Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia seksissä

Vierailija
08.12.2023 |

Ongelmani on että miehen kanssa minun on vaikea päästä tarpeeksi kiihottuneeseen fiilikseen enkä pysty kunnolla rentoutua edes. Toisinaan seksi ei oikein tunnu miltään. Tai sitten jos tuntuu niin se tuntuu hetken hyvältä mutta en pääse sinne ihan huipulle ja sitten se fiilis taas menee. Koen myös itseni vähän vialliseksi tämän takia. Sormetus yms hierominen tuntunut yleensä kuitenkin parhaalta mutta saan silti vain yksin masturboidessa. Nuoleminen ei tunnu tarpeeksi myöskään. Mietin myös jonkin verran ulkonäköäni seksin aikana ja koen itseni rumaksi

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Hienoa!! Oletkos ennen saanut muutoin?

Masturboimalla kyllä, ja on siitä apua miehenkin kanssa ollessa, että tuntee itsensä. En käytä seksileluja yksin emmekä myöskään yhdessä.

Vierailija
22/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän myöhässä laitan tänne sivustolle viestiä mutta en oo ikinä tullut. Olen ollut useammankin miehenkaa eikä se ikinä oikein oo tuntunut millekkään. en myöskään tule vibralla tai sormilla, vibran kanssa tuntuu että keho haluaisi tulla mutta ei vain pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies, väärä kemia, vääränlaiset feromonit. Et pysty täysin luottamaan, rentoutumaan ja antautumaan, elämään hetkessä. Alitajuisesti et luota mieheen. Voit onnistua toisen miehen kanssa. Monelle naiselle on käynyt niin, että vasta uudessa suhteessa alkaa orgasmien saanti. 

Vierailija
24/32 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolepakko kyseessä. Aivan selkeät oireet.

Vierailija
25/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu, en tiedä edes millaista on laueta yhdynnässä, se ei ole koskaan käynyt. Ja poikaystäväni syyttää siitä itseään, ettei saa minua laukeamaan mutta minusta tuntuu että vika on minussa. Seksi tuntuu yleensä mahtavalta mutta poikaystäväni tulee aina ensin ja tilanne on ohi, toki olen lauennut esimerkiksi suu tai käsi seksistä mutten ikinä yhdynnässä. Seksin jälkeen on aika vaan alakuloinen ja turhautunut olo, kun päästän itseni aina siihen fiilikseen mutta jään kesken. Tai siis ei minusta edes tunnu että olisin lähellä laukeamista. Onko se edes mahdollista yhdynnässä? Laukeaminen siis?

Vierailija
26/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule beibi hoitoon. Takuuvarmaaaaa  aaahhhhh

Kullikki@gmail.com

Vierailija
27/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt naiset uskoko kaikkeen miesten hömötyksiin, nainen tarvitsee se  klitoriksen orgasmiinsa kuten miehet sen kalunsa. Joten ohjeistakaa miestä koskemaan teitä oikein.

Ihan normaaleja olette!

Vierailija
28/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tarvitse klitorikseen koskemista. Minusta siihen koskeminen yhdynnässä on liikaa. Suuseksissä ja tietenkin kädellä hiplatessa kosketus onkin paikallaan. Saan orkkuja myös ilman mitään stimulointia haaroissani, myös unessa. Ja kyllä, myös anaalissa saan ilman klitoriskosketusta. Olen siis aika helppo ja monipuolinen. 

Vierailija
29/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki tarvitse klitorikseen koskemista. Minusta siihen koskeminen yhdynnässä on liikaa. Suuseksissä ja tietenkin kädellä hiplatessa kosketus onkin paikallaan. Saan orkkuja myös ilman mitään stimulointia haaroissani, myös unessa. Ja kyllä, myös anaalissa saan ilman klitoriskosketusta. Olen siis aika helppo ja monipuolinen. 

Kyllä ihmiset ovat näiltäkin osin erilaisia. Toiset tulee helposti monella tavalla, ja toiset ei sitten millään mitenkään. Eikä kaikki miehetkään laukea yhdynnässä. T: m 51 v

Vierailija
30/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat näiltäkin osin erilaisia. Toiset tulee helposti monella tavalla, ja toiset ei sitten millään mitenkään. Eikä kaikki miehetkään laukea yhdynnässä. T: m 51 v

Tiedän. Olen onnellinen siitä, että minulle nämä piirteet on suotu. Pääasia kuitenkin olisi jokaisen olevan tyytyväinen seksielämäänsä. 

Vierailija
31/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omgyes.com

Vierailija
32/32 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Olen onnellinen siitä, että minulle nämä piirteet on suotu. Pääasia kuitenkin olisi jokaisen olevan tyytyväinen seksielämäänsä. 

Olen onnellinen puolestasi ja toivon sinulle orgasmin täyteistä vuotta. Kyllä olisi tärkeää että kaikki saavat kuitenkin tavalla tai toisella tyydytyksen seksuaalisesta elämästään. T: M 51 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän