratian kanssa kun ne on vain edunvalvontajärjestöjä etkä sinä kuulu liittoon nytkään pikku Peskov

👍

Vierailija
151/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitusohjelmassa on EK:n listaamat tavoitteet kopioituna niin tarkkaan, että kirjoitusvirheetkin on tullut mukaan. Kuka meistä äänesti EK:ta? EK on kaapannut vallan.

Vierailija
152/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em ymmärrä tätä äkillistä liittojen ja lakkojen vihaamista. Pitäisikö hallituksen saada romuttaa työntekijän asema ilman vastalausetta? Liitot ja lakot ajaa meidän jokaisen tavan palkansaajan etuja loppupeleissä.

Vierailija
153/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös persujen pitänyt olla jotenkin niinkuin pienen ihmisen puolella? Nyt Riikka & kumppanit pelaa suoraan Häkämiehen& co pussiiin?!?

Vierailija
154/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan mennä työpaikalle vaikka taksilla jos oikein kovasti haluat, ei SAK sitä estä.

Vierailija
155/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitusohjelmassa on EK:n listaamat tavoitteet kopioituna niin tarkkaan, että kirjoitusvirheetkin on tullut mukaan. Kuka meistä äänesti EK:ta? EK on kaapannut vallan.

Kekkonen oli viimeinen poliitikko joka oli korporaatiovallan yläpuolella. Kekkosen jälkeen Suomea on todellisuudessa hallinnut EK (edeltäjineen) ja AY. Kaikki yhteiskunnalliset päätökset koskien työvoimaa, koulutusta, rahoitusta, ym. on tehty korporaatiovallan ajamina tai myötävaikuttamana. Poliitikot ovat juoksupoikia. Korporaatiot johtavat Suomea. Ne eivät halua minkään muuttuvan.

Vierailija
156/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa olen tehnyt SAK:lle, kun se ei halua päästää minua töihin? Ollut liian vähävarainen ostamaan omaa autoa?

Vierailija
157/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syttyykö punainen lyhty Helsingin työväentalon tornissa 26. tammikuuta 2024? Mistä SAK saa aseet?

Vierailija
158/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAK punajohtajat kuvittelevat voivansa vetää persuduunarit poliittiseen lakkoon. Moni ei lähde.

Persuduunari on fiktiivinen hahmo, puoluetoimiston keksintöä. Ei sellainen voi lakkoilla.

-winner-

Vierailija
159/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös persujen pitänyt olla jotenkin niinkuin pienen ihmisen puolella? Nyt Riikka & kumppanit pelaa suoraan Häkämiehen& co pussiiin?!?

Persut ovat todellakin osoittaneet olevansa henkisesti ja älyllisesti tosi pieniä ihmisiä ja tosi pienen porukan asialla Suomessa. Raskauttavana lisätodisteena vielä lisäksi se, että kaikista maailman ihmisistä he ovat taipuneet karismattoman tossu-Petterin tossun alle ;D

-winner-

Vierailija
160/162 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto vaatii nyt, että saa muuttaa lait ja sopimukset, kun sattui voittamaan yhdet vaalit.

Mitähän ne oikeasti sanovat seuraavien eduskuntavaalien jälkeen, kun vasemmisto tulee voittamaan vaalit, ja sanoo tätä esimerkkiä noudattaen, että nytpä otetaan työnantajalta kaikki oikeudet pois, pidennetään lomia, poistetaan oikeus irtisanoa ja lisätään lomarahan määrää? Kuulostaa ilmeisesti diktatuurilta vasta silloin?

Oikeisto on niin kaksinaamaista väkeä.