Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko Suomessa tarvetta tämmöiselle

Vierailija
10.12.2023 |

Voisi palkata kaverin itselleen aina tietyksi aikaa. Vaikka pelaamaan pelejä, shoppailemaan, leffoja katsomaan yms.

Suomessa paljon yksinäisiä, luulisi että tämmöiselle palvelulle olisi käyttöä? Mielelläni tekisin tuollaista työtä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi muodostuu että nuoret varsinkin kaipaa yleensä myös läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
22/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaksi muodostuu että nuoret varsinkin kaipaa yleensä myös läheisyyttä ja seksiä.

No tämähän se on. Kokeilin tarjota seuraa puskaradiossa 20e/kerta ja kaikki luuli että tarjoan seksiä. Ja ihan selkeästi kerroin että voin mennä mukaan harrastamaan yms. Ilmeisesti oletus on se että kaikki naiset myy seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalisesti väärin rahastaa ihmisen ahdingolla

Vierailija
24/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne kaikki yksinäiset tekisivät sitä työtä tulee rahaa ja sitten olisivat kaksin, sua ei sitten tarvittaiskaan. ;) Mutta mistä tiedetään mitä kukakin haluaa tehdä tai vaan olla, ja matchaako se toisen toiveiden kanssa. Se pitäisi jo etukäteen heidän selvittää vai sovellus. Jolloin päästään taas siihen että onko samat vai eri kiinnostukset. Entä jos toinen on jankkaaja ja toinen vaativa.

Vierailija
25/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne kaikki yksinäiset tekisivät sitä työtä tulee rahaa ja sitten olisivat kaksin, sua ei sitten tarvittaiskaan. ;) Mutta mistä tiedetään mitä kukakin haluaa tehdä tai vaan olla, ja matchaako se toisen toiveiden kanssa. Se pitäisi jo etukäteen heidän selvittää vai sovellus. Jolloin päästään taas siihen että onko samat vai eri kiinnostukset. Entä jos toinen on jankkaaja ja toinen vaativa.

No tämä voisi toimia niin että olisi näiden "seuralaisten" esittelyt jossain sivulla tai sovelluksessa ja yksinäiset etsisi sopivan. Voisin kuvitella ainakin mainostavani että tykkään pelata videopelejä, shoppailu on melkeinpä intohimoni. En pelkää kokeilla uusia asioita ja seurassani aika ei ole tylsää. Tykkään eläimistä (tämä hyvä jos yksinäisellä lemmikki) ja leffamakuuni kuuluvat komediat, vaikka joskus kauhuakin tulee katsottua.

Mutta pääosin mentäisiin sen yksinäisen toiveiden mukaan koska hänhän on asiakas. Ja vaikka en tykkäisi ihan samoista asioista niin kyllä niitä aktiviteetteja seuran vuoksi sitten harrastaa. Eihän töissäkään kaikki työtehtävät ole ihan sitä omaa juttua.

Vierailija
26/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan palkkaisi ketään seurakseni tietäessäni ettei sitä tekijää kiinnosta yhtään olla seurassa vaan pelkkä raha

Vierailija
27/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika riskialtista lähteä varsinkin naisena jonkun tuntemattoman miehen luokse pelailemaan tai seuraa pitämään. Siellä voi tapahtua vaikka mitä. Joskus tein siivouksia opiskelijana niin että jätin lapun kaupan ilmoitustaululle ja pari kertaa aika epämiellyttäviä kertoja. Lähentelyä yms.

Meinasin juuri vastata, että tällaisessa seurapalvelussa olisi kyllä turhan isot väärinkäytösten riskit.

Vierailija
28/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin maksaa jollekulle siitä, että pitäisi elossa kaveri- sukulaissuhteitani, joita en jaksa hoitaa. Viestittelisi, sopisi treffejä, lähettäisi lahjat ja muistamiset. Jos rahalla saisi aikaa olla enemmän yksin, hyödyntäisin sen.

Surullista, tiedän.

Vierailija
29/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan työtön pleikkarinhakkaaja pystyy mistään seurasta maksamaan.

Vierailija
30/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin maksaa jollekulle siitä, että pitäisi elossa kaveri- sukulaissuhteitani, joita en jaksa hoitaa. Viestittelisi, sopisi treffejä, lähettäisi lahjat ja muistamiset. Jos rahalla saisi aikaa olla enemmän yksin, hyödyntäisin sen.

Surullista, tiedän.

Tarvitsisit siis sihteerin. Voisin tehä tämmöistä:) paljon helpompaa kuin olla jonkun ison firman sihteerinä muistaen sata miljoonaa asiaa. Ja jos olisit muutenkin mukava pomo niin miksei.

31/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin maksaa siitä, että palkattu ystävä lähtee kanssani tunniksi kävelylle, tai sitten käydään kahvilla, tai pelataan pelejä. Juhlapäivät voisi olla sellaista aikaa, jolloin kaipaan toista ihmistä seuraksi.

Jos asuisit tässä lähellä, voisin lähteä sun kanssa tunniksi kävelylle vaikka useamman kerran viikossa eikä maksaisi edes mitään. Koiran kanssa kun on pakko käydä eikä juttuseura pahitteeksikaan ole. Itseasiassa olen tutustunut yhteen yksinäiseen juuri siten, että ollaan kävelty yhtä matkaa, kun mä olen käynyt koirani kanssa ulkona. Ja ollaan käyty sittemmin yhdessä ravinolassa syömässä tai ihan vaan lasillisella viiniä. Ja nyt, kun mulla vihdoinkin on sukujoulut ohi, olen kutsunut hänet mun luokseni joulua viettämään. Yhtä matkaa käveleminen - varsinkin jos sitä tekee useamman kerran - on mun mielestä varsin hyvä tapa tutustua toiseen ihmiseen.

Vierailija
32/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan työtön pleikkarinhakkaaja pystyy mistään seurasta maksamaan.

20e/pvä pitäisin seuraa ja jos joka päivä yksi asiakas niin se riittäisi. Toki tekisin tätä pimeänä että saisin taskurahaa korvauksen päälle. Luulisi että 20e liikenee, olen itsekin työtön ja tiedän että tuo raha menee turhempaankin eikä taloutta kaada

Vierailija
33/34 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan palkkaisi ketään seurakseni tietäessäni ettei sitä tekijää kiinnosta yhtään olla seurassa vaan pelkkä raha

No luuletko että esimerkiksi kotisiivooja ihan silkasta ilosta tulee siivoamaan eikä rahan takia:D Harva ihminen on kiinnostunut siitä mitä tekee työkseen.

Vierailija
34/34 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto