Jatkoaika - miesten vastine vauva.fi:lle
Tajusin tässä taannoin, että viimeisin vauvani syntyi yli vuosikymmen sitten. Kävi mielessä, että onkohan vauva.fi sitten enää foorumi minulle. Loin tunnarit jääkiekon jatkoaika.comiin. Ja hei mammat! Vetää provojen asteessa vertoja jopa vauvalle! Johan saatiin viihdettä elämään, kun siellä ne kaikenmaailman levysepät vauhkoaa kiekosta niin että verisuoni otsassa pullistelloo! Haukkuivat minua mm munattomaksi mieheksi, mikä on tietysti kohteliaisuus, koska olenhan nainen.
Syy miksi tuolle palstalle liittyin? Näen lähipiiristä, miten munattomia nämä lätkämiehet itse ovat. Kuulen kotona aikuisten edustusjoukkueiden valmentajista, jotka raivoavat pelaajille kopissa, polkevat jalkaa ja uhkaavat irtisanoutua, vetävät mattoa alta ja peittelevät omaa epäpätevyyttään.
Juuri hetki sitten yhden lupaavan nuoren miehen ura tyssäsi kuin seinään yhden narsistin mielivallan vuoksi. Olin kirjaiimellisesti yhtenä päivänä uransa huipulla ja seuraavana päivänä pelaaminen loppui. Kukaan ei tästä puhu, koska eiväthän pelaajat uskalla nousta seuraa vastaan. Työelämässä näin asiaton käytös johtaisi jo lakisääteiseen selvittelyyn. Mutta työlainsäädäntö ei ilmeisesti päde pelaajien työsuhteisiin.
Kun näen tällaisen surkimuksen antavan murskatappion jälkeen pelaajia mollaavan kommentin suorassa TV-lähetyksessä voin vain miettiä, että mikä läski luuseri. Olet siinä, koska seuraillasi ei ole varaa parempaan.
Minulla on kotona pieni pelaajanalku. Harmi, että hän on pelaamisesta itse innoissaan. Jos olisin nähnyt miten raakaa jääkiekkomaailma on, en olisi koskaan häntä kiekkokouluun vienytkään. Tässä pohdittavaa muille äideille.