Naisten tatoinnit ja tyylitaju
Okei, itsellänikin on muutama tatuointi. Siltikin olen sitä mieltä, että alle 40 v naisilla on lähtenyt tatuoinnit lapasesta. Kaulaa myöten iho täynnä persoonatonta kitschiä. Tatuoinnit ei itsessään naista rumenna, jos siinä on jonkinlaista esteettistä harmoniaa ja henkilökohtaisuutta mukana, mutta Ed Hardy-tyyppinen kuviointi ei sitä ole.
Kommentit (13)
Tatuoimaton iho nykyään erottuu edukseen, näin se vaan menee. Kämmenselkä ja kaulatatskat ei näytä hyvältä kenelläkään. Aika roskanen fiilis lähinnä tulee, oli sit mies tai nainen.
Niin niin mutta kun ne tehdään vain itseä varten vai miten se oli.
Kotona täytyy olla monia kokovartalopeilejä että voi itseään ihailla.
Minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton iho nykyään erottuu edukseen, näin se vaan menee. Kämmenselkä ja kaulatatskat ei näytä hyvältä kenelläkään. Aika roskanen fiilis lähinnä tulee, oli sit mies tai nainen.
Kämmenselkä ja tatuoidut sormet niin näyttää kuin olisi likaiset kädet!
Yksittäiset kuvat ok, etenkin kun on ajatusta mukana, mutta ei sellainen tumma ihon syövä peitto sudenkorennoista, pääkalloista ja unisieppareista. Tatuoinnit pitäis ymmärtää oman tarinan ilmentäjinä, eikä laumasieluisuuden.
- mies
Kaikki tatskat kertoo siitä ettei älykkyyttä ja koulutusta ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä.
Sinuako pitäisi ajatella jos miettii tatuoinnin ottamista?
Vierailija kirjoitti:
Yksittäiset kuvat ok, etenkin kun on ajatusta mukana, mutta ei sellainen tumma ihon syövä peitto sudenkorennoista, pääkalloista ja unisieppareista. Tatuoinnit pitäis ymmärtää oman tarinan ilmentäjinä, eikä laumasieluisuuden.
- mies
Ai olet oikeasti sitä mieltä että töhrinnät iholla on oMaN tArInAn ilmentäjiä?😆🤣😁😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä.
Ajattele sitä Nataliaa vaan jota palvot.
Vierailija kirjoitti:
- mies
Oman tarinan ilmentäjä. Nytvittuoikeestihei. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä.
Ajattele sitä Nataliaa vaan jota palvot.
Eli sinua harmittaa kun tuntemattomien ajatukset ei pyöri sinun ympärillä.
Nuoret naiset ottavat nykyään ekat kuvat rintaan,kaulaan ja kasvoihin kun taas me yli 40vuotiaat valitsimme aikoinaan ekaksi kuvaksi pienen paikkaan,jonka saa peittoon esim. nilkka.
ovatkohan naiset miettineet miltä se kuva kurkun päällä näyttää sitten kun tulee keski-iän heltta?
Naama, kaula ja rintakehä on mielestäni paikkoja mihin ei kannata tatskaa ottaa.
M37