Mistähän exäni aina löytää uusia naisia jotka menevät hänen kanssaan naimisiin vaikkei hän viitsi nähdä mitään vaivaa?
Ainakaan mun kanssa ei viitsinyt, en tiedä sitten voiko ihminen olla niin totaalisen erilainen sitten muissa suhteissa? En voi väittää ettenkö itse olisi yrittänyt kaikkeni ja yhtä pään hakkaamista seinään se oli. Erottiin välillä ja kokeiltiin myöhemmin uudestaan ja taas ihan samaa. Luulisi että edes sitten kun on "voittanut exänsä takaisin", kiinnostaisi edes vähän yrittää pitääkin hänet mutta ei. Kosi se mies silti minuakin, kolmasti, mutta eihän tuollaisen kanssa voi mitään yhteistä taloutta, asumista, lainoja, elämää edes ajatellakaan.
Kuulin siis että meni viikko sitten naimisiin ja ihmettelen kyllä että kaikkeen ne naiset suostuvatkin. Ihmisellä ei ole edes luottotietoja niin tässäkö on jonkun unelmien sulho.
Enkä ole siis katkera, en todellakaan. Exä vuosikymmenten takaa ja mun jälkeen on näitä ex-vaimoja yhteensä 4, nyt viides. Olinkohan ainoa joka ei sanonut tahdon, silloin aikoinaan. Kai ne jostain syystä nuokin suhteet ovat kariutuneet, en kyllä yhtään ihmettele.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin kiinni hänessä.
No en todella ole. Mulla on ollut hyvä ja tasapainoinen suhde jo parikymmentä vuotta. En haikaile tuon exän perään millään tasolla. Enkä suostunut silloin aikoinaankaan hänen kosintaansa, huomioi se. Silloin oli edes vähän enemmän normaalin puolella kuin nykyään. Miksi ihmeessä olisin kiinni tuollaisessa luuserissa?
Oppikirjaesimerkki denialista.
Miksi ne naiset suostuvat tuohon? Sitten löytävät itsensä tuollaisista "Itku mies ei osallistu perhe-elämään" -ketjuista kunnes eroavat.
kyllä jännällä miehellä naisia riittää jonoittain
Komea ja hyvä puhumaan. Ei naiset muuta näyttäisi tarvivan. Tai parisuhteeseen voivat päätyä jonkun elättäjän kanssa, mutta haaveilevat siitä rentusta, vielä 20 vuoden päästä. Hän sentään sai perhoset vatsaan. Toisin kuin nykyinen mies.
Olisin minäkin utelias jos tuntisin tuollaisen miehen! Onhan ap ihan tietoa millainen mies on.
Arvelen että tämä on samanlainen juttu kuin se, että osa naisista tykkää pahoista pojista. Eksässä on varmaan jotain oman tiensä kulkijan vetovoimaa. Osaa puhua tai antaa vaikutelman itsestään miehenä joka tietää mitä haluaa - ja todellakin tietää, eikä siihen kuulu sen naisen miellyttäminen.
lol
ap kiinni äijässä vieläki, 20 vuoden jälkeen.
Oppikirjaesimerkki denialista.