Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koukussa pettämiseen ja tuntemattoman spermaan

Vierailija
09.12.2023 |

Hei! Eli sillee että yleensä viikonloppusin (la ja pe) baarissa pokaan ja panen yleensä 2-6 jätkää illan aikana, viimisen äijän kohdalla on paikat jo todella liukkaat ja sotkuset, mutta ei känniset kiimaset äijät jaksa välittää, vaan ottavat ilon irti. Tätä jatkunut vuoden ajan.

Poikaystävä on huomannu ja ihmetellyt todella sotkuisia ja haisevia pikkareitani ja minihameita, sukkiksia, jotka ovat olleet ylläni ja sotkeentuneet miesten spermoista ja omista nesteistäni. Tiistaihin asti pillu tuoksahtaa vielä hyvin nussitulle ja ummehtuneelle, mutta poikkis silti panee mua, kun vaikea erotakkaan.

Pari kertaa on tullu sp-tauti, mut oon saanu hommattua respetin heti ajoissa ja samalla poikkiskin saanut ruoan ja juoman mukana ne lääkkeet noihin tauteihin.

Kerran raskaana, mut se meni kesken. Muilla samaa, miten poikaystävänne/miehenne ovat reagoineet?

En voi sille mitään, että rakastan tuntemattomien miesten spermoilla täytettyä 'ylitsevuotavan' pilluni tuomasta likaisesta fiiliksestä. Loppuillasta olen polviin myöten spermassa sukkikset jalassa, ja seuraavana aamuna on aika hajut ja perinteiset vaatteiden pesut.

T. N22 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama täällä Porvoossa. Meilläpäin normaalia harrastustoimintaa.

Vierailija
2/2 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettii myös mulle miehenä. Mun sukkahousut on ihan sotkeentuneet vieraan miehen spermaan. Raskautta ei o viä tullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi