Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millä luvulla tapapuolesi leveys olisi jaettava, että tulos vastaisi takapuolesi leveyttä vihkialttarilla?

Vierailija
04.01.2007 |

Matematiikkaa heikommin osaavat voivat vastat kysymykseen: " Kuinka paljon perseesi on levinnyt suhteenne alkuajoista?"

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät avioidu kirkossa, vink vink;)

Mutta maistraatissa persukseni oli vaatekokoa 44, nyt on 34.

Vierailija
2/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sentään olen ihan aito blondi, mutta silti nämä vastaukset tuntuu tyhmiltä.. jestas mitä saivartelua!

Ite oli 22v kokoa 34. 6 vuotta ja kaksi lasta niin -> 40. Painoa 54 -> 62. Oikeastaan lihoin todella nopeesti jo ennen raskautta. 29v eli pari vuotta sitten aloitin kuntoilun ja nyt on ekat 34 housut ostettu :D

Mutta vastaus: Peppu oli pahimpana aikana ehkä 1,5 kertaa isompi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin " for blondes" täsmennys perässä. Ei ollut kai riittävän yksinkertaisesti ilmaistu sekään.

t.mies

Vierailija:

Jos kysymys on tyhmä, niin mitä voi vastauksilta odottaa?

Vierailija
4/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen ympärysmitta on tismalleen sama, mutta muoto on kärsinyt (lue: levinnyt ja sivusta katsoen pyöreys on hävinnyt), kiloja tullut lisää näiden 11 yhdessäolovuoden aikana. Suurimmat vauriot kahden lapsen jälkeen on kärsinyt vyötärö...paitsi turha itkeä, kun ole vielä asian eteen mitään tehnyt.

Vierailija
5/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiloja on tullut vaivaiset kolme lisää. Pitäisi urheilla joo.

Vierailija
6/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin, kun olin 18v. Persettä en oo mitannu, mutta painoin silloin 64kg.

Nyt, 11 vuotta ja 4 lasta myöhemmin painoa on tasan 10kg enemmän. Toisaalta olen näiden vuosien aikana muuttunut tyttösestä aikuiseksi naiseksi, äidiksi. Joten siinä mielessä 2,5kg /lapsi ei oo minusta pahakaan.

Pahimmillani olen painanut ei raskaana 96kg ja se oli tasan vuosi sitten, joten siihen verrattuna näytän nyt todella hyvältä ja olen 99% tyytyväinen itseeni.

Vierailija
7/20 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kysymys on tyhmä, niin mitä voi vastauksilta odottaa?

Kerro mikä tuossa on tyhmää?

Ihan samaa voisi kysyä miehiltä. Kyllä välillä ihmettelen miten kavereille on käynyt armeijan jälkeen. Joitain ei pysty mitenkään tunnistamaan, kun ovat niin ukottuneita. Kaljamaha roikkuu ja vaatteet silti samat kuin 20kg sitten.. Jos kolmekymppisenä näyttää 40-vuotiaalta, niin mites kymmenen vuoden päästä?

Minusta todella hyvä aihe, koska fyysiset muutokset vaikuttavat seksuaalisuuteen todella paljon. Se on eri asia haluaako sen myöntää vai selitellä.

Vierailija
8/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen ja kahdeksan aviovuoden jälkeen.

Vierailija
9/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen puuttui, eli tarkalleen 5,94573

Vierailija
10/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä pidettiin mökkiviikonloppu kaveriporukassa, ja naiset oli mukana. Loppuillasta alettiin puhumaan siitä, miten ihmiset ovat muuttuneet 5-10 vuoden aikana.

12 pariskunnasta ehkä yksi nainen ja 6 miestä oli pitänyt itsensä ikäisessään kunnossa (30v.) Vetäkää vaan herneet, mutta kyllä oli kamala katsoa sellaisia tyttöjä, joita ei ole 4 vuoteen nänhyt. Sieltä vyörytään tiukat farkut jalassa niin ettei henki kulje, ja vatsamakkarat näkyy jo selän puolellakin! Naamat oli kyllä maalattu ja karkki ja siideri maistui..

Ei käy kateeksi puolisoita. Niinkuin tuolla sanottiinki, sama juttu molemmilla sukupuolilla. En tiedä miks teki niin pahaa toi tilanne. Ehkä kaunis oli muuttunut rumaksi ja nuoruus epäterveelliseksi.

Tällaisia mietteitä...

Vierailija
11/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien raskauksien aikana ja jälkeen on tosin ollut kausia, jolloin kaikki seurusteluajan housut eivät ole mahtuneet jalkaan. Nyt taas mahtuu. Olen palautunut raskauksista aika nopeasti takaisin entisiin mittoihini. Muuta lihomista ei ole missään vaiheessa tapahtunut.

Osittain olen jopa timmimpi kuin aikaisemmin. Noh, ainakin voimakkaampi kuin koskaan. (punttiharrastus!)

Vierailija
12/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä perse on nyt ihana iso ja pyöreä.

Vierailija
13/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta todella hyvä aihe, koska fyysiset muutokset vaikuttavat seksuaalisuuteen todella paljon.

Aivan näin! 10 v. sitten painoin 60kg ja takapuoli oli 98cm ympärykseltään. Nyt painan 80kg, pepun ympärys on 112cm enkä ole ikinä ollut näin sinut itseni kanssa! Seksuaalinen minäni on löytynyt ja nautin elämästä, ja seksistä, täysillä! :-)

Vierailija
14/20 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten pitäisi pysyä samanlaisina aina?

Vierailija
15/20 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihmisten pitäisi pysyä samanlaisina aina?

Ei pidäkään. Mutta...

Kun etsit itsellesi kumppania, valintaan vaikuttaa

- Ulkonäkö (erityisesti ensivaikutelma)

- Luonne (itsevarmuus, huumori, avoimuus)

- Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet

- Koulutus

- jne jne ...

Noistahan se persoona koostuu, eikö? Silloin muutoksella on merkitystä, kun puoliso ei enää olekaan se johon on aikanaan rakastunut. Vähän yksinkertaistettuna, mutta näin se on.

Älkää nyt vaan väittäkö, ettei teidän seksihaluihinne vaikuta esim ylipaino, huono hygienia, laiksuus, epäterveelliset elämäntavat jne. Eri asia on kehittää itseään parempaan suuntaan.

Vierailija
16/20 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin muutoksella on merkitystä, kun puoliso ei enää olekaan se johon on aikanaan rakastunut. Vähän yksinkertaistettuna, mutta näin se on.

Älkää nyt vaan väittäkö, ettei teidän seksihaluihinne vaikuta esim ylipaino, huono hygienia, laiksuus, epäterveelliset elämäntavat jne. Eri asia on kehittää itseään parempaan suuntaan.

Ja samassa perheessäkin voi olla eri lailla arjen ja elämän raskauttamia. Tottakai mielelläni haluaisin, että ihana mieheni olisi suht hoikka, pirteä ja komea vielä 15-30v kuluttua, mutta en tiedä, voinko niin vaatia.

Laiska hän kyllä on - mutta niin olen minäkin. Se ominaisuus tuskin meistä kummastakaan tulee poistumaan, otamme vain yhdessä siitä kaiken irti.

Vierailija
17/20 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia ei kauheasti näemmä naurattanut ; )

Vierailija
18/20 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välissä kysymys niin vastaan että naimisiin mennessä (ei alttari) painoin 5kg vähemmän ja lisäys on lihasta, ei läskiä. Olen nyt nelikymppisenä paremmassa kunnossa kuin kakskymppisenä vaikka silloinkin olin ihan kohtuullisessa, ts. keskiarvoa paremmassa kunnossa

t. mään, pitäkää itsestänne huolta

Vierailija
19/20 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on levinnyt jonkun verran naimisiin menon jälkeen joka ei meilläkään tapahtunut alttarilla. Oikeastaan olin suhteen alkuaikoina liiankin timmissä kunnossa. Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää teinivuosien jälkeen ja nykyään olen tyytyväisempi ulkoiseen olemukseeni kuin nuorempana, mistä sitten johtuukin... Painoindeksi on 22. Yritän kyllä välttää ettei paino enää tästä nousisi.

N30

Vierailija
20/20 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun tuolla oli toinenkin äijä jo avautunut ;-)

20v. ja 30v. välissä oli tilanne, kun lihoin aika nopeasti 6kg. Ei kuulosta pahalta, mutta 68 -> 74kg näkyi jo aika pahasti. Olen siis ruumiinrakenteeltani laiha+lihaksikas, eli sanotaan vaikka ' pieni' .

Nyt paino on taas sama kuin ennenkin. Niin se vain on, että tuollainen heilahdus tapahtuu nopeesti ja huomaamatta. Melkein vuosi salitreeniä ja ruokavaliota niin lähti pois. Vahingosta viisastuu, toivottavasti :)

Kriittinen tarkkailu kannattaa kyllä, ja ainakin itse saan siitä hyvän mielen kun pidän itteni kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme