SAK panikoi kun Orpo vaan sanoo EVVK kun SAK uhkailee lakolla :) Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Raha ei sikiä pankeissa, työmies! Se syntyy sinun työstäsi työmies! Sinun ja eukkosi raadannasta porvari kiskoo miljoonansa, ja minne ne miljoonat sijoitetaan, kas sitä ei duunari tietää saa.
Se on harvojen etuoikeus, se on porvarivaltion salaisuus. Se on kultapossuporvareiden karsinasalaisuus.
Ne luulevat sinua tyhmäksi, työmies! Ne syöttävät sinulle valheita, työmies! Kun porvarihallitus vakauttaa sen työmies maksaa palkastaan, ja kun voitto on valunut porvarin taskuun ja suhdanne äkkiä kääntyy laskuun, hinnat nousevat taivaaseen kuin kirkkoherran rukoukset.
Se on kapitalismin laki, se on riistäjän rautainen laki. Se on suomalaisen kultapossukapitalistin laki.
Ne pelkäävät sinun voimaasi, työmies! Ne tahtovat hajottaa rintamasi, työmies! On patukka-armeija valmiina sinun taistelutahtosi murskaamaan, ja ne eivät epäröi lyödä ja ne eivät epäröi tappaa.
Se on luokkapoliisin laki, se on riistäjän rau
Öö. Joo yritykset pois Suomesta ja sosialismi tilalle. Siinähän jaatte kurjuuden keskenänne
Persut alkoi kirjoittaa noita soijapoika-tekstejä, että saavat ketjun pois, kun eivät osaa vastata mitään järkevää. Tuttu taktiikka. Ketju häviää kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TVierailija kirjoitti:
Tissiposkiset kokoomuspersulit ovat nyt hyvin vihaisia, miestissit heiluu kun nämä soijapojat saa itkupotkuraivareita.
Ärhennellessään ja polkiessaan jalkaa tissiposkien kaulalle valuu maitoa ja kun samaan aikaan vielä vemputtavat alapäästään soijamaitoa niin kyllä ovat sotkuisia ja haisevat imelälle.
Jännä, olen huomannut ihan saman. Usein on sellainen vähän happaman imelä tuoksu noiden ympärillä.
Jännä, olen itsekin ihmetellyt ihan samaa. Usein pelkkä miestisujen poimujen pesu ja pakaravälin pyyhkiminen huolellisesti riittäisi ehkäisemään tuon löyhkän muodostumista. Ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeaa ja vaivalloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissiposkiset kokoomuspersulit ovat nyt hyvin vihaisia, miestissit heiluu kun nämä soijapojat saa itkupotkuraivareita.
He harrastavat usein tuota vihaista ärhentelyä ryhmissä ja rituaaliin kuuluva heiluvien miestisujen hamuilu suuhun on hankalaa. Tämä lisää turhautumista ja siksi ärhentely vain kiihtyy ja muuttuu lopulta kimeäksi kirkumiseksi.
Kokoomuspersuleiden ikiomassa kaikukammiossa tuo kimeä kirkuminen muuttuu sitten lopulta jyrähdykseksi.
Yleislakko kaataa hallituksen! Hallituksella on vielä mahdollisuus peräytyä .todella törkeää yrittää leikata pienipalkkaisen kokoaikatyötä sekä osa-aikatyötä tekevien tukia.tulee asunnottomia,menee luottotiedot ja työpaikka ,menee terveys ,ja nyt huom :on turha sanoa että pienipalkkainen hommaa toinen työ koska työpäivän jälkeen on niin väsynyt että kaatuu sänkyyn väsymyksestä eli mitenkähän sen toisen työpaikan kanssa ? menee terveys ja se pienipalkkainen kokoaikatyö.toivon hallituksen eroavan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi terroristijärjestö SAK saa toimia Suomessa?
Olet ilmeisesti niin hyvin toimeentuleva ettei hallituksen kaavailemat työelämän heikennykset sinua koske, työntekijöiden tulisi vaan tyytyä "kohtaloonsa" keksi hallitus mitä tahansa. Hallituksella on kova kiire runnoa uusia lakeja kasaan ennen kun ajaa laivan karille. Huonosti on asiat jos työntekijät eivät saa pitää puoliaan, itänaapurissa siitä saa jopa tuomiot.
"Öö. Joo yritykset pois Suomesta ja sosialismi tilalle. Siinähän jaatte kurjuuden keskenänne "
Välistävetäjähän sitä kurjuutta nimenomaan synnyttää.
Sosialismilla voi pelotella mutta todellisuudessa useimmat järjestelmät kuten Suomenkin on sekoitus kapitalismia ja sosialismia. Ei yksityisiä yrityksiä tarvi kieltää/kurittaa, mutta esim. vanhustenhuolto on syytä "sosialisoida" kun se kerran kapitalistisessa mallissa tarkoittaa sitä että sen järjestäjä on kv-pörssiyhtiö jota ei paskan vertaa kiinnosta inhimilliset kohtalot.
Suomalaisetkin valitsevat mielummin sen että veteraanit makaavat yksin lääkepöllyissä paskat vaipoissa viimeiset vuotensa kuin sen että heidän hoitonsa järjestettäsiiin kunnollisesti ja kunnallisesti, koska sehän olisi "sosialismia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa terroristijärjestö suomessa on SDP. Ei SAK ole mitään verrattuna tuohon ed. mainittuun kommari-syöpäkasvaimeen.
Kiinnostaisi tietää mitä sinä teet työksesi...🤔
Sellaista jolla olen nettomaksaja tähän kommarihäkkyrään. Ja vituttaahan se!, se maksajan osa. Kun ei itse saa mitään tästä häkkyrästä ulos, kaiken se kyllä vie ja nielee.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene lakkoon yhdenkään ay-herran käskystä. Lakkovahdeille nousee keskisormi.
Sama täällä. En ole liitossa, ja tuen mieluummin yritystä, joka on minut palkannut kuin AY-sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa terroristijärjestö suomessa on SDP. Ei SAK ole mitään verrattuna tuohon ed. mainittuun kommari-syöpäkasvaimeen.
Sellaista jolla olen nettomaksaja tähän kommarihäkkyrään. Ja vituttaahan se!, se maksajan osa. Kun ei itse saa mitään tästä häkkyrästä ulos, kaiken se kyllä vie ja nielee.
Jos pohjoismainen sosialismi harmittaa, niin muuta muualle. Yksinkertaista. Pääset yhteiskuntarauhasta, ilmaisista palveluista, ja hyvällä tuurilla pääset maksamaan tietulleja.
Vierailija kirjoitti:
Rinnekin sai kenkää pääministerin pallilta, kun meni sotkeutumaan ay-liiton asioihin. Neuvottelut pitäisi käydä protokollan mukaan.
Marin oli paljon viisaampi lakkoasioissa.
Niin sai kenkää - kommarihallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Yleislakko kaataa hallituksen! Hallituksella on vielä mahdollisuus peräytyä .todella törkeää yrittää leikata pienipalkkaisen kokoaikatyötä sekä osa-aikatyötä tekevien tukia.tulee asunnottomia,menee luottotiedot ja työpaikka ,menee terveys ,ja nyt huom :on turha sanoa että pienipalkkainen hommaa toinen työ koska työpäivän jälkeen on niin väsynyt että kaatuu sänkyyn väsymyksestä eli mitenkähän sen toisen työpaikan kanssa ? menee terveys ja se pienipalkkainen kokoaikatyö.toivon
Ja minä olen todella tyytyväinen hallitukseen.Jos tekee kokoaikatyötä eikä pärjää ilman tukia niin on vika kyllä itsessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se "minä minä minä" asenne, mikä minua ihmisissä vatuttaa. Toivon tietenkin, että minä tai sinä nettomaksajina ei olla jo huomenna nettosaajia, mutta sekin voi tapahtua. Siihen ei tarvita kuin yksi vilkaisu siihen Bemarin nahkapenkillä lepäävään kännykkään väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pohjoismainen sosialismi harmittaa, niin muuta muualle. Yksinkertaista. Pääset yhteiskuntarauhasta, ilmaisista palveluista, ja hyvällä tuurilla pääset maksamaan tietulleja.
MISTÄ HELVETIN ILMAISISTA PALVELUISTA?????!!! Näillä veroilla kaikki tiet pitäisi olla lämmitettyjä ja kullattuja kauttaaltaan ja KAIKKI palvelut olla 100% ilmaisia ilman mitään maksuja. NO ONKO???!!!! Miksi mun tarvii maksaa satoja tuhansia "eläkkeestä", jota en tule koskaan saamaan enkä ole koskaan halunnutkaan maksaa. Ja jos saankin, niin se että saat tonnin kuussa ja olet maksanut satoja tuhansia, ei ole mitään "takaisin saamista", se on laillistettu ryöstö millä elätetään demariloisia vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän raivareita saa ay-pellet kun on hätä että maksajat katoavat liitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene lakkoon yhdenkään ay-herran käskystä. Lakkovahdeille nousee keskisormi.
Sama täällä. En ole liitossa, ja tuen mieluummin yritystä, joka on minut palkannut kuin AY-sikoja.
Kyllä olet oikea herran lahja työnantajalle, kyllä ne sinut nyt palkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Se on yleislakko myöhemmin jos ei neuvotteluja tule.
Peukutus ei toimi jostain syystä, joten 👍
Säästöjä tarvitaan, mutta ei hyvätuloisille yhteiskunnan tukia (= työntekijät ilmaiseksi, ylisuuret kokouspalkkiot, kansanedustajien palkankorotukset, kulukorvaukset, sopeutumisrahat ja muut rahaketkuilut) ja ja köyhimpiä tai muuten puolustuskyvyttömiä (esim. terveydenhoito, vanhukset, matalapalkka-ala, osa-aikaiset työttömät, pieneläkeläiset, työkyvyttömät, lapset) kyykkyyn.
Jos säästetään, myös hyvätuloiset osallistuvat. Ja neuvottelevat asioista.
Onneksi nuo iholla kiiltävät ihovoiteet paljastavat hajun lähteet niin osaa kiertää ne tuulen yläpuolelta. Siten välttää lemun aiheuttaman yökkimisreaktion.