Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään 24/7 dominointisuhdetta?

Vierailija
09.12.2023 |

Kertokaa millaista teillä on? Meillä on mun daddyn kanssa mutta ei asuta yhdessä koska hänellä on (kulissi) avioliitto.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy sellaisia, joilla olisi 24/7. Ei sitä leikkiä koko ajan jaksa jos on vakisuhteessa. Välillä haluaa ihan normaalia seksiä, läheisyyttä ja hellyyttä eikä pelkää sub- ja dommapuuhaa. Mutta meillä on kyllä noin kerran kuussa ns. Piinaviikko. Silloin leikitään joka päivä vähän, ja subimies eli minä pidetään kurissa ja puutteessa ja domma taas erittäin hyvin tyydytettynä. Meillä on pitkä lista yhdessä keksittyjä tehtäviä miehelle, joista hän sitten valitsee joka ilta yhden tai kaksi. Todella kivaa leikkiä ja nautinnollista molemmille😊

Vierailija
2/2 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näkisin että olen 24h7 365 alistettuna. Vaimoni on erittäin dominoiva ja vahva ihminen, hän hoitaa talossamme kaiken. Teen kaiken mitä hän määrää tehtäväksi mukisematta. Sängyssä aivan mahdoton seksissä ja määrää kuinka ja mitenkä pannaan. Voisin jopa sanoa että pelkään vaimoani, vaikka pienempi kun minä. Kerran avioliittomme alussa otin kovan kännin, heräsin sidottuna alasti mahalleni sänkyyn kaameassa kankkusessa. Sitten alkoi huuto ja raivoaminen ja uho että laitan sut ukko ruotuun. Pyysin päästä kuselle, hän sanoi ei ja käveli kaapille ja otti armeijatyylisen vyön. Sitten hän kietoi pari kierrosta kätensä ympäri ja sanoi sun parhaaksi ja opetukseksi. Vyö läiskähti pakaroilleni ja viiltävä kipu levisi lantioon Hän löi vyöllä pakaroille, reisille, sääriin ja pitkin selkää huusin ja ruikutin. Hän sanoi ruikuta vaan kukaan ei kuule. Vyö läiskähteli takalistooni silmissäni sumeni ja tunsin kuinka kusi alkoi valua alleni. Remmi lauloi ja aloin olla tajunnan rajamailla kun kuulin sanat, no niin ja tästä lähtien tehdään niin kun minä sanon onko selvä. Sain vaivoin ruikutettua ihan mitä vaan kunhan et enää lyö. Sitten pääsin irti ja sain komennon suihkuun. katsoin peilistä ja ajattelin voi luoja, olin kantapäistä niskaan hakattu. Sain suhkun otettua niin hän huusi. olen laittanut sängyn uusiksi ole hyvä. Sain pari särkylääkettä ja komennon nuku. Seuraavana aamulla en meinannut päästä sängystä ylös. Menin kylppäriin ja katsoin peilistä, luoja minkä näköinen olin takaa. laahustin sänkyyn ja makasin useamman päivän ja vaimoni piti minusta huolta. Pyysin anteeksi vaimoltani ja lupasin että kaikki tehdään niin kun hän sanoo tulevaisuudessa.Vaimoni sanoi että jos tässä meinataan olla yhdessä viinakset jää kokonaan ja hän sanoo mitä tehdään ja miten. ja vielä yksi juttu remmi on kaapissa ja sitä tulee tarpeen vaatiessa niskuroinnista. Sanoin näin tehdään ja rakastan sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme