Moni nainen tyytyy
Eikä siinä. Kuten Tiktokissa todettiin joko omaat standardeja tai oot ilman. Miehille ei kuitenkaan kelpaa nämä naiset jotka olisivat valmiita katselemaan läpi sormien miehensä vikoja. Mies kiukuttelee siitä ettei onnenonkijat suostu onkimaan tyhjästä säkistä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tyytyneitä miehiäkin on. Esim mun mies haluaisi edelleen olla yhdessä exänsä kanssa mutta koska ex halusi erota, niin mies tyytyi sitten minuun. Eikä tämä haittaa minua koska itsekin haluaisin olla oman exäni kanssa, mutta koska en ole niin tyydyn nyxään.
On kyllä avartavaa täällä lukea, miten ihmiset voivat elää täysin eri tavalla kuin mitä itse katsoo itselleen parhaaksi.
Moni nainen ja moni mies. Se on heidän valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tyytyneitä miehiäkin on. Esim mun mies haluaisi edelleen olla yhdessä exänsä kanssa mutta koska ex halusi erota, niin mies tyytyi sitten minuun. Eikä tämä haittaa minua koska itsekin haluaisin olla oman exäni kanssa, mutta koska en ole niin tyydyn nyxään.
Olettepa te ihanan rehellisiä toisianne kohtaan.
Munkin ex, nyt pari päivää sitten sellaiseksi muuttunut, haluaisi kai olla yhdessä exänsä kanssa. On tullut selväksi että ihailee yhä.
Tai sitten näiden nuorten nettinaisten kanssa, joita sadoittain seuraa, tykkäilee ja lirkuttelee. Minua haukkui ja halveksui.
Katsoin monia vikoja läpi sormien, mies ei, se heitteli niitä aina yhtäkkiä ja v**uili kuinka kelvoton olen. Netissä kehui jotain tuntemaansa supernaiseksi. En siis ikinä ole saanut 2v aikana niin ihastuneen oloisia viestejä häneltä kuin tuo nainen.
Tämä läski kaksoisleukainen valas h*a on nyt poistunut rakennuksesta... onnea vaan seuraavalle.
"Moni"?
Tunnetko paljonkin tuollaisia naisia?
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Munkin ex, nyt pari päivää sitten sellaiseksi muuttunut, haluaisi kai olla yhdessä exänsä kanssa. On tullut selväksi että ihailee yhä.
Tai sitten näiden nuorten nettinaisten kanssa, joita sadoittain seuraa, tykkäilee ja lirkuttelee. Minua haukkui ja halveksui.
Katsoin monia vikoja läpi sormien, mies ei, se heitteli niitä aina yhtäkkiä ja v**uili kuinka kelvoton olen. Netissä kehui jotain tuntemaansa supernaiseksi. En siis ikinä ole saanut 2v aikana niin ihastuneen oloisia viestejä häneltä kuin tuo nainen.
Tämä läski kaksoisleukainen valas h*a on nyt poistunut rakennuksesta... onnea vaan seuraavalle.
Hei, kaikki naiset ja miksei myös miehet. Ihan nollatoleranssi tuollaiselle ja ensimmäisestä sivalluksesta poikki. Se osoittaa kunnioituksen ja arvostuksen puutetta eikä niitä ilmaannu myöhemminkään vaan tilanne voi ainoastaan pahentua.